Marinaketju

Mä en mennyt tänään kauppaan, kun tiedostin että en jaksaisi olla ostamatta herkkuja. Tunnesyönti on ärsyttävää.

Huomenna sitten ABC:lle..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin joo, maristaan vielä, että olen ihan loppu. Tää kämppä ei ole ikinä myyntikunnossa ja meiltä loppuu rahat. Eikä löydetä koskaan uutta asuntoa.

Siitä sitten vaan yllättymään positiivisesti, kun nuo ei toteudukaan...

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mies ku joutuu olla pojan kans, et saan tehtyä pojalle soseita ja poika marajaa sille kokoajan... Mies pasikii 24/7 töitä...sitte ku se on kotona niin siitä ei ole juurikaa mitää apua missää. Ja sitte mun pitää vaan ajatella ku se on tehny niin paljon töitä, et sen pitää saada levätä ja rentoutua jne. Sitte on huono omatunto ku itteki haluaas rentoutua tai ku laittaa sen hetkeksi pojan kans tai pyytää ees vaihtamaan vaipan ku itellä kädet täynnä kotitöitä...
 
Voisiko sitä ajatella, et aika lapsen kanssa on miehelle myös latautumista (jos nyt ei ihan rentoutumista)? Yritä perustella silleen. Meillä mielellään hoitaa lasta ja usein sanookin et olipa kiva, et hoiti esim. iltapesut vaikka väsytti ja oli nälkä itsellä. Sai samalla muutamat hymyt ja naurut, ja ne ilahduttaa aina.

Joskus jos isä makaa sohvalla ja lapsi kitisee, niin nostan vaan lapsen isän rinnalle tyyliin, et ole lapsesi kanssa, tavalla tai toisella. Ei hän kauaa sit enää pelaa angrybirdsiä kun on mittarimato sylissä. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Koirasta lähtöö pirusti karvaa ja kissaki herättää öisin. Tekis mieli vetää kaksinkäsin välillä tupakaa ku hermot niin kiriällä. Pitääs visiin kämpän antaa olla sotkussa,mutta aina ku poika nukkuu niin siivoan tai teen jotain...pääs vissiin jotain vikaa. Et kait turha valittaa, et haluaas rentoutua...ku ei kerta osaa enää ottaa rennosti.
 
Mulla on toi sama ongelma. Pitäis päättää, että käyttää vaikka sen pari päivää viikosta siivoamiseen, eikä niin että aina kun lapsi on päikkäreillä ni alkaa kauhee touhotus vaikka olisi kuoleman väsynyt.

Sen kanssa ei ole ongelmia, ettenkö vaatisi miestä hoitamaan poikaa ihan yhtälailla kuin minäkin. Aina ei onneksi tarvitse vaatia, vaan osaa olla myös oma-aloitteinen. Hän on itsekin myöntänyt, että pääsee töissään helpommalla kuin minä täällä kotona. Eli arvostaa todella mun panosta, ja haluaa suoda omaa aikaa.
 
Huono äiti-olo! Väsyttää, mutten osaa nukkua. Esikoinen märisee sängyssä eikä muka nukahda vaikka ei ole nukkunut päikkäreitä. Menkat alko eilen (en keksi mitä muutakaan se ois voinu olla) joten ehkä tää johtuu nyt hormonitasapainon heitosta tää olo. Jospa huomenna ois parempi olo kun pääsee miehen kans illaksi kahdestaan kun lapset menee mummolaan :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Valitan ja puran mieltäni tänne: toukokuinen on jo yli 7kk touhukas prinsessa. Mutta: nyt näytti raskaustesti plussaa (clearblue +3) ja on juteltu miehen kanssa. Ehkä uusi ei sovi tähän tilanteeseen, varasin ajan keskeyttämistä ajatellen mutta siitä lähtien olen itkenyt joka ilta, kohta viikon verran, ensi viikolla pitäis käydä :'( paha olo, kirjoitin jo vauvan alulle kirjeen, en tiiä mität tehä. Puran vain mieltäni.
 
Tsemppiä myös täältä. Surullinen tilanne. :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mieti tarkkaan mitä haluat tehdä kyfi ja tsempit sulle mitä päätätkin!
 
Mä en ookaan täällä käyny pitkään aikaan.. En yhtää oo kärryillä mut kurja juttu Kyfi, jos joudut noin raskaan päätöksen tekemään. En tiedä syytä, mut kannattaa miettiä tarkkaan :Heartred
 
Takaisin
Top