Marraskuun muistiinpanoja ;)

Ronja, onpa kiva kuulla että olette saaneet nukuttua kunnon yöunet! :) varmasti tekee terää! Ja tttiuhti, hullumpi idea, täytyypä miettiä mitä tuo voisi omalla kohdalla tarkoittaa :)

Huoh... Onkohan mulla joku valeraskaus? En kyllä yhtään ihmettelisi, sillä lievää vauvakuumetta ollut taas ilmassa ja jopa viisi ystävääni/sukulaistani on tällä hetkellä raskaana! Mulla on nimittäin ollut nyt reilu viikon ajan päivittäin huonon olon puuskia ja aivan järjetöntä väsymystä, siis sellaista että tuntuu kuin ei selviäisi hengissä iltaan asti ja ihan kaikki kotityöt tuntuu valtavalta fyysiseltä ponnistukselta. Oikea raskaus on teoriassa mahdollista, sillä ollaan harrastettu seksiä ilman ehkäisyä, keskeytetty vain "ajoissa" yhdyntä. Kuitenkin mulla oli vasta menkat, joten mahdollisuus on melko pieni. Mietin taas vaihteeksi testin tekemistä. Jännä juttu, vasta olin sitä mieltä, että en halua vielä toista lasta, mutta nyt se tuntuu tervetulleelta. Mies ei vaikuta innostuneelta.
 
Justiina, kannattaa testi tehdä ! Terveisin äiti jonka lapsi saanut alkunsa keskeytetyn yhdynnän tuloksena, menkatkin oli loppunut vain kaksi päivää aiemmin :wink Ihmeitä siis voi tapahtua :D
 
Me ollaan jo osallistuttu Joulupuu-keräykseen. Tyttö sai itse valita kuusesta ns kohdelapsen. Koko perheen voimin käytiin sitten lahjaostamassa. Huomenna vien paketin keräykseen tytön kanssa. Viime vuonnakin pitiosallistua, mutta vauvahumu vei mukanaan enkä ehtinyt keräykseen enää sitten osallistua.
 
Tjaa, taisikin vaihtua alkavaksi rintatulehdukseksi ainakin tämän päivän raskausoireet :/ yli vuosi imetystä takana ja vain yhdellä sammaksella selvitty, niin nyt sitten iski oireet! Saa nähdä tajuaako mies antaa mun levähtää... Se ei jotenkin koskaan ota tosissaan jos mä oon kipeänä.
 
Voi itku Justiina89, sanos sille miehelle että nyt sun pitää levätä oikiasti!! Yritähä parantua siitä :Heartred

Mulla alko heti jännät paikat ku kotia tulin. Serkulla rupes supistuksia tulemaa, ja sen mies joutuu iltavuoroon menemään. Niin lupauduin viemää synnärille jos se rupiaa näyttää sille ja olla sen kanssa nii kauan sielä, kunnes mies pääsee paikalle. :) vitsi tää on jännää ja tuntuu että määki rupian synnyttää :D serkku tulee jossain vaiheessa tähä meille, ja katotaan tilannetta yhessä. Hui huo, käjet iha hikiset :D
 
Takaisin
Top