Marraskuisten MasuGalleria :)

Hei, hyvä idea laittaa saman päivän aamu sekä iltakuva! :) Hyvin huomaa tuon turvotuksen mikä tulee päivän aikana... mistähän se oikein johtuu...???  mulla on aamulla iha littana maha, mut sit iltapäivällä se on kunnon ilmapallo!! :D
 


ja mihinköhän se prkl taas katos? :DD tasan 18vk .. hullua sähköpostiin tuli mailia että olet nyt viikolla 19 jne..  ens pe tulee ilmotus puol välistä jo :O
 
mäki voisin ottaa tänään iltakuvan myös.. vähän todistusaineistoa itelle että kyllä siellä joku kuiteskin oleilee kaikesta huolimatta :D
 
Butter: Se johtuu siittä, että ollaan viikolla 19 :) eli 18+0 on viikko 19 :). Silti vasta 20+0 (eli viikko 21) on puoliväli.
 
Hoikilla ihmisillä näkyy niin ihanat kummut :D Ite oon lihava "rumppamaha" muutenkin, etten huomaa mahan kasvua muuten kun vanhat housut ei mahdu jalkaan. Mammahousuja aloin käyttää tyyliin sillon kun raskaustesti näytti plussaa. Mutta olo on paljon itsevarmempi, ku muutenkin on pyöreä maha, niin nyt sille on syynsä.
 
Ekat mami housut ostettu! Jeij! Tosin maha ei oo mitenkään näkyvä, mutta ku on kahet kegginssit jotka menee päälle ja ei ahista, ni oli hyvä ostaa nää. :) Ehkä ihan pikkusen on mahaa, mut muiden kuvista päätellen mulla ei oo mitään. :P

Sellanen juttu mua häiritsee et ihme mahakipuja olluoari päivää.. Kiristää mahaa tuolta alareunoilta ja silleen oudosti repii.. Osaaks joku jo vauvan tehny sanoo onko "normaalia" vai mikä juttu se on.. Se kestää aina vähän aikaa, mut on tosi ahdistavaa, ku ei tiiä mikä se on. SIt vähän tuolta ylempääkin sattuu.. :( Mies päätteli et se johtuu siitä et maha kasvaa, mut onko sille joku muukin selitys?

Mietin et uskaltaako tässä lähtee BobyPumpiin..?
 
mä oon kans miettiny et jos oisin hoikka niin varmaan näkyiskin jo joku söpö kumpu, kuiteskin ku viikkoja kasassa jo niin monta :D mut ei mun painoindeksillä..
 
No mä oon hoikka.. Ja silti ihan pikkunen maha.. Näyttää siltä et oon vaan alkanu syömään ja kasvattanu itelleni kunon repun. :D :D no ihan sama.
 
Mua tuli vastaan eilen yks tuttu jota en oo nähny kuukausiin niin se oli heti et "etkai sä vaan odota??" mä olin et joo kyl itseasias ootankin... Sit se oli et hän vähän kattokin et meno on sen näköstä :D kai se sit näkyy...
Isäntäkin sanoi puhelimessa tän jutun jälkeen et kyl maha on jo hänen mielestään aika iso, mun mielestä se kun on ihan pieni vielä...
 
Ameelie:

Toi on muuten JUST tota kohdunkiinnikkeiden venymistä ja tuttua ainakin täällä päässä :)

Eli maha kasvaa, kohtu kasvaa, paikat venyy ;)
 
Äh mitä ihmettä? Yritin tänne laittaa kuvaa, mutta kun laitan tuosta mistä pitää ladata se, niin siinä esikatselussa sitä kuvaa ei näy kuitenkaan ollenkaan ja siinä listassa on vaan, että koko on -1.. Mitä se oikein tarkoittaa? Yritin noita pikseleitä rämpytellä isommaksi ja pienemmäksi, mutta ei auttanut mitään..? Kuvan lisääminen ei vaan onnistu.. :(
 


Nonnin! Johan onnistui lopulta, ongelma oli näköjään +-merkissä mikä oli kuvan nimessä.. Mutta tässä tosiaan rv 8+6, miusta tuo maha näyttää isommalta livenä, mutta turvotusta tuo varmaan suurimmaksi osaksi on, mitä nyt vähän alavatsa tainnut pyöristyä. :)
 
laitanko nyt jo 19viikon kuvan ku vklp oon poissa.. joten en ehkä pääse ottamaan kuvaa :) luulenko mä vaan et ois tullu takapakkia vaan.. :O noh, päälle vk päästä paukkuun puoliväli joten kyllä sen pn pakko kohta  muuttua kiinteäksi palloksi, en muuten kyllä ala  :D
 
sullapa on jo söpösti pyöristynyt :) mun pitää varmaan jättää tuo jäätelön syöminen niin näkyis muutakin kun lihoamista :D huomen siirrytään viikolle 20 jeejee :)
 
joo on kyllä pyöristynyt yllättävän nopeasti:) Olin vanhalla työpaikalla eilen kyläilemässä ja hti he huomasivat mahan :D ja yksi sanoi, että hänen mahansa oli tuon kokoinen juuri ennen synnytystä :D Että saa nähdä mihin mittoihin tämä tästä vielä kasvaa :) ps. kyllä minäkin herkuttelen :D
 
Takaisin
Top