Marraskuun kuulumiset

Mulla on yhdet mutta meinaan heittää lapsi kipeenä kortin :rolleyes:
Mä en koskaan viinasta kieltäydy ni jäisin kyllä kiinni heti. Enkä halua kertoa vielä kellekään :)
 
Onko muilla tulossa pikkujouluja nyt? Harmittaa, kun ehdin töissä hehkuttaa, että lähden viihteelle työpaikan pikkujouluissa jotka on joulukuun alkupuolella. Olen menossa pikkujouluihin, mut tietenkään en nyt viihteelle mene. Kaikkihan nyt tietty arvaa minkä takia en lähdekään viihteelle ja en olisi vielä halunnut niin aikaisessa vaiheessa töissä raskaudesta kertoa :sad001

Meillä on kans tulevana perjantaina. Viimeksi käytin antibioottikortin, et ei nyt sit sitä :wink ne on onneksi työpaikalla ja opm, niin voin mun pullojen sisällön kaataa johonkin lasiin aina valmiiksi. En muutenkaan montaa joisi, mutta edes nää pari :)
 
Hmm.. tänään olisi ollut 4+1 mutta raskaustestin toinen viiva oli kadonnut ;( eli ilmeisesti tämä "raskaus" oli vain kemiallinen... tuntuu rehellisesti tosi kurjalta. Odottelen että vuoto alkaisi ja pääsisin uuten kiertoon ja yritykseen. Onnea teille muille ja paljon tarrasukkia :Heartred
 
Essubeibi voih :sad001 jaksamisia sinne :Heartred toivotaan pian uutta plussaa!!
 
Eikä! Olisin niin toivonut teille pientä kun selkeästi oli kovin toivottu :Heartred ensi kiertoon kovasti tärppionnea ja jaksamista sinne!
 
Eikä! Olisin niin toivonut teille pientä kun selkeästi oli kovin toivottu :Heartred ensi kiertoon kovasti tärppionnea ja jaksamista sinne!


Kiitos myötäelämisestä :Heartred kunpa nyt vain vuoto alkaisi ja uusi kierto käyntiin pian :)
 
Mulla olis kans työpaikan pikkujoulut tulossa. Mulle on todennäköisesti tulossa hieman eri ruoka kuin muille, toivottavasti kukaan ei huomaa. Alkoholiakin ois tarjolla, pitää keksiä joku hyvä tekosyy että miksi en juo. Jos kukaan sitä edes sen kummemmin ihmettelee...
 
Mäkin tässä jo mietin strategioita pikkujouluihin (onneksi vain yhdet tulossa!) Menisinkö antibioottikuurilla vai ottaisinko riskin ja otan omat (alkoholittomat) juomat mukaan ja hörpin niitä "salaa" toivoen, ettei kukaan tarjoa omastaan "maistiaisia" :D Muuten toki antibioottikuuri olisi helpompi ja riskittömämpi epämukavia kieltäytymistilanteita ajatellen, mutta en vain jaksaisi selitellä sitten ollenkaan :/
 
Ja antibioottikuurissa piilee se vaara, että kaikki kommentoi aina, että kyllähän sen kanssa voi muutaman juoda :wink kunhan ei oksenna. Pissatulehdukseen käytettävällä ab:lla on ainakin täyskielto alkoholin suhteen. Ihan näin vinkkinä :D
 
Onneksi mulla ei oikeen kukaan ihmettele vaikka en juokaan kun en yleensäkään juo. Ja muutenkin lähimmille kavereille aion sanoa tai olen jo sanonut :)
 
Trikozol/Flagyl (metronidatsoli) on oikeasti sellainen minkä kanssa ei voi juoda, koska aiheuttaa antabusreaktion. Pari päivää kuurin jälkeenkin pitää välttää alkoholia. Naisilla saatetaan käyttää esim. bakteerivaginoosiin...
 
Trikozol/Flagyl (metronidatsoli) on oikeasti sellainen minkä kanssa ei voi juoda, koska aiheuttaa antabusreaktion. Pari päivää kuurin jälkeenkin pitää välttää alkoholia. Naisilla saatetaan käyttää esim. bakteerivaginoosiin...

Haha oiskin aika hauska kaikkien tuttujen ja puolituttujen keskellä ilmoittaa että ”hei kaikki! Mä en sitten tänään viiti ottaa alkoholia kun mulla on tuo bakteerivaginoosi. ” :D :D
 
Mun piti pomolle kertoo jo Viime viikolla ku oltiin "koulutukseen" lähössä jotka on yleensä hyvin hyvin kosteita. Hyvin meni koulutus ilman alkoholia ja kattoessa ku muut otti :joyful:
 
Haha oiskin aika hauska kaikkien tuttujen ja puolituttujen keskellä ilmoittaa että ”hei kaikki! Mä en sitten tänään viiti ottaa alkoholia kun mulla on tuo bakteerivaginoosi. ” :D :D

Kukaan ei varmaan enää kyselis mitään :D
 
Liitynpä minäkin kirjoittajien joukkoon. Viikko sitten plussasin ja olen seuraillut kirjoituksia, mutta nyt vasta osallistun itsekin. Tämä tuleva heinäkuinen on meille toinen lapsi ja ekan lapsen odotuksessa oli kiva kun oli tämä ryhmä vertaistukena :)
 
Takaisin
Top