Marraskuiset odottajat 2011 ??

No herranjestas jos on sattunut unohtumaan lisääminen niin mitä sitä valittamaan ku laittakaa tiedot tänne jos ne puuttuu listalta niin lisäilen ne..Hohhoijaa.. emoticon
 
Meriy, niinpä, sanoppa muuta, ei tässä jouda kovin useasti seurailemaan ketkä on lisännyt tietonsa kun on tuo vajaan 2v ikäinen neiti jonka kans pitää olla yms yms.. Ei nuo jotkut ymmärrä ja huomannu olen että vaikka on jäänyt jotain listalta päivittämättä niin kyllä on tosiaankin kohteliaasti pyydetty ja muistutettu minua niistä :)

Jotku luulee että en päivitä listoille ollenkaan vaikka kyllä mielelläni päivittelen ja lisäilen listoille ihmisiä :)
 
no nii nyt ollaan listoilla :) eikä ollu tarkotu mitenkää valittaa vaan en tiiä tän listan ja foorumin käytäntöjä niin siks kyselin. eli sori jos joku suutahti mun kommentista, ei ollu tarkotus :)
 
Mäkin uskaltaudun nyt ihan nätisti vihjaamaan, että minunkaan viestini ei ole päivittynyt listaan ;) Eli LA ei ole enää 18.11. vaan 24.11. Kiitos :)
 
Ei ollut tarkoitus tunkea kenenkään nenään herneitä (koko purkista puhumattakaan...)
Odottelin aikani että minut lisättäisi ja se oli ihan ok niinkuin muillekin varmasti. Yhtäkkiä vaan huomasin että minun jälkeen listalle tietonsa laittaneet/päivittäneet olivat päivitetty ja itse olin tipahtanut välistä. Nyt kaikki hyvin, kiitos lisäyksestä.
 
Heippahei,
Tulin tänne päivittämään sen, mitä tuolla toisessa ketjussa jo iloitsin. Eli synnäri valittu

2.11.2011 / Emmiliina / 29 / ensimmäinen / Naistenklinikka

 
Yksi uusi lisää, jonka voisi lisäillä listalle kun sopiva hetki tulee :)

1.11.11 / Camitzu / 29 / ensimmäinen / Kättäri, Haikaranpesä
 
apua, paljon odottajia.:)

Itselläni laskettu aika 2.11 ja ensimmäinen kyseessä! Jännää.
 
Nyt "jo" varmistu synnytyspaikka peräti. Eli kpks on meidän synnytyssairaala :) Tässä oli jo välillä kolmaski vaihtoehto kun lääkärit ei osannu päättää mihin laittavat.
 
minä myös tahtoisin tonne listalle :)
hui laskettu aika lähestyy hurjaa vauhtia.

8.11.2011/ äspee / 20 / ensimmäinen / PHKS
 
Heh! pitäisikö minunkin laittaa tiedot tänne :)

17.11.2011/ Santsi/ 26/ ensimmäinen/ EKKS
 
Mullakin näkyy edelleen olevan väärä laskettuaikakin tuolla listalla, mut samapa tuo :) Listassa siis 12.11. mut oikeasti on koko raskauden ajan ollut 11.11. Mut eipä nuo lapset tunnu perinteisesti piittaavan lasketusta päivästä, joten joku tuonne suuntaan on ihan riittävä :D
 
Takaisin
Top