Marinat

Tuhinamurmeli

Tietävä tietäjä
Toukokuunmammat 2014
Aina ei vaan jaksa olla positiivinen.

Tänään alko nuhakuume. Ihan kauhee olo. Pitäs jaksaa esikoisen kanssa, mutta ku ei itse saa nieltyy mitään nestettä paksumpaa.
 
Mua väsyttää, päätä särkee ja on huono olo.. nuorimmainen tekee ilkeyttä minkä ehii, mies makaa vaan sohavlla ja kattoo töllöä.. ja mun pitäs jaksaa juosta tuon ikiliikkujan perässä..
 
Ottaa päähän, kun tuntuu nuo miehen halut kuolleen jo tässä vaiheessa. Eikä oo eka kolmannes puolessavälissäkään! Tavallisesti siis aktiivista elämää makkarissa, mutta ei varmaan olla ku kahesti touhuttu sen jälkeen, ku tää on ylipäätään saanu alkunsa... Sit ku muutenki herkillä nii saa joka ilta itkee ku jäi taas ilman... Ja sit on taas entistä äkäsempi!
 
Tuhinamurmeli, hui, onko vakavaakin tuo tulehdus? :eek: saitko antibiootit?

Sallahaa, voi pylly :mad: käypä ostamassa jotkut tosi sexyt pikkarit ja pitsitoppi nii ei mies voi vastustaa :wink mutta voihan se raskaus jotenki vaikuttaa mieheen että halut lähtee vähäks aikaa.. :/

Mulla taas on kumma pelko (joo tiedän tyhmää) mutta mua pelottaa että saan keskenmenon vähänki rajummasta seksistä :eek: :D
 
Tuhinamurmeli, toivottavasti vointisi on hyvä?

Ärsyttää kun yöunet jäi olemattoman lyhyiksi :sad001
Inhoon illasta aamuun työvuoroja..
 
Sain antibioottit joo. Vointi oli illalla sen verran kehno et miehen piti jäädä täks päiväks kotiin, mutta eilisen lääkkeen jälkeen tuntuu jo paremmalta. Ei vissii kauheen vakava ku tulehdusarvot ei ollu viel missää ihan pilvissä.
 
Tuhinamurmeli kuulostaa kyllä tosi ikävälle, toivotaan et ne antibiootit alkas auttaa nopeasti ja olo kohenis! :)

Ninni, mulla kyllä on kaapissa jotain juttuja mitä harvoin käyttän, pitää ehkä siihen korttiin tosiaan turvautua! :D

Dottie, se ilta-aamu kombinaatio on kyllä hirvee! Onneks ei tartte ku loppukesä kestää ja pääsen syksyllä taas koulun penkille :D
 
Pitää toivoo. Pitää muistaa ekas neuvolassa pyytää et ne laittaa labraan semmosen lähetteen et tutkitaan onko tulehdus parantunut.
 
Mua hiukka ahistaa kun huono olo pahenee.. oisin kokeillut muutan seaband rannekkeita kun vielä sen verran lievä pahoinvointi, mutta en voi.. meidän esikoinen on jo 10-vuotias ja ikävä kyllä tetää mihin tarkoitukseen kyseiset rannekkeet on.. ja kun hän muistaa hyvin mun raskaudet kahden nuorimman osalta.. niin osaa laskea yks+yks yhteen.. tajuais siis hyvin pian että oon raskaana.. Siinä meni sekin apu.. ois mulla edelisestä raskaudesta jäänyt primperania ja stemetiliä, niissä ois päiväystäkin viel.. mutta enpä viitti alottaa niitäkään ku ei niistä oo apua.. ja olo on toistaikseksi siedettävä vaikka on epämukava olo.
 
Sallahaa, meillä vähän sama homma, että ei ole pariin viikkoon heiluneet peitot ollenkaan. Toisaalta tiiän, että vähän johtuu itestäkin, kun on niin turvonnut olo, mutta toisaalta en siitä ole miehelle puhunut enkä valittanut ja pari kertaa tehnyt varovaisen aloitteenkin... Niin sekös sitten pahentaa omaa mieltä, että ei ole saanut vastakaikua.
 
Mulla nakertaa myös tää pahoinvointi, kokoajan on pieni ällötys päällä. Muutenki mielialatki vaihtelee kokoajan ja itkettää helposti ja tuo pahoinvointi vaan pahentaa asiaa vaikka onki vaan lievää. Ei tekis mieli mennä töihinkään ku siellä niitä eritteitä jotka saa nyt raskaana aina kakomista aikaan. Tänäänki ois iltavuoro, plaah, olisin mielummin illan kotona miehen kainalossa :/
 
Sallahaa tosi tympeetä jos halut kadonneet miehellä :sad001 oon ninnin kans samoilla linjoilla, että jotain pitsihepenettä päälle niin kiinnostus nousee :wink tai muuta uutta leikkiä sinne makkariin :wink
 
Ei taija pitsit tässä paljoo auttaa... Taaskin saa itkee vaikkei tullu ees pakkeja (kun en edes jaksanu yrittää). Haluis vaan ees hellyyttä kun on tää olo vähä turvaton, kun mielialat ailahtelee ja kroppa tuntuu jo vähän oudolle, tulevaisuus mietityttää, kesäduuni hoitokodissa väsyttää... Nii tää yks vaan illat kattoo telkkuu ja nukkuu ja mie valvon sit yöt yksin... Tuntuu et sitä ei kiinnosta. Hymähteli vaan kun tein ton iltaplussanki ja hihkuin sitä...
 
Joo sori tää vuodatus, on vaan niin paska fiilis... Eipä se sitä tuttiakaan noteerannu. Noh, on tää varmasti sillekin iso ja outo juttu, jospa tää ajan kaa... Onneks mulla on sentää yks karvanen mies, jolta saa aina pusuja :D
 
Sallahaa, inhottavaa :< tuttu tunne kans kun omat hormonit niin sekasin ja vielä miehen käytös lisää ärsytystä...
Miehet kun on miehiä niinku ninni22 tossa sanokin :/
 
Sallahaa toi koira on yli söpö tuossa sun profiili kuvassa :) sitä sietääkin pussailla :P
 
Sallahaa, ymmärrän kyllä että on kurja fiilis. :sad001 Ootko miehes kanssa puhunu tosta haluttomuudesta? Ne kaikki muutokset tapahtuu kuitenkin sun kehossa ja mies ei välttämättä ihan oikeesti ymmärrä sitä kaikkea. Mustakin välillä tuntuu että ei oikein pää pysy kehon muutoksissa mukana.

Aattelin että toi ar-ultra vois olla siitäkin hyvä että mieskin näkis että siellä jotain tapahtuu.

Mutta kyllähän sitä läheisyyttä tarvii, varsinkin alkuraskauden tunnemyrskyissä, toivottavasti mieheskin pian tajuaa tilanteen! :Heartred Ja onneks on se karvapoju siellä! :)
 
Takaisin
Top