Marraskuun höpötykset

Timantti*

Seurustelun sensei
Kesäkuunmammat 2015
Huhtimammat 2018
Niin se kuukausi sitten vaihtui ja ajattelin et kai mä uskallan tämän ketjun aloittaa :)

Tuntuu hullulta, et täällä päin huomenna jo on prisman joulukaupan avajaiset. Jouluun on kuitenkin niin pitkä aika :D
 
Mä oon kova jouluhössöttäjä, äitiltä perittyä. Tänä vuonna tosin suunnataan jouluksi Pariisiin, kun toivon mukaan vika joulu kaksistaan.. Niinpä voisikin jo aloittaa joulufiilistelyt - torttuja on kerran jo tullut leivottua ja glögiä ostin just Tallinnasta (oli niin hieno pullo luomu-tyrniglögiä että pakkohan se oli :wink) - vois vaikka illalla sen nautiskella.
 
Mä olen myös suuren luokan jouluihminen, mutta en ehkä vielä aloita ettei tule kyllästymistä. Paitsi että pianolla vois kyllä alkaa soittelemaan joululauluja. Ne on niin kauniita ja joulun jälkeen ei enää viitsi. Mitähän mies sanoisi jos ostaisin elämäni ensimmäiset jouluverhot, ainakin keittiöön... Nytkö se hössötys alkoikin?
 
Itekki oon jöulu hömpöttäjä mutta en vielä aloita sitä. Sit joskus loppu kuun tienoolla. :) kuopioon ollaan suunniteltu lahjojen osto reissua. :)

Ihan älyttömän nopeesti menny kyllä tämä syksy. :)
 
Niinpä, mä kyllä odotan toisaalta kynttiläiltoja ja joulun tekemistä kotiin ja pipareita ja glögiä.

Vitsit mua vähän ärsyttää mies, seksiavautuminen - täältä tullaan! Eilen pitkästä aikaa harrastettiin seksiä ja niin et voi sanoa et itsekin olin siinä täysin haluin mukana. Siinä sit hän ehdotti seksilelun käyttöä ja mä suostuin mielelläni. Pyysin häntä käyttämään sitä ja siitä riemu repesi. Mä olen kuulemma sairas ja parisuhteessa on epänormaalia käyttää seksileluja ja en pian kuulemma häntä tarvitse kun on dildoja ja vibroja ja kaikkea. Ja nyt kuulemma mun luonteeni selviää! Hän sit ovet paukkuen läks iltapalalle ja sieltä takas tullessa otti mut kyllä kainaloon ja oli ihan "rauhoittunut" mutta anteeksipyyntö - mikä se on?

No mä edelleen odotan sitä anteeksipyyntöä. Onko nyt vika mun hormooneissa eli odotanko jonkun näköistä pahoittelua turhaan?
 
Määkin tykkään joulusta, vaikken kauheasti hössötäkkään. Mutta joululauluja ollaan eilisestä asti jo kuunneltu. Mun piano on vielä lapsuudenkodissa, ei mahdu meidän nykyiseen kotiin :/ joululauluja on kyllä niin ihana soittaa!
Jouluverhot jos laittaisi jonkun viikon päästä ja ikkunoihin tähdet ja kyntteliköt myös :)
Torttuja ollaan jo syöty, luumurahkaakin tänään. Ja mää ootan joulukinkkua!!
 
Timantti, sinuna ottaisin asian puheeksi että miksi hän tolleen reagoi ja odottaisin sitä anteeksipyyntöä... Onkohan miehesikin raskaana ja hormonit saa äkäseksi? :DD
 
Siis, mies itse ehdotti lelua ja kun olit halukas siihen, veti pultit?!?!
En ymmärrä.. Minäkin olisin kyllä anteeksipyynnön vailla moisesta..
 
Timantti, voisko miehelläs olla jotenkin ristiriitainen olo, kun olet raskaana ja miehesi alkaa jotenkin ajatella myös sinua äiti-ihmisenä, mutta kuitenkin oot nainen haluines...? Meni ehkä vähän freudilaiseen suuntaan tämä ajatus. Mutta, jos miehes veti kilarit asiasta mikä tähän mennessä on kuulunut luontevasti teidän seksielämään, niin miksi nyt hermostui? Ei kiva sinun kannalta tietenkään miehes suhtautuminen. Tulevilla isilläkin vaan on omat juttunsa mitä käydä läpi vauvaa odottaessa.
 
Itse my;s ehdottaisin sit' ett' otat asian puheeksi, ettei vaikkapa ole ajatellut ett' se kainaloon otto olisi jo itsess''n anteeksipyynt;. Oon monen muun kanssa samaa mielt' ett' kyll' tuollaisesta anteeksi pit'isi kunnolla pyyt'', ettet mielest'ni siis turhaan odottele Timantti*.

(Mulla sekoilee n'ht'v'sti n'pp'imist;?? Kysymysmerkitki l;yty alaviivan kohalta :S ?? neuvoja?? )

Omista kuulumisista sen verran ett' on alkanut jo joulu stressaamaan ja vitsit kun v**uttaa toi mun niin sanottu mies.. Koko ajan joku huonosti ja muistelee jotain vanhoja ep'mieluisia menneit' (jotka tapahtuneet ennen mei'n seurustelua..). Minulla kun ei saisi olla menneisyytt' h'nen mielest''n, kyl m' sen ymm'rr'n ettei h'n kaikenmoista sielt' tiet'' haluais, mut ei se musta aina kiinni ole ollut ett' monenmoista minusta tiet''..) Tarvis varsinkaan tulla tommosii ihme juttuja p'risem''n kun lapset vieress'. Niin ja kaikki alkoi siit' kun mei'n suhde on kuullemma ep'terveell' pohjalla kun mun mielest' oli hieman nihkee ajatus ett' joku aviossa oleva mies kuvailee tuntemattomien naisten peppuja salilla sel'n takaa niin ett' vaikuttaa tekev'n sen kyseiselt' naiselta salaa. Semmonen toiminta ei meid'n suhteessa toimisi mutta muiden terveess' suhteissa el'vien kyll' jos kyseinen kuvaaja on ammatiltaan kuvaaja.. Se on sit selv'.. "h kun 'rsytt'' ja turhauttaa.
 
Muokattu viimeksi:
Ja siis tää tilanne jatku vielä aamulla kun lähdin töihin. Olisin halunnut puhua asiasta, koska se vaivas mua mut miehen ainoa kommentti oli ; "anna vittu mun nyt nukkua".

Työpäivän ajan odotin anteeksipyyntöä, jota ei siis tullut. Kun tulin kotiin ei puhuttu mitään, kun ajattelin et hän saa tehdä aloitteen. Hetken päästä se tulikin ja kysyi et mistä nyt kiukuttelen. Siinä vaiheessa mä avautusin et mitä mä olen tehnyt saadakseni osakseni tuollaista älytöntä kohtelua. Pyys hän sitten anteeksi ja selitteli sanojaan noilla mitä tekin epäilitte. Eli pelkää ensinnäkin jollain tavalla satuttavansa vauvaa tai mua ja sit varmaan ristiriitaiset tunteet tosiaan niiden käytön suhteen. Ei olla siis käytetty tässä raskauden aikana, kun mulla ollut niin vähän haluja.

Mut kiitos, oli helpottavaa saada avautua! :Heartred

Mä en kyllä suvaitsisi jos mun mieheni harrastaisi toisten naisten perseiden salakuvausta (tai ylipäänsä koko ajatusta). Taidan olla kans sairas tällä saralla.
 
Bnt, oot vaihtanut tietokoneen kielen. Vaiha se takasin suomeksi. En muista kyl miten se tehään :D
 
Mie rakastan joulupöytää ja sen ruokia ylikaiken :Heartred inhoon lahjoja kylläkin ylikaiken xD

Tänää oli kummitytön ristiäiset. :Heartred oli kyll tuskaa seistä siel edessä ja hymyillä ku meinas oksennus tulla. Alko perjantaina aivan järkyttävä oksentaminen ja se on jatkunu. Just ku kerkes iloita ettei oo mitää pahoja oireita. XD ei sais koputtaa puuta
 
Kiva kuulla että on sit mun lisäks ainakin yks "sairas" ihminen ton peppujenkuvailun suhteen, tuli heti parempi mieli :) vaikka oon vahvasti ollut alusta asti siinä uskossa että mun ajatukset asiasta olisivat yleisempiä kun mieheni.. (Vaikka toivonkin että noi mun miehen pärinäpuheet ei oikeesti ois senkään mielipiteitä *sormet ristissä, toivon mukaan sillä ois vaan menkat tulos tms.)

Ja kiva kuulla kanssa se että tuli sitten ukkosi Timantti* pahoittelemaan asiaa :)

Ja kiitos vinkistä MammaMaria, en kyllä tiedä mitä tää kone sekoilee kun tää korjas nyt tän ongelman itestään, tai sit mun mies pelleilee mun kanssa :think005
 
Oho aikamoisia juttuja! Puhelimella nopsaa näpyttelen että mun mielestä muiden perseiden kuvaaminen salaa on ensinnäkin noloa ja lapsellista, kuin myös iljettävää, epäkohteliasta, täysin älytöntä ja sairasta enkä ikimaailmassa hyväksyis omassa parisuhteessa moista. Ehkä oon sit itekin nihkee joidenkin mielestä, kuulostaa vaan ihan absurdilta tollanen jonkun muun ku teinipojan toteuttamana.
 
Musta tullu jotenki tosi mustasukkasempi nyt raskauden myötä. Varsinkin sillon kun mies on viihteellä. Ei ennen ollut tämmösiä mut olisko sit kuitenki joku trauma esikon isästä jääny tonne takaraivoon että vähän väliään tulee pelko siitä että entä jos se hylkää mut niin kuin esikon isä teki. :sad001 kauheeta miettiä kaikkee tämmöstä samalla yrittää nauttia raskaudesta ja selvitä näistä oloista. :)
 
Bnt en oikein ymmärtänyt oliko miehesi, joka kuvasi vai joku muu? Ymmärsin et joku muu ja te keskustelitte siitä. Onhan toi vähän kieltämättä outoa ja sairasta et joku kuvaa salaa toisten takamuksia. En itse luonnollisesti ymmärtäisi taikka hyväksyisi.
Timantti ihanaa miehesi pyysi anteeksi. :) ihmisiä ollaan kaikki loppujen lopuksi! Ja muistelen itsekin esikon aikana mies oli aina vähän "varovainen ja pelästynyt" pupuilun aikana. :) keskustelemalla homma palas entiselleen. Ja nyt kun päästiin aiheeseen mukavasti, niin onko muiltakin hävinnyt halut raskautumisen jälkeen? Multa on! Ja rupesin miettii miesraukkaani. Kohta ollut jo 1,5kk tauko. Totta kai pahoinvoinnin ja kaiken väsymyksen jälkeen ei kyl yhtään huvita, mut en muista, että olisi ed.rask ollut näin. No tosin nyt on 2tollasta uhmaikäistä hoidettavana koko päivä. Sekin vie mehuja! Jospa sitä tänään yllättäis ja päästäis miehenkin tyhjentää painekattilat siel alakerrassa! :)
 
Täällä on halut ollut kans tosi minimissä mutta tässä yks ilta kun ei ollut pahaa oloo niin piti käyttää tilaisuus hyväksi. Vaikka miehestä näkee et haluis useamminkin mutta oon sit yrittänyt hänelle sanoo että kohan tää paha olo menee ohi niin sitten varmaan enemmän tapahtuu. :)

Mut onneksi se on onnellinen jo siitä kun saa ottaa mut lähelle ja se on alkanut hipostelemaan mun masua iltaisin. :)
 
Mulla ei ainakaa oo halut hävinny mihinkään, päinvastoin :) eilenki toinen oli ollu yövuorossa ja nukku päivällä ni mietin ihan tosissani, että kehtaisko mennä herättää sen takia :) no en menny, mutta heti ku heräs ni oli pakko hyökätä kimppuun. . Mutta ei tuota miestä tunnu haittaavan ollenkaan tää jatkuva himo:love022
Ja oon kans sitä mieltä, että toisten perseitten salakuvaaminen se vasta sairasta onkin. Oliko se Sofia Ruusila (vai mikä lie) sai joskus porttikiellon salille kun oli ottanu kuvan jostai toisesta asiakkaasta?
 
Takaisin
Top