Marraskuu! :)

Mä ostin jääkaappiin jo odottamaan soijajogurttia siis sitä maustamatonta. En kuintenkaan vielä uskaltanut antaa sitä Aleksille, koska on taas ollut levottomat yöt ton flunssan takia. Toivottavasti vaan putket korvissa pysyy auki, eikä tarvii niitä mennä avaamaan.
Meillä on huomenna sitten Aleksin 1v synttärit ja kyllä on koko ajan itse tullut fiilisteltyä vuoden takaisia tunnelmia. Tässä vaiheessa mies oli jo Kiteellä isänsä hautajaisiin valmistumassa ja minä ja Onni oltiin mun vanhemmilla. varoiks, jos synnytys lähteeä käyntiin. Ja vaikka mitään oireita ei ollutkaan, niin niin se vain lähti silloin yöllä käyntiin. Ihana muistella tuota aikaa.
Melela, en muistanutkaa noita levottomia jalkoja!! Ne oli muuten ihan kamalat. Mulla oli aina yöt ihan helvettiä, kun jalat oli tosi levottomat. Eikä siihen mikään auttanut. Ai että kun saisi kokea vielä synnytyksen. Sen kaiken jännityksen siitä, koska se alkaa ja millainen synnytys tällä kertaa. No, toivottavasti kaverit saavat vielä paljon lapsia ja saa asiasta paljon puhua :).
Muutama viikko pitäis jaksaa tehdä töitä ja sitten koitaa kolme viikon loma. Tai no, siis lomaa hieronnasta mutta jumppia vedän sillä kolmannella viikolla. Täytyy vain tehdä nyt ahkerasti töitä ja valmistella kaikki ensi kevään jumpat valmiiksi, ettei sitten lomalla tarvii jumppia ajatella. Jaahas, nyt saunaan ja nukkuu ajoissa. Huomenna on kiire päivä.
 

Ja niin meni taas viikonloppu.... Liian nopeesti menee kun tuntuu ettei mitään kerkii tehdä kun taas on jo maanantai :( Yhden lisäpäivän tarttis viikonloppuun.

Mulla on ihan hirvee väsymys koko ajan. Ihan nuutunut olo ja vois vaan nukkua. 

Ens viikolle onkin paljon ohjelmaa kun on oma neuvola, tytön valokuvaus, ultra ja muutamat kyläilyt :)

 
Tuntuu kyl että tää aika menee liian nopsaa..koht on jo joulukin :s Stressii pukkaa ja kaikkee pitäs keretä vielkin tekemään.Pitäs vissii alkaa ottamaan hiukka rennommin kun välil iskee niin mahdottomii ahdistuskohtauksii että huh.Jätin Ninnin lauantain miehen hoteisiin kun läksin leipomaan siskon avuksi hänen tytölleen voileipäkakkuja yms.Mies niin kovin on odottanut et pääsee kuulemma viettää muksunkaa kahdestaan vaan aikaa.Joskus iltapäiväl läksin ja iltasel 8 aikaa saavuin kotiin.Kämppä oli ku mikäkin pommi..herra istu koneel ja Ninni oli repin joka ikisest paikast tavaraa alas,silpun ja tuhon jopa sen oman vauva valokuva albumin.Kamala järkytys :( Ja mies sano ettei ollu keren ihan koko aikaa muksun perää kattoo...ja sano mulle viel et Ninni oli paljo tyytyväisempi hänen kanssaan ku pääs riehuu ku mä muka rajotan neitii liikaa.Mä en rajota mitään muuta kun sitä vaan ettei kaikkee saa ottaa ja vetää alas.Ja kaiken kukkuraks mies vaikutti olevan lieväs humalatilas vaikka yrittikin kaiken kiistää..kylhän sen selvinpäin näkevä ihminen huomaa heti jos on ottan enemmän ku pari kaljaa.Meni siin sitte luottamus mieheen tyystin.
 
Fjansku, tuttu tunne, ettei mihet paljon kämppää hoitele samalla kun hoitavat lasta. Meillä mies on joka toinen perjantai poikien kanssa kotona, kun mulla on työpäivä. Silloin kyllä lapset saavat sapuskat ja ulkoilevat, mutta kämppä on todellakin sen näköinen ettei mitään päivän leluja oo korjattu pois. Samoin kun Aleksi tyhjentää keittiön kaapit niin sisus on kyllä tasan siinä lattialla illalla. No, pääasia, että muuten lapset hoituvat.
Mä oon niin tyytyväinen mun ens vuoden töihin! Ei tarvii olla viikonloppuja töissä ja iltatöitä on vain kahtena iltana viikossa.
Meillä on Aleksin 1v neuvola vasta ensi vuoden puolella. Rokotuksia kun ei voi antaa kipeenä ja Aleksi on koko ajan flunssan kourissa. Aleksin hitti on nyt leikkiä inkkaria. Laittaa käden suun eteen ja ääntelee. On oppinut sen isoveljeltään :). Jes, mä pääsen tänään itse hierontaan ja kampaajalle. Perjantaina on sitten Aleksin 1v kuvaus. Otetaan samalla perhepotretti ja veljeksistä kuvat. Saas nähdä kuinka kalliiksi kuvat tulee.
 
Takaisin
Top