Marraskuu!! :)

Minä se oon edelleen kokonaisena ja näköjään pitkään, ei mitään merkkejä mistään.. ei supistuksia tai mitään vaik juoksis koiran kaa tunnin lenkkejä. Noh, onha se käynnistys sit edessä siellä joulukuun puoles välis sit - jee jee, en kyl millää haluis mitään jouluvauvaa :S syntys nyt vaan iha itekseen. Nyt siis 40+2.
 
Täällä kans yhtenä kappaleena, 42+3. Huomenna Tyksiin kontrolliin ja varmaan sit viimestään maanantaina käynnistys... Ei olon oloa et oon jo kyl varautunu siihen et tä ei täält omin päin synny. Turhauttavaa vaan tä oottaminen :S Ei tuu marrasvauvaa tännekkään
 
Miten hyvin te synnyttäneet ootte palautuneet synnytyksestä? Mä jotenkin ajattelin, että voisin nyt käyttää omia vaatteitani, mutta kas kun en vieläkään (11 päivää synnytyksestä) mahdu mihinkään vaatteisiini, en edes kaikkiin alkuraskauden aikaisiin. Äsken piti lähteä koiran kanssa aamupissatukselle, mutta talvitakkini ei mene päälle! Mä kun luulin, että se johtuu vaan siitä mahasta... :( Todella nöyryyttävää pistää edelleen jotkut miehen toppahousut jalkaan ulos lähtiessä :/ Mullahan tuli raskauden aikana painoa lopulta 27kg, josta sairaalaan jäi vain 6kg. Ja nyt painoa on lähtenyt 9kg. Mutta turvotus lienee jo hävinnyt niin kaipa se on läskiä sitten tuo loppu...? Ahdistavaa, ja eräs ystäväkin yritti lohduttaa että kyllä se sitten lapsen yksivuotispäivään(!!!) mennessä sulaa.... :(
 
No aika hyvin oon palautunu. Tasan 4vko synnytyksestä ja 2kg raskauskiloja jäljellä. Keskiviikkona kokeilin talvitakkeja ja villakangastakkia ja ne menee kiinni! Mut vielä kiristää ja ahistaa, eli ei voi käyttää ihan vielä. Illalla ehkä testikäyttöön toi villakangastakki kuitenki. parit housut menee kans jalkaan jo, mut ei tunnu ihan niin mukavilta jalassa. Oon käyttäny ulos mennessä nyt yksiä mammahousuja edelleen. Tekis kyllä mieli jumppaan jo! Pitää tyytyä ulkoilemaan vauvan kanssa. Mut nyt on kyllä niin kökkö sää ettei tonne voi mennä ja eilen jäi lyhyeks ulkoilut, kun oli pakkasta :(
 
Takaisin
Top