Marraskuun kuulumiset

Liitynpä minäkin kirjoittajien joukkoon. Viikko sitten plussasin ja olen seuraillut kirjoituksia, mutta nyt vasta osallistun itsekin. Tämä tuleva heinäkuinen on meille toinen lapsi ja ekan lapsen odotuksessa oli kiva kun oli tämä ryhmä vertaistukena :)

Minkä ikäinen sulla on eka? Meillä on 11kk ikäinen tyttö ja koin kans ihanaksi tueksi tämän ryhmän :Heartred tervetuloa mukaan matkalle!
 
Minkä ikäinen sulla on eka? Meillä on 11kk ikäinen tyttö ja koin kans ihanaksi tueksi tämän ryhmän :Heartred tervetuloa mukaan matkalle!

Meillä eka jo reilu 2v. Toivottavasti tämä uusi matkaseura pysyy kesään asti mukana, vielä vähän jännittää :)
 
"Haha oiskin aika hauska kaikkien tuttujen ja puolituttujen keskellä ilmoittaa että ”hei kaikki! Mä en sitten tänään viiti ottaa alkoholia kun mulla on tuo bakteerivaginoosi. ”

Kukaan ei varmaan enää kyselis mitään :D

Paitsi meidän työporukassa joku varmasti sanois heti että toivottavasti et oo paksuna, kun luin tutkimuksen, jossa bakteerivaginoosi raskauden aikana sitä ja tätä :D Ja sitten keskusteltaisiin jo jouluaterian äärellä vaginanäytteistä :cool:
 
Muokattu viimeksi:
Täytyy miettiä mitä keksin tai sitten kerron vain totuuden. Koen jotenkin hankalaksi alkaa pelaan alkoholittomien kanssa ja toisekseen ne taitaa olla kamalan pahojakin :D
Meillä kyllä kaikki arvaa jos muuten vain jättäisin juomatta kun kehuin aiemmin, että lopetan pikkujouluissa mun muutaman vuoden kestäneen lähes kuivan kauden alkoholin suhteen :) hitto, olisi pitänyt olla hiljaa! Mut eipä osannut arvata, että just nyt tärppää kun yritystä oli niin pitkään takana :)
 
Onneksi meillä on tänä vuonna ihan arkena päiväsaikaan pikkujoulut niin ei tarvi miettiä juomisia :)

Mä oon tää miettinyt minkä kokoinen maha mahtaa olla helmikuussa kun meillä on häät sillon. Ostin jo mekonki mutta nyt on alkanut epäilyttää mahtuuko se sitten ja kuinka paljon on varaa suurentaa :nailbiting:
 
Mua nyt hämmentää täälä :rolleyes::confused:
itse laskin että mulla olisi nyt tänään mittarissa 4+5, noh soitin neuvolaan tänään jossa täti laski että 4+3.
No kävin sitten ostamassa digitestin jonka äskön tein ja se sanoi että 3+ :eek: eli jos nyt oikein tulkitsin testivastauksia ni viikkoja olisi 5+ :eek:
Osaako joku sanoa tähän jotain viisaampaa :p
(Mun kierto siis ollut 24-28, ite laskin 26 mukaan ja täti 28 )
 
Mua nyt hämmentää täälä :rolleyes::confused:
itse laskin että mulla olisi nyt tänään mittarissa 4+5, noh soitin neuvolaan tänään jossa täti laski että 4+3.
No kävin sitten ostamassa digitestin jonka äskön tein ja se sanoi että 3+ :eek: eli jos nyt oikein tulkitsin testivastauksia ni viikkoja olisi 5+ :eek:
Osaako joku sanoa tähän jotain viisaampaa :p
(Mun kierto siis ollut 24-28, ite laskin 26 mukaan ja täti 28 )

Ulrassa selviää tarkemmin. Neuvolassa laskee aina 28 päivän mukaan vaikka ite sanois mitä :D voihan olla että ootkin jo 5+ tai sitten hormoni noussut nopeeta tai sitten kaksoset massussa :D
 
Ulrassa selviää tarkemmin. Neuvolassa laskee aina 28 päivän mukaan vaikka ite sanois mitä :D voihan olla että ootkin jo 5+ tai sitten hormoni noussut nopeeta tai sitten kaksoset massussa :D

Ohhoh kaksosia en edes ajatellut :eek::D
Onko mut tehneet digiä ja millasia tuloksia tullut milläkin viikoilla?
7.12 ultraa ootellessa.... :p
 
Mä tein digit 4+3 tuloksena 2-3 ja sitte 5+0 oli 3+. Luulisin että aika paikkaansa pitävät omalla kohdalla kun on melko tarkasti ovulaatio tiedossa.
 
Ohhoh kaksosia en edes ajatellut :eek::D
Onko mut tehneet digiä ja millasia tuloksia tullut milläkin viikoilla?
7.12 ultraa ootellessa.... :p

Mä tein 3+2 digin ja sain viikot 2-3 :D ja ihan yks vaan kyydissä :D varhaisultran mittojen mukaan toi 3+2 laskettu/arvioitu.
 
Noi viikkonäytölliset taitaa heitellä aika paljon :grin mä muistan etten saanut aiemmista silloin 3+ kuin olisi viikkojen mukaan pitänyt, vaan vasta vähän myöhemmin.
 
Muuten kuuluu kai hyvää mutta pahoinvointi löysi viikonloppuna tiensä tännekin, Hirveä olo välillä. Tsemppiä kaikille pahoinvoiville! :Heartred
 
Ootteko muuten ajatellu dopplerin hankkimista? Viime raskaudessa meillä oli semmonen ja se kyllä toi mielenrauhaa kunnes putosi lattialle ja meni rikki. Nyt olis tarkoitus ostaa uusi. Viimeksi sain ekan kerran sydänäänet kuulumaan 9+6 ja nyt on 8+2, eli pikkuhiljaa vois rueta katselemaan uutta.
 
Ootteko muuten ajatellu dopplerin hankkimista? Viime raskaudessa meillä oli semmonen ja se kyllä toi mielenrauhaa kunnes putosi lattialle ja meni rikki. Nyt olis tarkoitus ostaa uusi. Viimeksi sain ekan kerran sydänäänet kuulumaan 9+6 ja nyt on 8+2, eli pikkuhiljaa vois rueta katselemaan uutta.

Mies haluaa ehdottomasti sen :D Olisi jo ostanutkin, ellen olisi rauhoitellut, että ei mikään kiire vielä, kun ei ne sydänäänet tule vielä useampaan viikkoon kuulumaan :D Mutta tullaan siis ostamaan.
 
Pystyykö sillä dopplerilla helposti kuulemaan ne? Mulla ei oo ennen ollut. Tosin meillä saa neuvolassa käydä 2 kertaa viikossa kuuntelemassa sydänäänet. Lähinnä pelkään et aiheuttaa ahistusta jos sitte ei kuulekaan mitään kun ei vaan osaa kaivella niitä ääniä. Istukkakin kun pitää sellaista suhinaa
 
Pystyykö sillä dopplerilla helposti kuulemaan ne? Mulla ei oo ennen ollut. Tosin meillä saa neuvolassa käydä 2 kertaa viikossa kuuntelemassa sydänäänet. Lähinnä pelkään et aiheuttaa ahistusta jos sitte ei kuulekaan mitään kun ei vaan osaa kaivella niitä ääniä. Istukkakin kun pitää sellaista suhinaa

Mä en juuri ton takia halua tässäkään raskaudessa sitä hommata koska jos joskus niitä ei sitten löydäkään ni paniikki on takuu varma :sad001
 
Juuri eilen tuli doppleri kotiin. En vielä kokeillut kun ei ole kuin 8+2 kasassa, ei varmaan vielä mitään kuuluisikaan. Ostettiin se lähinnä esikoisen takia, että saa sitten kuunnella tulevaa sisarustaan :)
 
Takaisin
Top