Marinaketju

Meillä on Ele kans välillä tommosta iltaraivoamista. Oon tulkinnut sen väsyn ja nälän yhteistyöksi, vauva tietää että kannattais tankata jotta saa nukuttua mutta alkaa olla kovin väsy :sad001 meillä ei onneks kukaan oo puuttunut mun ruokintaan, toinen lapsi kun kyseessä.

Oma marina koskee tätä väsyä, jota ei kukaan muu tunnu huomaavan. Oon välillä niin poikki, etten jaksa seistä hoitopöydän ääressä vaan vaihdan vaippaa lattialla. Tai uupunut on ehkä oikea sana. En jaksa jutella lapsille tai muiden aikuisten kanssa, kun aivot ei yksinkertaisesti ehdi sisäistää kuulemaansa niin, että pystyis kommentoimaan asiaan jotain.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä kai nyt sit korvike toi apua :/ Vauva söi viime yönä vain kerran ja on muittenkin ollut tyytyväinen.
Ekaa täysimetin 6 kk, sit osittaisimetin. Nyt ku on enemmän perhettä niin ei kerkeä olla väsy, ilman miehen korvikepainostusta olisin ollut vaan sokea ja herännyt 5 kertaa yössä :D
Nyt siis imetän ja annan korviketta + jäbä saa sosetta hieman ja satunnaisesti velliä, mutta se ei ehkä vielä oo tarpeen. Kun on nukkunut muutaman yön paremmin niin olo on ihan erilainen vaikka vieläkin on univelkaa ja olen räjähdysherkkä ajoittain, Hmmm....
 
Sinne vaan mukaan riepu ja röppö, ootte kuitenkii ollu jo niin kauan mukana porukassa, että sinne kuuluttekin :wink
 
Voi että ottaa aivoon! Olen menossa maanantaina eläinlääkäriin meidän nartun kanssa, ja menin katsomaan että mikä sen vakuutusnumero on. No ei mikään, kun nähtävästi Tapiola on lopettanu sen vakuutuksen, kun meidän uros kuoli viime vuonna. Käyhän se järkeen, yksi koira kuolee, niin ei tuo toinenkaan tartte vakuutusta..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Höh..ihme meininkiä. Oliko lemmikit saman vakuutuksen alla? Vaikka eihän sen silti pitäs katketa molemmilta.

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Sain sen takaisin, pahoittelivat ja lähettävät takautuvasti laskun vuodelta ja kolmelta kuukaudelta.. tsitsing!

Ja oli ne samalla numerolla, on jäänyt virkailijalta silloin huomaamatta. Mutta nyt tilanne tosiaan korjattu. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kieltämättä se olis ollu mielekkäämpi vaihtoehto.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Viime päivinä meinannut mennä totaalisesti hermot ton pojan kanssa. Hoitopöydällä on pakko kääntyä mahalleen, ihan pakko. Lievästi sanottuna hieman hidastaa vaipan vaihtoa, vaatteiden vaihtoa ja kylvetystä kun ei sielläkään voi olla hetkeäkään paikoillaan. Sitterissä yrittää väkisin punkea pystyyn ja syömisestä ei meinaa tulla mitään kun nyrkit on koko ajan suussa ja ruokaa lentää minne sattuu. Kai tää menee ohi?
 
Voi Leina kun kuulostaa tutulta :D voin kertoa että se saattaa ehkä pahentua sitä mukaa kun vauva kasvaa isommaksi. Mut kyl se siitä rauhottuu ja helpottuu kun on niin iso et ei tarvi hoitopöydällä pukea :) toki lapsikohtainen asia mutta ainaki oma kokemus on tää :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Pojasta on kuoriutunut oikea energiapakkaus parannuttuaan flunssasta. Onneks ei vielä ryömi! Muutenkin saa koko ajan olla vahtimassa.
 
juu menee ohi. Sit ku vaipoissa ei tartte pitää. :)

mulla on 1v8kk ja puolivuotias jotka vissiin kilpailee siitä kumpi saa äidin hermot kireemmälle venkuloinnilla. Mä vaihdan parisängyn päällä vaipat molemmille samalla hiellä.
 
Menkat alkoi sunnuntaina eikä oo muuten mitään ihan pientä tiputteluu. Saa olla vähän väliä rättiä vaihtamassa :mad:
Sen lisäksi alaselkää ja vatsaa jomottaa, turvottaa ja vituttaa suurinpiirtein kaikki. Naamassa on finnejä ja hiukset rasvaset vaikka vasta illalla ne pesin. Väsymys on sitä luokkaa, että haluaisi vaan kömpiä peiton alle märisemään ja nukkumaan koko päiväksi, mutta eihän se onnistu :sad001
 
Salainen kerho uuuh... mäki tahtoo. Mutta en vissiin vielä oo tarpeeksi täälä pyöriny. :oops: Ku ei kerkee tai sit ei vaan jaksa.

Oon todennu et miesten (ei kaikkien tietenkaa,mutta monien)on jotenki vaikee nähä, et se NAINENkin voi olla väsynyt. Ymmärrän täysin et mun yrittäjä mies on väsynyt ku 12h päiviä ja viikonloppujakin töissä. Mutta minä teen maailman ihaninta työtä 24/7 ja sekin vaan voi uuvuttaa. Mies voi mennä ja liikkua vapaasti, mutta itte et...ku pitää mennä pikkujohtajan pillinmukaan.
Mun mies ei "uskalla" jäädä pojan kans kahestaan...hätinä 1h joskus... saatan päästä koiran kanssa kahdestaan lenkille tai yksin kauppaan. Poika "vierastaa" isäänsä... ja sen sylistä kurkottelee mua kohti ja rupee huutamaan...
Mutta täytyy kuitenki miehelle hattua nostaa. Kyllä se siitä.

Poika nukkuu ns tissisuussa yöt. Herää välillä 30 min välein. Tutti ei aina kelpaa vaan tahtoo TISSIIN ja jatkaa unia. Sitte käyn niin kierroksilla, et en saa unta yöllä enkä päivällä.
Poika syö jo kiinteitä, mutta niistä ei apua yö heräilyyn. Luultavasti jotain läheisyys hommaa.:3some

Ekat menkat tuli 7vkoa synnytyksestä sit piiiiiitkä tauko (ihanaa)mutta nyt ne prkl alkoo tai tuli ny ainaki toisen kerran...tottapa jäädäkseen!!!:angry5
 
Ääh..kävin leikkauttaan hiukset viime viikolla ja nyt nämä vaan ärsyttää mua. En edelleenkään voi pitää muuten ku ponnarilla koska en omaa silmää miellytä tässä mammatukassa..ärh!!! Meen kyllä muuton jälkeen uudestaan kampaajalle tai leikkelen ite paremmaksi..mulla ja kampaajalla oli eri näkemykset mun viemistä mallikuvista..

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla käy aina niin, ettei se mun haluama malli käy mun hiustyypille. Sitten siitä tulee ihan kamala.

En nykyään käy enää missään kampaajalla, kun en ikinä ole tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen. Saan itse kotona ihan samanlaista jälkeä, joten olen väritön ja kannan epämääräistä leikkausta. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Menin kauppaan kiireessä kipeän lapsen kanssa, koska mies työreissussa. Ihmettelin mikä ihmeen kolmenruuhka siinä pikkukaupassa oli. En mä tosiaan muistanut pyhäinpäivää!! No, onneksi noilla pärjää varmaan huomisen.

Eli söin lihiksen ja nakin, vitutuksen päälle suklaapatukan kaapin kätköistä ja mietin, et hei, meillähän on kokista jäänyt kemuista yli. Jotenka, tää terveysintoilija ottaa nyt löysin rantein tän illan...
 
Takaisin
Top