Marraskuun mölinät!

SuperTaateli

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Hei naiset on marraskuu!! Mun marraskuu alkoi väsymyksellä (ylläri :D) , ruman ilman kiroamisella, kofeiinilla ja salitreenillä. Nyt kelpais päiväunet .. Nii ja kesä!! :P
 
Marraskuu alkoi joo! Tänään meidän pikkuneiti 3kk ja sisarusuinti alkoi. Poika oli aivan innoissaan ja hienosti uikin, siskokin jaksoi koko puolituntisen heti. Kävi aika tuuri vaan.. Oltiin jo suihkuteltu uinnin jäljiltä ja tyttö oli pyyhkeeseen käärittynä turvakaukalossa siihen asti kunnes sain omat vaatteet päälle. Kun sitten olin nostamassa häntä hoitopöydälle, niin huomasin, että pyyhe oli aivan täynnä sitä itseään ja tyttö toki myös sen peitossa.. Luojan kiitos ei tullut altaaseen se räjähdys..
 
Oi pääsiski tänään salille.. mutta ei. Huomenna toivottavasti! :)
 
Minun marraskuu alkoi supertäysien ja pinkeiden tissien kanssa, muutama yö imuteltiin 5-6krt yössä ja viime yönä taas nukuttiinkin pisin pätkä 8h. Tissit olleet räjähdyspisteessä koko päivän, ja piti kaivella rintapumppukin pitkästä aikaa esiin kun oli niin tuskainen olo näiden kanssa. Tyttö ollut muutaman päivän myös tosi kiukkuinen, kuola valuu ja sormet koko ajan suussa..ei kait se hampaita vielä tee kun 3kk ja pari päivää päälle vasta ikää..
 
Meillä kans on kiukkuinen, kuolaava ja sormiaan syövä 3kk poika! Taitaa kuulua tähän ikään?
 
Täällä samanlainen vaippahousu :P oon huomannu yhä useammin "oudon" kiukun johtuvan väsymyksestä.. Kai se väsyy kun oppii joka päivä niin paljon uutta :P
 
No en tiiä, kuha yritän saada selvää tosta vauvelista :D
 
Nälkä, masukipuja, vaippa märkä vai ehkä sittenkin nälkä, siinä arvailujen aika kerkeää viimeistään hyvin väsähtää, jos ei alkujaan ollutkin jo väsynyt :p
 
Täällä kans kuolalappujen ostoon pitää lähtee! Paita ihan märkänä ku kuolaa ja nyt ruvennu puklailemaanki enemmä ku imee raivolla ku on niin nälkä! Ja joo kaikki suuhun, nyrkit ja kaikki mitä niissä on
 
Poika tarttuu mm omaan tuttiinsa ja nappaa sen iteltä pois suusta ja siitähän se itku tulee. Höpsö. En muistanu että näin aikasin jo alkoi. Omia vaatteita ja peittoa se on pari viikkoa repiny. Peitto tai harso onki usein silmillä ja seki kiukuttaa.
 
Poika tarttuu mm omaan tuttiinsa ja nappaa sen iteltä pois suusta ja siitähän se itku tulee. Höpsö. En muistanu että näin aikasin jo alkoi. Omia vaatteita ja peittoa se on pari viikkoa repiny. Peitto tai harso onki usein silmillä ja seki kiukuttaa.

Joo on se kumma ku se tutti pitää ottaa pois ja sit kiukuttaa! :D tölläsin tänään vaan tytärtä ku teki monesti , voi urpo x) ja aamulla hän heräsi seiskalta kertomaan uutisia ja repi samalla kehdon reunalakanan pois ja meinasipa kaataa sen verhon tankoineen minkä saa kehtoon kiinni :D
 
Täällä myös, kaikki suuhun - kädet, lelut, harsot, peitot, omat vaatteet jne.. Kuolaa valuu kuin Niagaran putouksista vettä ja usein on kiukku päällä näissä järsimishetkissä. Sellaista purulelua jäytää suorastaan hullunkiilto silmissä, samalla kitisten...
Tutti otetaan suusta ja sitten yritetään laittaa sitä takaisin. Harvoin onnistuu niin, että saisi sen tuttiosan suuhunsa, mikä tietysti kovasti harmittaa. :spitoutdummy:
 
Ja ruokaa on alkanut mennä yhtäkkiä huimasti enemmän - mikä kovasti ilahduttaa äitiä, kun viimeksi oli tullut vähän vähemmän sitä painoa. Maitoa vedetään varmaan 40ml enemmän joka ruokailukerralla ja tosiaan kerta päivään tarjotaan sosetta, muttei pojan mielestä lainkaan tarpeeksi. :grin
Jospa tuo alkais viimein saada niitä "vauvamakkaroitakin"
 
Täällä meidän neiti aloitti marraskuun arjen tarttumalla lelukaaren helisevän lelun "karvoihin" . Aiemmin en ole huomanni että tarrais kiinni. Nytkin mietin eka että miks tuo ääntää niin kummasti niin nauhat oli neitin sormissa ja heiluttwli sitä aiemman nyrkin sijaan. Tosin nytkin ne nauhat on tuolla sormien välissä nyrkissä. Mutta ne on ollu jo niin monesti peräkkäin ettei kai se vahinko voi olla :)
 
En tiedä katsooko joku muu mtv:lta 16 & pregnant, aika hurjaa kun tänään siinä ohjelmassa äiti otti 1kk ikäisen vauvan kantorepussa hevosen selkään :eek: eikä ollut edes mikään rauhallinen hevonen eikä kantoreppukaan kovin sopivan näköinen noin pienen kantamiseen.. tuon ikäinen kun ei vielä edes päätään kannata kunnolla niin aika hurjan näköisesti vauvan pää heilui. Itsekin olen harrastanut hevosia pikkutytöstä lähtien, mutta eipä tulisi mieleen vaarantaa lapseni henkeä tuolla tavalla, eköhän tuo ehdi ratsastamaan isompanakin jos itse haluaa.
 
Täällä kans on alkanu maistumaan nyrkit ja uusimpana semmonen pehmeä kylpykirja, aiettä on hyvää! Ootan innolla et saa alkaa parin viikon päästä maistattaan kiinteitä pojalle ku tulee 4kk mittariin :wink etenkin sen takia odotan kiinteiden aloittamista että pääsee tuosta tuttipullojen sterilointirumbasta eroon!!!
 
Meillä tämä uusi tulokas on aiheuttanut sen että parisuhdeterapia kutsuu! Eikä siis ole missään nimessä vauvan vika. Nyt vaan huomaa itse, että joku mättää
 
Kun saatiin tieto raskaudestani, miehelle tuli selkeästi vähän kriisi että apua hänestä tulee kaveripiirinsä eka faija. No kuinka ollakkaan kaveripiirissä alkoi tulla ajan mittaan paljon raskautumisuutisia ja nyt niitä vauveleita on alkanut tupsahdella maailmaan! Ihanaa kun on sitten meidän tytölle kavereita ja mies saa kavereidensa kanssa jutella isyydestä ja ns. purkaa paineita muidenkin kuin vain meikäläisen kanssa :) ja sattumoisin tyttöjä (ja tyttölupauksia) kaikki ! :D
 
Takaisin
Top