Marraskuun kuulumisia :)

Ahomelskaaja

Puuhakas puhuja
Pitäiskö meijänki laitta kuukausittain tänne ketju aina... Samaan ketjuun vois kirjoitella sit kaikenlaista kuulumista neuvolat ultrat valitukset hankinnat ja ihan kaikki. Ei tarvitse aina kaikkia ketjuja käydä läpi ja muistaa mihin kirjoitella mistäkin aiheesta.. :)
 
Rv 16+2 kylläpä toi taitaa olla jo vauva masu ku aamusta heti pömpöttäää.. Pitkään oli että aamulla mitään huomannu ku taas illalla ihan selkeästi.. Kuva taitaa olla vaan muutaman päivän takainen iltapäivällä otettu. . :)

Vatsalihakset ihan kipeänä ja sellasia kiristelyjä masulla johtuu kai siitä ku flunssassa ja koko ajan yskiä täytyy.. Mut ei onneks sen pahempaa ja toivottavasti ohi jo menossa. Pää myöskin täynnä räkä ja ihan jumissa.. :/
 

Liitteet

  • 2014-11-01 07.48.13.jpg
    2014-11-01 07.48.13.jpg
    759.2 KB · Katsottu: 58
Mukavaa marraskuuta, jopas aika menee nopeesti!

Mulla on kohtu ollu selvästi oikealla puolella koko ajan, tänä aamuna ku heräsin se on vasemmalla. Siirtyykö se jos oon nukkunu kyljelläni, vai mitä häh :)
Mut on se ihana ku se tuntuu selvästi.
Ens viikolla lääkärineuvola ja mahdollisesti lääkäri ultraa, kuulemma huoneesta ainaki se laite löytyy.
 
Tänään 17+0 :)
Ultra kuukauden päästä.
Ei malttais odottaa..
Mies on tänään hirvimetsällä, tytön kanssa meinataan lähteä kiertään kirppiksiä :)

Joulu vois jo tulla.. :)
 
tälläki ootellaan joulua.. oon yrittäny marraskuuhun asti jaksaa etten mitää joulujuttuja rupeis laittaa.. mut mut.. yhen kerran on pipareita jo tehty. mut nyt on JO marraskuu ( :wink ) joten nyt se on mulle sallittua. jospa raskausaika sujahtais nopeempaa ainaki jouluun asti ku on jotain tässä välissä mitä oottaa.. :) maanantaina olis toinen neuvola käynti. oddotteln kyl innolla,josko kuulis ihan kunnolla sydänäänet. oon vaan kerran vasta nähny ja kuullu nopeesti et masussa on asukas.. joten.. :/ :) jännittää..
 
Mä odotan et tää marraskuu menis nopeeta, kun kuukauden päästä on rakenneultra! ihan joulukuun alussa :)
 
Heippa. Neuvolassa käyty. Pikkunen leikki hippaa Mut kyllä siellä ihan kunnon äänet kuulu. :) :Heartred terkka naureskeli et ainaki on vikkelä kaveri. Mulla on jotenki poika olo... Oiski ihan kiva sit ois eka kaks tyttöä ja kaks poikaa.. :)
Meille rantautunut flunssa.. :/ olo on ihan karsee..
Pitäis rakenne ultra aika varata.. Hui ku ihanaa ku aika kuluu.. Kohta jo puoliväli..
Eilen löysin meijän rattaisiin sellaset phil&teds peräkkäiset kaksoskärryt, niihin sellasen kovan vaunukopan.. Mut en raaski viel ostaa tai mies ei anna viel ostaa. Sitte vaihtoon menee turvakaukalo meillä ollu grago jättiläinen meinattiin pienempään ja sellaiseen jonka saa sit adaptereilla rattaisiin..
 
Hyppään tähänkin nyt mukaan :) eli tänään rva 17+4 mulla ja laskettu siis 9.4. Huomenna olis lääkäriaika ja pikkasen jännitää että mitähän siellä oikeen tapahtuu :)
 
Mullakin lääkäriaika huomenna. En usko että tapahtuu mitään erikoista, mut aion ainakin valittaa iho-ongelmista (tartteen uudet hoitokeinot raskauden ajaksi) ja mielialavaihteluista. Vois olla ihan hyvä saada lähete et pääsis puhumaan jonkun kanssa, selviteltyä kaikkea ennen lapsen tuloa.
 
Odotan sitä lääkäriaikaa ja tietty törmäsin työkaveriin XD Onneksi ei sentään olla samalla osastolla töissä, joten ehkä osaa pitää omana tietonaan toistaiseksi :D
 
Mullaki huomenna lääkärineuvola. Toivottavasti se ultrais :) mut ainaki pääsee sydänäänet kuunteleen..

Pitääkö sinne käynnille olla jotain niitä lippuja ja lappuja täytettynä? Oon ihan sekasin ku niitä työnnetään kassit täyteen joka kerta, et pitääkö palautella ja millon. En kyl jaksais ees täytellä niitä..
 
Ei mullakaan.
Oli vähän pettymys se lääkäriaika. Otti verenpaineen, painon ja teki tosi nopean gynetutkimuksen. Juteltiin kyllä, ja sain tietoa, mut jäi sellainen olo että se sysäsi kaiken sille tavalliselle neuvolatädille. Onneksi on aika ensi viikolla.
 
Meilläpäin on lääkärineuvola niin, että ensin neuvola täti ottaa vastaan (hb, paino, kuuntelee sykkeen, katsoo pissatestin, jne.) sen jälkeen viereisessä huoneessa lääkäri tekee oikeastaan vaan sisätutkimuksen.
 
Meinasittekos ottaa kausi-influenssarokotuksen? Tässä itse asiaa puntaroin.. Aiemmin en ole kovin aktiivinen asiassa, muutama vuosi sitten otin ja olin heti kipeä :P nyt saattaisin taipua ottamisen kannalle. Omassa neuvolassa voisin samalla käydä kuuntelemassa sydänääniä... :)
 
Otan, koska saan sen näppärästi töistä (tänään). Otin myös viime vuonna koska äitini kuuluu riskiryhmään.
 
Mä oon kahden vaiheilla. Mun työpaikalla liikkuu tuhat tenavaa, teiniä ja aikuista päivittäin että mahdollisuudet saada tartunta on korkeammat kuin normaalisti. Jotenkin vähän mietityttää, ylimääräisten rokotusten ja lääkkeiden käyttö ylipäänsä. Viimeksi pohdin asiaa niin kauan etten sitten enää ehtinyt ottaa. Toisaalta kyseessä on melkoisen raskas tauti, että jos huono tuuri käy, se voi olla haitallinen vauvankin kehitykselle käsittääkseni.
 
Takaisin
Top