Marraskuisten MasuGalleria :)

niimpä näyttää olevan :) mulla ei näyttä kauheesti mtn kasvavan (paitsi läskit lisääntyy ) :D en tiiä pitäiskö mennä ulraan saamaan mielenrauha, jos ei kohta ala jtn taas näkyä :D
 
Oliko Np-ultrassa kaikki ok? Kyllähän ne varmaan neuvolassa kuuntelee sydänäänet, onko sulla se koska?
 


Rv 13+1, ja kuva tältä aamulta. Mun mielestä pötsi ei ole enää niin iso kuin raskauden pahimpina alkuturvotusaikoina, mutta ei sitä tosta kuvasta kyllä huomaa. Saa nähdä mikä on tilanne parin viikon kuluttua, pieneneekö enää vaiko eikö.
 
ohho, on kasvannu hyvin :) omani on vieläkin jossain.. otan sit kuvaa ku 15 tulee täyteen et onks mtn kasvua tapahtunu :D
 
Tässä ensimmäistä vatsakuvaa täältäkin. Kuva otettu vappupäivänä, jolloin mentiin muistaakseni raskausviikoilla 13+3. Tuntuu itsestä tuo vatsa niin älyttömän suurelta, mutta kyllä se esikoisestakin näkyi hyvin jo rv 15+risat. Joku ihmetteli meitä, joilla pötsi jo näkyy, niin sanoisin, että kaikillahan kunnon raskausvatsaa ei tule välttämättä ollenkaan. Kaverini näytti vielä loppuraskaudessaankin siltä, ettei uskoisi hänen olevan edes raskaana. Ja useinhan seuraavista vauvoista se vatsa pötkähtää herkemmin esille... 



 


RV 15+0 kyllähän siitä vähän jo jn huomaa? :DD ainakin se + 3kg näkyy jos ei muuta :D ehkä rv 16 näkyis sit jo jtn..
 
ei viel paljon oo kuvien lisääjiä.. perjantaina tuleeki sit taas täyteen 16vk ja voi ottaa taas uutta kuvaa :)
 
Minulla ei oo viel mitä kuvata, ni en viiti turvotusmahaani tänne laittaa :D Ehkäpäs muutaman viikon päästä jotain ois nähtävillä :)
 
heh, ainiin mä oonki yli kk edellä sustakin, tuuppaan aina unohtaan :D ei tuol lokakuisten ryhmissä kukaan kirjottele, tai ees oo masugalleriaa ni turha mun siel yksin on höpötellä :DD mut ehkä täälki alkaa koht tuleen kuvattaa :) itel on pieni huoli kyllä tosta mahan "pienuudesta", kuitenki 16vk rapsahtaa kohta rikki eikä mtn oireitakaan oleenään.. ois kiva löytää jostain samoil vk olevien kuvia et onko muillekkin  käyny niin et maha ei enään näykkään :O itestäni huomaa lähinnä et oon luistanu salilla käymisestä ja et nyrkkeilyharrastus loppui rakauden myötä..
 


Kyllä meinasin mennä vaikeeks, kun pomo (vanhahko mies) tuli hihittämään mulle kuinka mun maha jo pullottaa :D

 




Laitan minäkin nyt näin rv 15 kunniaksi pari kuvaa :) Tuntuu että mulla on nyt ihan pysähtynyt toi mahan kasvu, tollasena pysyny jo jonkin aikaa.. Miehellekkin tuskailin että miksei se kasva niin totesi että jos ottaisit aina viikon välein mittaa mahasta niin huomaisit että kyllä se kasvaa :D Pitää varmaan kokeilla..
Mammahousuja oon käyttänyt jo pitkään, vanhoihin on enää turha ees yrittää mahtua.
Tuohon jälkimmäiseen kuvaan pääsi mukaan yksi linssiludekin :))
 
Munki mahaa on kuvattu 7 viikolta lähtien joka viikko.. vertasin eilen otettua kuvaa ja sitä 7 viikon kuvaa ni mun maha ei oo oikeesti kasvanu yhtään, se turvotus vähä paistaa mut samaa kokoa on ku sillo 7 viikollaki. Ehkä se täs muutaman viikon päästä alkaa kasvaa :)
 
ihana vauvva masu sullakin jo pepa! tekis mieli tänään jo napata 16vk kuva.. mut huomen vasta rapsahtaa viikko täyteen taas :D taianki ottaa kuvan paita pääl, jos se sit näyttäs isommalta jo xD
 
Takaisin
Top