Marraskuun höpinät

Kun toi isänpäivä on tulossa ja omalle isälle ajattelin ostaa lahjaa niin kertokaa nyt rehellinen mielipide onko nää hirveen rumat 53 vuotiaalle? Sisko ja veli tyrmäsi heti että on ihan liian vanhusmaiset...ImageUploadedByVau Foorumi1446567318.108733.jpg

Muok. Piti vielä lisätä että nää hormonit vielä laittoi itkemään ku en tiedä pitääkö mun palauttaa nää jos nää nyt kerta onkin niin rumat :D
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: Rea
No ei kyllä ole vanhusmaiset! Hyvännäköisiä puseroita :)

Muoks. Minun isä on 54v. enkä osaa kuvitella sitä noin nuorekkaissa kamppeissa :D
 
Hienot paidat on :) ei saa mun isi noin hienoja paitoja lahjaks :D
 
Oho. Isähän on 64 eikä 54! Ihmettelinkin, että miksei tämä nyt kuulosta yhtään oikealta, kun toinen on ihan harmaa ja eläkkeelläkin jo :D Apua.
 
Meinaatteko muistaa jo tänä isänpäivänä tulevaa isää? Ostin omalle isälleni eilen kortin ja jäin miettimään, olisiko pitänyt ostaa miehellekin :) Jätin toistaiseksi vielä kortin kauppaan.
 
Mitenkäs muuten ajattelitte pukeutua pikkujouluihin? Meillä olis työpaikan pikkujoulut 20-luvun henkeen. En usko, että lähden metsästämään mitään varsinaista sen tyylistä mekkoa, mutta jotain siistimpää vatsan peitoksi täytyis keksiä :wideyed:
 
Meinaatteko muistaa jo tänä isänpäivänä tulevaa isää? Ostin omalle isälleni eilen kortin ja jäin miettimään, olisiko pitänyt ostaa miehellekin :) Jätin toistaiseksi vielä kortin kauppaan.

En vielä tänä vuonna :)
 
En minäkään muista omaa miestä vielä millään tavoin, ensi vuonna sitten :)

Mä jätän työpaikan pikkujoulut väliin. En tätä kroppaa tunge mihinkään pikkumustaan enkä todellakaan jaksa kattoa muitten ryyppäämistä.
 
Ei muisteta vielä täälläkään :)

Ja pikkujouluihin osallistun mielelläni ainakin vähäksi aikaa, jos tekeminen on jotakin fiksua.
 
Meillä on niin tylsää, vanhahkoa porukkaa töissä että tuskin pikkujouluja edes järjestetään. Eipä haittaa mua. :D vielä viime vuonna oli, kun oli nuorempaa porukkaa töissä, mut ne on vaihtanu ryhmää, yks jäi äippälomalle jne.. nää vanhat ei halua vapaa-aikaa tuhlata työkavereiden kanssa..
 
Esikoinen täyttää joulukuussa 2 ja olivat tarhassa tehneet itse ekat isänpäiväkortit sormiväreillä ja pieni lahjakin näyttää olevan mukana. Tosi suloista:) Esikon kanssa siis isää onnitellaan myös maaliskuisen puolesta, tytölle kun vauva on jo nyt niin todellinen juttu.
 
Tänä vuonna en miestä muista isänpäivänä, saa odottaa ens vuoteen :happy:
Meillä on pikkujoulut kuukauden päästä ja eka meinasin etten mene mutta heti kun näki ruokalistan niin pakkohan sinne on päästä :p En vaan kans tiedä mitä laittais päälle, pitäis vähän hienompaa olla muttakun mitä?
 
Mä kans meinasin mennä pikkujouluihin lähinnä syömään :happy: Tällä hetkellä kaapista ei löydy mitään vaatetta, mitä vois edes ajatella pukevansa pikkujouluihin. Myöskään korkkareihin en meinaa pulleita varpaitani tunkea :meh: Eli jotain käytännöllistä olis hyvä löytää..
 
Minä ajattelin vähä hienomman ruuan laittaa sunnuntaille. Lapset onneksi hoitaa muun muistamisen. :D Omalle isälle ei voi oikeen muuta kun viedä kynttilän.
 
Meinaatteko muistaa jo tänä isänpäivänä tulevaa isää? Ostin omalle isälleni eilen kortin ja jäin miettimään, olisiko pitänyt ostaa miehellekin :) Jätin toistaiseksi vielä kortin kauppaan.
Omalle isälle kortti ja pipo. Varmaan posti vie paketin perille, tylsää postittaa mutta minkäs teet kun asutaan kauempana. Mies saa muistamiset kun on isä, toivottavasti siis ensi vuonna. :)
 
Takaisin
Top