Marraskuisten MasuGalleria :)

Jännä miten sun masu on butter taas yhtäkkiä hävinnyt!! :O 
Itsekin kyllä ajattelin tänään kun otin tuossa taas masusta kuvia että eihän tässä oo mitään eroa siihen viikolla 19 ottamaani kuvaan joka on otettu samasta kulmasta mutta nyt kun vertasin kuvia niin kyllä sen eron huomaa :D Tosin näissä kuvissa masu ei näytä kyllä yhtään niin isolta kuin "luonnossa" tässä siis ensin kuva viikoilta 18+1 ja perässä tämän päiväinen jossa siis viikot 24+3 :)

 
Näitä massuja on kyllä ihana katella!
Tässä samalla päivitystä omaan pallukkaan, eli tasan 23+0 tänään,
päivällä nyt nappasin kuvan :)



Jospa tuota ei kovin isoksi kerkeäisi ennen matkaa :D
 
juu en mä tajua mitä se välil katoilee :D soittelin tänään asiasta ni sanoivat et voi tulla tarkistuttaan synnärille jos tahtoo mut ei uskonu et mitään syytä.. oon 175 pitkä et oisko mulla sit sen verta pitkä selkä et se pääsee kääntyilee piiloonki niin hyvin :D viikol 26 jo kuiteski mennään ni alkaahan se aika isokin jo oleen.. hmm :D
 
En muutto kiireiltä kerinny laittaa tota 20+0 kuvaa nii laitan nyt 20+5 nii pyöristää sen samal rv21 kuvaks :P
Laitettii nuo peilipalat pari päivää sitte ja iha hämmästyin millane mun masu on jo ku jotenki ku kattoo ylhäältä nii näyttää iha samalta ku "ennenki" eli rv 18+++alkaen. Kai mul seisoma-asento muuttunu. Kuva otettu ihan aamulla suihkun jälkee et ei oo mitää muuta ku masua tuon ohuen paian alla :P

 
Mulla on kans alkanu tulee sellasta hentoo vaaleet karvaa toho alavatsaa. Kellää muulla tullu? Iha ku ois joku suoja turkki siin :D
 
Itsekin oon ihmetelly vatsan karvapeitettä. Välillä kun valo osuu tietyssä kulmassa vatsaan karvoja korostavasti näky on aika järkyttävä, miestäkin naurattaa :D Kuulun muuten varsinaisesti tuonne joulukuun ryhmään, mutta laskettu aika on kuunvaihteen tienoilla niin lueskelen myös tän ryhmän juttuja.
 
Okei kiva kuulla etten oo ainoo karvamaha :D Jotenki hassua ku se nousee niiku kohdun mukana kokoaja ylemmäs se karva raja ja tosiaan sellasta iha valkosta hentoo et valossa just vaan näkyy. Olis hauska tietää että miks. Ehkä se sit on vaa "suojaturkki" et pysyis lämpimän :P
 
Mää tulin kurkistaan kans tuolta joulukuisten puolelta :D Just tännään kattelin mun massua ku sängyllä makoilin ja ihmettelin tuota massuun kasvanutta untuvakarvaa, ilmeisesti siis varsin normaali ilmiö.
 


Täytyy toivoa, että se katoaa synnytyksen jälkeen :D


Mites onkos ihmisiä jotka kärsii jo raskausarvista? Mä tässä tutkailin omaa kumpuani ja vielä ei mun mielestä arpia näy. Iho on kyllä pysynyt ilman rasvaamatta aika hyvässä kunnossa, mutta eiköhän ne arvet sitten kohta puoliin tupsahda...
 
Mulla tuli ensimmäiset arvet ylös reisiin tohon sivuille ja nännien alle viikolla 16~ (tai sillo huomasin) ja sen jälkee aina välil tullu muutama viiru lisää reisii ja persuksii.. Mahassa mulla ei vielä ole mitään mutta tulkoon jos on tullakseen (toivottavastiei). Turha ottaa stressii. Minä ja mies kuitenki tiedetään mistä ne on tullu emoticon
 


Mä en kyllä myöskään välitä oikeesti vaikka tulis arpia... Mulla on urheiluajoilta reisissä muutamat, kun lihakset kasvoi jne... Eikä ne mun mielestä tee mun jaloista yhtään sen rumempia ;)
 
Mä olin unohtanu ihan kokonaan masugallerian. Nyt on muiden masutilanteet päivitetty. Itsekin kerran yritin kuvaa tyrkätä, mut oon niin apu näissä hommissa, ettei se kuva vaan suostuu tulemaan. En tiedä miten ne siis pienennetään (kuvan koostakohan se herjas).

Ihania masuja ja niin monen kokoista. Ei uskoisi että olemme kaikki marraskuussa synnyttäviä, niin isoja kokoeroja. Itselläkin hyvin jo näkyy maha. Yks päivä olin töissä vaakaraitapaita päällä ilman työliiviä niin varmaan 7 asiakasta kysyi millon synnytän  :)
 
Onneks mä oon toistaseks säästyny vielä hiivalta *koputtaa puuta*.
Normaalisti sain aina helposti just jos käytin menkkojen aikaa sidet muulloin ku yöl sellast super hengittävää tai jos hikos private paikat kuumal sääl. Ja tietty antibiootti toi samantien kans mut sillo pyysinki etukäteehoidon aina valmiiks.
Yks mikä mua ärsyttää ehkä eniten ku mulle tullu toi tali ihottuma tonne ylös selkää hartioille ja rintaa ja jumalauta ku kutittaa, iho kiristää ja punottaa ja näyttää ku ois kasa finnei siel mut niit ne ei oo ja hoidoks ei oo muuta ku pitää aamuin illoin käydä saippual pesee ja perää kevyesti vesipitoista kosteusvoidetta tai sit menee iha käsistä toi iho. Hartiat iha jumis mut toi iho nii arka ettei voi hieroo :(
 
Piatta: Mä oon pienentäny ihan vaan paintilla. Jos on se uusin versio siit ns nii siel vasemmal ylhääl on muuta kokoa ja ku sitä klikkaa nii on pysty 100% ja vaaka 100% ja sit voi muuttaa siit et kuinka isoks et esim jos haluu puolet pienemmäks nii laittaa niihi molempii 50%. Vanhemmissa painteis tais olla ku laittaa muokkaa ja sieltä venytä tai viistota nii toi sama homma.
 
Mä sain tuohon hiivaan liittyen kaverilta ohjeen hakea apteekista sellasen ennaltaehkäisevän hoidon. Niitä on kai monenlaisia (voiteita, puikkoja yms.), mutta just näiltä viikoilta eteenpäin vois olla hyvä kokeilla ettei sit tuu tuota hiivaakin vielä riesaksi...
 
Lme onko sulla "todettu" hiiva ihan pissasta eli onko leukosyytit koholla?
Mulle tuli hiiva ja siihen hoitona kolmen päivän canesten kuuri+voide. Oireet hävisi.
Ja tietysti, mikä ehkäisee hiivaa on jättää makeat syötävät; pullat, vaaleat leivät sun muut pois  ruokavaliosta. Mulle se tuli puhtaasti siitä, että ruokavalio on muuttunut eli sallin leipää yms tuotteita nyt raskauden aikana. Nyt taas tiukempi kuri!
 
Takaisin
Top