Marraskuiset 2018

Mymlan ihanaa oot täälläkin! Mietin että uskallanko vielä etsiä marraskuisia mutta pakkohan se on :D varovaisesti ilmoittaudun siis tänne :)
 
Aivan :D mukavampihan se on jos on aikaisin mukana :) Ja jospa saatais tänne kohta lisää porukkaa :)
 
Ihan miten vaan, en tiiä yhtään miten sen kans yleensä toimitaan :D ja onko esittelyt omassa ketjussaan?
 
Moikka :) varovaisesti ilmoittaudun myös mukaan. Ajattelin pitää salassa mahdollisimman pitkään lähipiiriltä, joten on kiva että jossain voi purkaa fiiliksiä. Plussasin tänään. . (vahva plussa) vaikka vasta ylihuomenna ois pitäny menkkojen alkaa. Laskettuaika 3.11.2018....on tää jännää.
 
Moikka :) varovaisesti ilmoittaudun myös mukaan. Ajattelin pitää salassa mahdollisimman pitkään lähipiiriltä, joten on kiva että jossain voi purkaa fiiliksiä. Plussasin tänään. . (vahva plussa) vaikka vasta ylihuomenna ois pitäny menkkojen alkaa. Laskettuaika 3.11.2018....on tää jännää.

Jee! Kiva saada sut myös mukaan :) Onko mones sulle?
 
Mamabear tervetuloa! :) voiko olla että ollaan oltu samaan aikaan täällä 2015-2016? Kuulostaa nimimerkki jotenkin tutulta
 
Ei olla oltu. Mulla on kyllä lapsia mutta nuorin triosta on vuosimallia 2006. Mikäli tässä onni mukana niin tämä olisi neljäs lapsi... Iltatähti. Mulla on ikää 34.v mä oon ihan ulkona tän päivän vauva jutuista kun mulla on noi vanhimmat jo teinejä. Vanhin täytti toissa päivänä 15v

Miten teijän elämän tilanne?
 
Miten tää salaisuuden pito muka onnistuu? kokoajan meinaan lipsauttaa parhaalle ystävälle ja miehen siskolle, joudun ihan keskittymään siihen etten kerro että meille tulee toinen vauva :D :D
 
Miten tää salaisuuden pito muka onnistuu? kokoajan meinaan lipsauttaa parhaalle ystävälle ja miehen siskolle, joudun ihan keskittymään siihen etten kerro että meille tulee toinen vauva :D :D

Haha voi ei! Pitää vaan keskittyä kovaa sanavalintoihin ettei vaan tuu ulos :D
 
Totta :D hankala istua kahvipöydässä rennosti ku olis niin ihanaa paljastaa kaikille, vaikka oikeasti sitä ei halutakkaan :D

Onko teillä ollut jo jotain vahvempia oireita? :)

Mulla nippailut jatkuu ja pissattaa kokoajan! Nänneihin sattuu jos niitä puristaa, ja imetyksen jälkeen niissä ei oo siis minkäänlaisia kipuja ollut. Jännää, koska ennen esikoista tissit kipeyty aina oviksen ja menkkojen aikaan :rolleyes:
 
Mäkään en ole kertonut vielä kellekään. Tänään tein vielä clarebluen digidigi testin, johon tuli - raskaana 2-3vkoa??? Vaikka menkkojen pitäs oikeesti alkaa vasta huomenna. Oviksen olin bongaavani 10.2 (dpo15d) ja seksiä meillä oli kahta päivää ennen ovista sekä ovis päivänä. Mutta testin mukaan hedelmöitys olisikin tapahtunu aiemmina eli sinä ensimmäisenä lemmenyönä. Eli voisin päätellä siitä että tulokas olisi poika, vaikka itellä on tyttö olo. Mulle ei ole toisaalta mitään väliä kumpi tulee, kunhan saisin tietää sukuouolen etukäteen. Tuohon aikaan kun olen vanhemmat lapseni tehnyt niin ei kerrottu ainakaan helsingissä lapsen sukupuolta julkisella puolella. Perustui kuulemma ulkomaalaistaustaisten itse tehtyihin abortteihin, kun ultrassa oli selvinnyt että vauva on tyttö.Tietyissä kulttuureissa kun toivotaan usein kovasti poikaa
 
Missä kaikki muut marraskuiset on? :D
Mua vähän huolettaa kun ei oo kovinkaan oireita. Rv 5+0 huomenna :sad001
 
Ehkä me ollaan plussattu tositosi aikaisin :D

Kai se oireettomuuskin voi olla normaalia, voithan vaikka jossain vaiheessa vielä testata jos liikaa huolettaa? Mutta eiköhän pienellä oo kaikki hyvin :)
 
Takaisin
Top