Marraskuisten MasuGalleria :)



2v sitten yllä (rv15) ja alla tänään,  rv17.. kyllä se mullakin alko näömmäkin
kasvamaan :D

Ei enään tietoakaan vatsalihaksista :DD eipä niitä kauheesti 15vk kaan kohdalla enään näkynyt, mut nyt on tommonen kaljamaha :D
 
Butter sinä se sanot aina niin ihanan suoraan miten aattelet: "kaljamaha" :D päivän naurut :D On sulla kyllä kasvanu masu hienosti :) Kyl mullaki alkaa huomaan et pyöristyny, ehkä määki koht uskallan laitaa kuvan tänne :)
 
Apua, kamalan työn ja tuskan takana oli kuvan laitto, mutta nyt se onnistuu :) Kuvassa menossa 14+2, eli muutamia päiviä sitte napsastu  :) Nyt tätä kelpaa jo esitellä tiukoissa paidoissa kun kaupan kassatätitkin on kysyny että saako onnitella joten hyvin taitaa jo vauvaksi tunnistaa (tai sitten on vaan tarkkasilmäsiä tätejä :D) , ensin näytin vaan sellaselle ylensyöneelle lyllerölle niin sitä mahaa ei kyllä tehny mieli esitellä :D
 
Onhan sulla maha kasvanu hienosti kahdessa viikossa. Kaljamaha sai kunnon naurit täälläkin, tuli piristystä päivään :D En minä mitään isoa mahaa tahtoiskaan vaan semmosen vain, että sen erottais vauvamasuks. Että pienet on toiveet mulla, mutta tää kaljamahailu riittäis jo ;)
 


Ajattelin itsekin lisätä kuvan tänne, ja viikkoja on nyt tasan 16. Itse en näe tuota mahaa noin isona, kuvassa se jotenkin pomppaa enemmän esille :P Omat housut mahtuvat vielä hyvin päälle...
 

Tämä on vähä pöljä kollaasi mutta en osannu tehhä parempaakaan :D. Vimppa kuva on otettu eilen. En osaa sanoa onko tapahtunu kasvua..
 
Hmm, miulla edelleen näkyy vaan lähinnä surkeaa turvotusta, oon tosin vasta rv 7+6. Ja hoh, kyllä huomaa, että on turvonnu, ku oltiin saunassa miehen kanssa eilen ja se vaan tokas, että "sie oot lihonu ihan hirveesti!" Olin vaa et kiitti kiitti.. :D Toivon TODELLA, että tää maha tästä pian alkais jo näyttää kunnon vauvamahalta, ettei tartteis lihavaks itteään luulla, vaikka oonki ollu aina hoikka, niin nyt on semmonen läskiolo.. :D kiloja on kyllä tullu jonkun verran, koska tää pahoinvointi on sen laatusta, mikä pysyy vaan hyvällä syömisellä pois. :( toivottavasti painonnousu hillitsee itsensä sitten kun pahoinvointi loppuu ja ei hirveesti tekis mieli makeita, ei se hyväksi vauvallekaan oo jos koko ajan mässyttää epäterveellisesti.
 



Tässä mun masu tältä aamulta. Niinku kuvasta näkyy, niin mitään ei näy :D Huomenna menee rv 13 rikki. Mutta sittekö iltapäivä iskee ni tulee iha järkky pömppä, mut se on vaan sitä turvotusta, jota ei lasketa vauvamasuks.
 


Tässä hoikkaa olemusta rv 16+1! Voi luoja mitä turvotusta on ollut koko viikonlopun, olin ihan satavarma, että halkean... Vatsa pingottaa kivikovana, liekö niitä harjoitussuppareita jo? 
 
Mullakin alkanu tulee jo harjotussuppareita, ei tosin kovin usein vielä, lähinnä työpäivän jälkeen jos ollu kova hässäkkä niin saattaa sitten tulla. Kakkosella mulla alko ne jo tosi aikasessa vaiheessa joten oon vähän ihmeissäni että nyt alkanu vasta näinkin "myöhään" :)
 
mitä ne harjotussupparit oikeen on? :O mä kattelin vlp otettuja kuvia niin herranjumala mun naamaki on turvoksissa! :D näytän siltä et oisin lihonnu joku 20kg pärstän mukaan.. painoakin tosin tuli taas kilo vkl aikana :O pitäis ehkä oikeesti nyt luopua jo kaikesta suolasesta.. näytän ihan possulta :D rypyt kyl silonnu kivasti pois turvotuksen ansiosta :D 
 
mul on muuten aika samanlainen masu nyt ku xoxo:lla :) perjantaihin saakka jos malttais olla kuvaamatta taas.. hassua vaan kuinka se aluks ei kasvanu yhtään ja nyt kasvaa kauheeta vauhtia joka pv :O
 



Tämmöstä kasvua täällä. Eka mahakuva, ja viikkoja tässä laskujeni mukaan 15+5.
 
butter: Ne on sellasii kivuttomii supistuksii ku kohtu jotain harjottelee :D Hyvin tieteellisesti selitetty.. Maha kovettuu hetkeksi ihan kivikovaksi ja saattaa tuntua vähän sellaselta kiristävältä. Tai näin ainakin mulla.. Ne on ihan normaaleja siihen asti kun ei oo kipuja eikä ne tuu säännöllisesti vaan pari päivässä. Eikä ne yleensä kestä ku muutaman sekunnin. Toiset ei tunne niitä ollenkaan ennenku on synnytys oikeesti käynnissä, ja sittenhän ne ei enää mitään harjotussuppareita oo :D Toisilla taas, niinku mulla, kohtu on paljon herkempi supistelee ja kova rasitus saa noita sitten aikaan tjn.. Tai mulla ei ees tarvii olla kovaa rasitusta, riittää että vaikka imuroi niin johan alkaa supistaa :/
 
ok :) mä eilen jo luulin et oisko ollu tommonen ku mahaa kivisti, mut sitä kesti koko illan et ehkä se on vaan sitä kasvua tai turvotusta sit kuiteski :D en oo tollasia ainakaan huomannu, tosin enpä oo osannu laittaa merkillekkään ku en oo tienny mistään tollasista.. pitää kuulostella seuraavankerran ku käy vaikka lenkillä :)
 
Takaisin
Top