Marraskuisten MasuGalleria :)

tääl on kans tullu samat olot, maha tiellä ja painaa ja kaiken mailman muita ongelmia ja kipuja.. tosin viikkoja on kasassa jo 28+2 muistaakseni :D
 
Joo, maha on hyvinkin tiellä kyllä. Sukkien ja kenkien laitto, kumartelu jne on hankalaa. Muutenkin maha painaa ja kaikennäköisiä muitakin vaivoja on. Ja vielä n. 13vkoa edessä, huh!

Laitetaas uus mahakuva, viikkoja kasassa tässä 26+4. Maha alkaa olla  jo todella valtava.

 
Ninqyo, joo mulla oli myös pieni maha ensin ja sit se vaan "räjähti" :D Tuntui että maha kasvaa vaan koko ajan ja huimaa vauhtia. No tottakai siihen sit tuli selkävaivaa ja muutenkin tuskastunutta oloa, kun tuntui että maha oli tiellä koko ajan. Nyt kun siihen on tottunu niin ei se enää tiellä ole, pitää vaan miettiä miten tekee joitakin tiettyjä asioita. Just toi nauhakenkien laitto jalkaan on vähän hankalaa ja lenkillä tykkään käyttää lenkkareita. No sen oon sit ratkassu niin, etten minä niitä nauhoja auo, laitoin ne vaan silleen kiinni että on hyvä vaan pujottaa jalkaan. Vauhti kun ei päätä huimaa niin lenkkaritkin pysyy matkassa vaikka vähän löysemminkin ;D Ootteko muut huomanneet jalan kasvua? Mulla oli muutama viikko väliä etten pystyny kunnolla lenkkeilemään selän takia ja sit en käyttäny lenkkareita. Nyt kun selkä on rauhottunu, että kestää kävellä niin ekaa kertaa kun vetäsin lenkkarit jalkaan niin tuntui että ne puristaa :O Turvotusta sen ei pitäisi olla, kun ei mulla muutenkaan oo jalat turvonneet.
 
Joo on tässä kyllä totuttelemista. :P

Uaah pakko vuodattaa vähän. Oli tänään ehkä kauhein bussikuski ikinä. Kävin kaupassa ja ostin 2 kassillista ruokaa ja odottelin siinä sit bussia ja kun se tuli nii aluks katoin et ajaako ohi jumalauta mut sit tekiki jonku äkkijarrutuksen et jarrut vinku ja olin jo vähän .....???... Mut menin kyytii ja samantien laitto ovet kii ja lähti kaahaa eteenpäi nii et meinasin kassieni kanssa kaatuu siihe käytävälle ja huusinki et jumalauta varo et mä en haluu tän mahan kans kaatuu ja sit tynpeenä vaa totes "pitää pysyy aikataulussa että ei kellää ole mitään etuoikeuksia" Ja olin ihan emoticon  et mitä vittua ja sit ku jäin pois nii teki taas sellasen äkki jarrutuksen just enne pysäkkii mut täl kertaa tajusin istuu siihe asti et pysähty ja viel se urpo jotai kuittaa "vauhtia nyt sen """""mahas"""""" kans" sano sen oikee sillai vittuilu painotuksel.. Aattelin kyl soittaa Porvoon liikenteen konttorii ja antaa vähän palautet tost idiootista.

Huh huh. Helpotti vuodatus :D
 
Pakko tulla kommentoimaan tohon bussijuttuun, ensinnäkin olipas urpo kuski o.O Täällä helsingissä tollasia tuntuu olevan vähän liikaakin tossa ammatissa. 

Mulla oli esikoisen odotusaikaan vähän päinvastainen kokemus. Seisoin mahani kanssa bussin keskiosassa kun oli aika täyttä ja olin menossa vain lyhyen matkaa. Kuski alkoi sieltä edestä huutaa mulle että pitää mennä istumaan ja hän ei liiku senttiäkään ennenku istun alas, ei halua ottaa sitä riskiä että raskaana oleva kaatuu ja satuttaa ittensä :D Siinä sitten naama punaisena sain itteni jonnekkin väliin tungettua että päästiin liikkeelle, kaikki muut matkustajat vaan tuijotti ihmeissään :)
 
PePa aivan ihana kuski :D Ehkä vähän turhan huolehtivaine mut parempi noi päi :)
 


Maha kasvaa nyt nii et kipeetä iha tekee, parin päivän aikana ollu kunnolla sellast repivää kipua ja särkyä etenki alamasussa. Ilmeisesti kuuluu asiaan tuo särky?? Nyt se on alkanu kasvamaan tuolleen "eteenpäin" näköjään :D Ai juu ja tää kuva on tältä aamulta, kun viikkoja 24+0.
 
Kylläpä pisti vihaiseksi ajatus tuosta Ninqyon bussikuskista, toivottavasti sen työnantaja puuttuu kunnolla tuollaiseen käytökseen, kun annat palautetta.

Sitten vielä mahaa viikolta 26+0. Jospa tuo pikkuhiljaa alkaisi nyt kasvamaan isommaksi..

 
Tänään mulle soitti mies tuolta porvoonliikenteestä ku en puhelimel saanu eile kii nii laitoin sähköpostilla palautteen. Pahoitteli kovasti kuskin käytöstä ja kysyi että olenhan kunnossa ja sanoi että ottaa kuskin puhutteluun että ei tuollaista heillä suvaita. En siinä sit oikee osannu muuta sanoo et kiva et joku lukee palautteet ja et olen kunnossa et selvittii onneks säikähyksel etten kaatunu tms ja hän sanoi että tottakai jokainen palaute käydään läpi ja halusi vielä soittaa ja sanallisesti pyytää anteeksi kun näin ikävä tapaus ollu ja toivoi että jatkossa ei tälläisiä tule ja kiitti palautteesta.
 
29+0  järkyttävää nähä ittensä noin isona kuvassa :O ei sitä peilistä huomaa niin hyvin että on tullu "vähän" turvottua.. huhuh.. :D
 
Takaisin
Top