Marraskuisten MasuGalleria :)

Täällä on kans kasvanut hentoista karvaa koko masu täyteen! Ajattelin ensin että jaa, jospa tuo on ollut tuossa aiemminkin mutta nyt vain huomaan kun maha on niin "esillä" mutta eiköhän se sitten tästä raskaudesta johdu jos on muillakin samanlaista :D Minullakaan ei ole vielä yhtään raskausarpea mutta tulee jos tulee (ja mitä luultavimmin tulee!)

Hiivakin mua on kiusannut ekaa kertaa elämässäni! Tuli antibiootin syömisen jälkeen mutta onneksi lähti helposti sitten lääkkeellä.

Meillä on masun ympärys 99cm! Itse mitatessa sain tulokseksi 107! Mutta mittasin varmaan vähän liian alhaalta ja lantio suurensi mittaa.. Miehen mittaustuloksiin luotan ehkä enemmän :D Onhan tuo tuosta hienosti kasvanut kun ennen oli 67cm :) Tässä nyt taas kuvaa tämän hetkisestä pallerosta 25+3:



Näkeekö muut muuten vielä varpaansa vaivatta? Täällä ei enää näy jos ei kumarru masun yli!
 
Joo mää kadotin mun varpaat viikolla 19+ toisaalta mulla on kyllä aika pieni jalka 36-37. Tänään taas totesin et maha on kasvanu ku jäin jumii :D Vieläkää tottunu tähän kun on "isompi" aina oon ollu alipainonen ja pujahtanu joka raosta ja nyt koitin taas pujahtaa töissä hyllyjen ja laatikoiden välistä varastossa mut en sit mahtunukkaa vaa jäin jumii mahasta ja olin iha et mitä häh ainii maha :D
 

Karvamaha rv 25+1. Eli täälläkin sellaista hentoa turkkia vatsa täynnä... :D Tuntuu, että vatsa ei ole tässä suuremmin kasvanut viimeiseen viiteen viikkoon. Liekö sitten myöhemmin tulossa taas jokin kasvuspurtti. :)
 
itellä kans niin nyt kun esikon aikaankin huomasin että maha on ihan täynnä hentoa karvaa :D
 


Siinä ois mun muumimamma tältä aamulta, eli viikkoja nyt 22+0. Kauheena on kasvanu parissa viikossa... Varpaat ei tosiaan näy kun eilen vilkaisin :D Mahaan ei oo tullu mitään karvoja :)
 
en oo nähny varpaita vuosieen tissien alta :D ei vielä näy mahaakaan ku pallot on tiellä :D vähän karvoja täälki tuli jossain vaiheessa, sheivasin ne pois ku häiritsi xD
 


Ei tosta paljoa mahaa tai varpaita nähdä ilman kunnon kurotteluja :D kuvassa joku 26+3 kai..
 
Eikös se ollu iha vasta, ko olit ihan pikkuvattanen ;) Nyt jo aikamoinen kumpu sullekki tullu :). 
 


Jeps :D Tullut tosi nopeasti maha esille - oikeen melkein tursuten. Ihan kiva. Oli se sitten läskiä tai vauvaa, mutta saahan sitä edelleen mahaa olla ;)
 
Paljon onnea Rosebud! Kaunis kuva :-) Kaikilla on masut pyöristyneet niin nätisti :-) Itellä tuntuu tuo maha kasvaneen aivan älyttömästi tässä loman aikana. Pitääkin laittaa päivitettyä kuvaa kunhan tästä kotiudutaan. Varpaat näkyy yhä edelleen, eikä mulla mitään karvaa kasva. Sit taas joku kenkien laitto tuntuu hirveen hankalalta, tuntuu ettei millään taivu :O Saa nähä miten jumppatunnit loman jälkeen sujuu, voi olla hieman kömpelö olo :D
 
Ihana kuva Rosebud, oot niin kaunis morsian!!! :) voi vitsit! :) Joskos minäki vielä joskus pääsen naimisiin asti :D kyllähän tuo anoppi jo kyseli et onko mua jo kosittu ja patisti miestäni kosimaan :D Heh, eiköhän täs muutaman vuoden sisään tuu ajankohtaseks :) Jotenki huvittavaa, siis ku mä en oo koskaan ollu kenenkää häissä, ni eiköhän ne ekat häät oo sit omat :D Nykypäivänä tosi harva menee enää naimisiin, tai jos menee ni ainaki omas kaveripiiris ni ne on ollu semmoset pienet maistraattihäät, ei siis mitään kirkkohäitä. Mut minä haluun kirkkohäät :D
 
Takaisin
Top