Marraskuun muistiinpanoja ;)

Jos joku vielä muistaa, kun oli vauvakuumeesta puhetta ja silloin mainitsin, että oltiin lupa annettu toiselle tulla. Meidän tytöstä tulee isosisko loppukesällä, jos kaikki menee hyvin. Ikäeroa tulee sitten vajaa 1v ja 9kk. Ihan alussa ollaan eikä tätä vielä oikein uskokkaan. Täällä, kun on muutenkin jaettu asioita, niin miksei sitten tätäkin :)
 
Hurjasti onnea!!!! Ihanaa! Meillä on miehen kanssa kauhea vauvakuume. Ei vaan vielä voida antaa sille periksi vaikka kuinka haluttaisiin. Kesän kynnyksellä annetaan pienokaiselle mahdollisuus tulla, tällöin häät ovat sen verta nurkilla että mahdun vielä pukuuni ja saan ainakin 1v opintoja vielä eteenpäin. Kauheeta yrittää järkeistää asioita näin kun haluaisi vaan saada pikku kakkosen jo aluilleen :) Onnea vielä paljon!!
 
Kiitos paljon :) ollaan miehen kanssa toisen kierron vauvan tekijöitä. Niin tyttö kuin tämäkin tärppäsi toisella tulee jos on tullakseen kierrolla. Meidän koko perhe on onnessaan. Tai tytöstä en voi varmaksi sanoa, koska pudisti päätään kun kerroin, että hänestä tulee isosisko. Mies on opettanut, että ei on pään pudistus ja sitähän tehdään kaikelle mitä äiti sanoo :) eihän pieni vielä ymmärrä, että mitä äidin puheet isosiskoudesta tarkoittaa.
 
Ja tttiuhti, kannattaa malttaa sen vauvakuumeen kanssa, kun häät on noin lähellä. Sen päivän, kun voi viettää vaan kerran. Itsekkin varmaan niin tekisin, varsinkin jos on jo puku hankittuna. Mutta toisaalta nykyisin on kauniita pukuja vauvamasuillekkin. Onko hääsuunnitelmat muuten hyvällä mallilla?
 
Voi Apua, ihanaa, onnea JN ja Yxvaan ❤️ täälläkin haaveita kovasti olis, mutta pakko vielä pelata järjellä. Jos odotusaika on yhtäläistä migreeniä ku viimeksi en vielä pärjää pojan kanssa. Mutta ehkä keväällä aletaan yrittää :)
 
Käytiin tänään ensimmäistä kertaa tytön kanssa seurakunnan perhekerhossa. Tyttö nautti ja äitikin sai vähän hengähtää tuon energiapakkauksen kanssa. Aikaisemmin ei oikein olla päästy, kun ennen tyttö nukkui ekat päikkärit just silloin. Varmaan tullaan jatkossakin aina perjantaisin tuolla käymään. Kun on vielä ihan nurkan takanakin.
 
JN89, joo pakko toppuutella. Hirveä halu ja kuume olis, mutta pakko malttaa. Ei mua haittaa olla raskaana häissä, mut mielummi niin että o alkuraskaus :D Mulla alkoi maha näkyä tosi ajoissa ja paisu valtavaksi. En halua olla vappupallo häissä :D Hää suunnitelmat o hyvällä mallilla, pienet häät, satsataa enemmä tunnelmaa kun koristeisiin ja jne. :)

Paljon onnea myös yxvaan!!:)

Tänään käytii niissä verikokeissa. Kyllä se vaa sattuu ku toinen parkuu kun ei ymmärrä mitä tapahtuu. Onneksi oli todella hyvät näytteenottajat. Ainut mikä häiritsi oli mitä ottaja sanoi. Sanoi tytölle että ei hätää, äiti on tässä. Niin hän vaan töksäytti että keskity sinä nyt vaan pitämää lasta. Vaikkakin sanoi lempeällä äänellä, mutta kai minä äitinä osaan pitää lastani kiinni ja samalla rauhoittaa häntä.
 
Voi, onnea pikkukakkosten odottajat :Heartred Onpa ihania uutisia, ja hyvin iloinen olen puolestanne :) Itse en ole vielä toista uskaltanut edes ajatella, tässä yhdessä kun riittää puuhaa :) Toki oon jo niin vanhakin, ettei vanha enää vaan jaksa :D
Onpa hienoa Idapa, että saitte asiat mallilleen, tsemppiä yhdessäoloon!
Tiedän tuon fiilisen verikokeista :sad001 Meillläkin niitä otettu allergioiden takia. Tosi kurja tilanne :sad001
 
Me käytiin toissa päivänä touhutalossa, se on vähän vastaavanlainen kuin HopLop. Poika aika äkkiä kyllästy "pienten" puoleen ja oli päästävä sitten kiipeilemään isojen lasten puolelle. Ja mä olin ällikällä lyöty kuinka vikkelästi toi mun pieni suuri paineli menemään portaita ja muita esteitä :eek: :D Liukumäki oli ihan huippuhauska äitin sylissä laskea ja pallomeri kanssa !
Ja pakko hehkuttaa, me herättiin tänään vasta 8.30 !!!!! :eek: Edellisen kerran näin "myöhään" nukuttu varmaan reilusti yli puoli vuotta sitten :P
 
Sain haasteen ja miettimisen aihetta ystävältäni. Hän haastoi minut osallistumaan joulupuu keräykseen ja sen teen. Joulu on lasten aikaa, lapset tekevät joulun ja sen taijan... tai ainakin vahvistavat sitä. Päätin että murukun ei vielä ymmärrä lahjojen päälle ja kuitenkin niitä sukulaisilta saa. Niin sillä millä ostaisin typylle lahjan, lahjoitan sillä jollekin lapselle joulua.
Siispä haastan teidät myös mahdollisuuksien mukaan jakamaan joulumieltä jollain tapaa :)
 
Takaisin
Top