Mammojen voimavarat

Hyvä kun tulee hyviä vinkkejä :) Se viimeisin kausi Arrestedia on valitettavasti tosiaan pettymys, ei voi varsinaisesti suositella. Aika hyvä muuten oli myös Bbc:n Luther, poliisisarja jossa pääosaa esittää Idris Elba. Myös Bbc:n viimeisin Sherlock (Holmes) on oikein hyvä.
 
Aamutähti: Ei vitsi Breaking Bad on tosiaan hyvä! Mistä tuota Better call Saulia näkee? Netflixistä vai? The Killing on tosiaan hyvä kans. HBO:n sarjat on kyllä järjestäen yleensä hyviä. :wink Ainiin ja Bates Motelia kattelin kans Netflixistä. True detective kans hyvä. Aika samanlainen maku meillä. :wink

En välitä Gossip Girleistä sun muista vastaavista tyttöjen höpösarjoista. :D Sattumaa, että minulle siunaantunut poikia? :wink :D :)
 
Ootteks kattonu tota uutta sarjaa ku on ny alkanu kai viime viikol, Hinnalla millä hyvänsä? Vaikuttaa ihan hyvältä :) Jotenki ei niin perus suomalainen sarja
 
Mä katoin just eilen tuon Hinnalla millä hyvänsä. Mun mielestä se vois olla ihan hyvä ilman Armi Toivasta. Mä en tiedä, mikä siinä ärsyttää.. Joko se ei osaa näytellä tai sitten sen roolihahmo on vaan kirjotettu tuommoiseksi, kenen maneerit jäljittelee kevyesti Armin Putous-hahmoja. Mua ei kyseinen tyyppi ärsyttänyt yhtään Putouksessa tai muutenkaan mutta tuossa on jotain tosi ärsyttävää.

Mun mielestä tuota Better Call Saulia on mainostettu just Netflixillä. Mä tykkään seurata tuotantokaudet tavallaan putkeen, etten jaksa odottaa aina viikkoa, että uusi jakso tulee. Siksi odotan ainakin tuotantokauden loppuun :)
 
Mullakin on joku ärsytys tohon toivasen armiin... en tiedä, mikä; puhe, olemus...

Katoin ekan jakson tota better call saulia, mut en oikein koukuttunut :/ pitäis kattoo varmaan toinenkin jakso, et pääsis paremmin kärryille, et mistä sarja on kotoisin.

Dexteriä mulla on ikävä ja jotenkin se loppu vähän tyhmästi :sad001
 
Joo, Dexter oli kans hyvä. Kaikki hyvät sarjat loppuu ihan tyhmästi. Tyhmää on se, että ne loppuu :) No okei, joissain ideat alkaa oleen jo vähän vähissä ja viimenen tuotantokausi alkaa olemaan jo aika tahimista, et aika on lopettaakin.
 
Ihanaa, kun mammojen voimavaroissa keskustellaan tv-sarjoista :D

Mut seuraako kukaan enää walking deadia? Mua ärsyttää, kun mies vielä tykkää seurata, ja mun mielestä se on ekan ja tokan tuotantokauden jälkeen mennyt ihan dorkaksi. Inhoaan sitä Rickiä ylikaiken :D Ja just viime jakson aikana, siis sivusilmällä vilkuilen, niin ilmeiseti tää Rick nyt suunnittelee tuhoavansa tän uudenkin turvasataman dorkailuillaan... argh.
 
Joo se armi toivasen hahmo on ärsyttävä. Ehkä se armi ei osaa tehdä mitään vakavast otettavaa :D
 
Mulla on noi Walking Deadit 1-4.. Mutta fox lakkas näkymästä niin en nää niitä uusia jaksoja nyt :/
 
Ccix: Samaa mieltä Better Call Saulista: pilottijakso ei ihan koukuttanut. Annan sarjalle kuitenkin vielä toisen mahdollisuuden ja katselen parhaillaan 2.jaksoa. :wink Walking deadia katsoin vaan ekan kauden. Tykkään kyllä zombi aiheisista leffoistakin, että pitänee katsoa ne muutkin kaudet kun joskus jaksaa. Oon tällä hetkellä itsekin ihan zombi. :D Väsyttää niiin paljon.

Televisiosarjat selvästi monelle tärkeä voimavara. :wink

Niin ja siis minun mieheni on kyllä ihana voimavara kans. Todella tärkeä turva ja tuki arjessa. Ei se silti helppoa ole pitää parisuhdetta kukoistuksessaan kahden pienen lapsen kanssa. Rankkaa on elämä, mitä sitä kaunistelemaan.
 
Minä en valitettavasti omista mitään netflixiä tai muuta samankaltaista pakettia sen vuoksi tulee selattua päivittäin katsomoa tai ruutua että mitä sitä nyt katsois :D aivan koukussa olen siis moneen sarjaan kun tuntuu sitä aikaa löytyvän silloin tällöin muuhunkin kuin kotihommiin kun pieni nukkuu. Oon mm. nykyään koukussa Emmerdaleen :D MITÄ?! ennen en sietänyt koko ohjelmaa. Kiva ku sitä tulee 2 jaksoa päivässä niin joka päivälle on ainaki tunniksi katottavaa..tosin nyt on sitte 4 jaksoa rästissä ku kahteen päivään en oo ehtinyt tv:tä töllöttään. Kaiken hömpän lisäksi seurataan miehen kans yhdessä tällähetkellä Shamelesia. Loistava! Se vaan että ollaan aika harvoin samaan aikaan tv:n edessä ku mies vuorotöissä..tällähetkellä menossa 3 kausi joten kaks vielä edessä..jeee!

Kuulostaa aina no life meinigiltä :D
 
Joo, se shameless on tosi hyvä. Me kans miehen kanssa tykätään. Siinä tulee kyllä välillä aika rankkojakin juttuja, en muista oliko 4.kaudella vai miten ja onhan siinä aikasemminkin mut toi oli aikas paha (en paljasta). Mä just odottelen, että 6.kausi olis purkissa :)
 
Papuliina mäki katon nykyää Emmerdalee :D Ja salkkarei :D Ja sit oon ruvennu kattoo noit kaht suomalaist laihdutusohjelmaa vaik enne mua on ärsyttäny ne suunnattomasti :D Sit ku vauva nukkuu ni sitä kattoo mitä vaa kunha saa vaan maata sohvalla :D
 
Täällä on voimavarana mm.
-maanantain jumppa jossa hiki lentää ja jälkeenpäin niiin hyvä olo :bounce
-maanantaisin käydään myös pojan kaa kerhossa joka on puoltoista tuntii, siellä näkee toisia äitejä ja vavvoja (iiK, ensi kerralla on valokuvaus, mua jännittää! :happy:

-tiistaisin värikylpy 45min.pojan kaa

-kahvittelu kaverien kanssa sillon tällön, pojan kanssa tai ilman
-yhteiset hetken miehen kaa

Nää on näitä juttuja mitä muillakin on. :)

Meillä mies osallistuu vauvanhoitoon nyt vähän aktiivisemmin mitä ennen. Aiemmin sai enempi vähän vihjata että annatko maitoo vai vaihdatko vaipan vai tiskaatko /imuroitko jos mää teen vauvahommat, en kaikkee kerkii itte.. :D

Nyt kun miehellä on iltavuoroviikko joka toinen viikko niin saan nukkua jokusen aamun pidempään ja mies hoitaa pojan aamutouhut (välillä jopa yölliset tutin antamiset) AH! Kyl kroppa ja mieli kiittää kun saa nukkua (meen yleensä sen kerran kun saan nukkua niin sohvalle ja laitan viel korvatulpatkin joskus niin ei haittaa kitinät ja kähinät). :D

Ohjelmia tulee kanssa katteltuu, miehel kun on omaa aikaa niin pelailee jonku verra ni sit tulee ittekseen katteltuu noita ohjelmii..
Se mainittu Silta on hyvä, mä tykkäsin siit myös. Noista poliisisarjoista myös ja ihan sit tätä Emmerdale , Sydämen Asialla -osastoo kattelen kanssa. :)
 
Perjantai-ilta pojan mentya nukkumaan nauhoituksia katsellessa ilman hairioita ja syoden jaateloa kookoksen makuisten popcornien kanssa. Ihanaa!!
 
Lasten täti (miehen sisko) tulee viikonlopuksi tänne päin ja ne vie mun miehen kans noi pojat ulkoilee ja kyläilee tuttavan luo ni mä saan rauhassa.... tehdä kouluhommia :D :angry1 Nomut, ihanaa et saan vähän tota kandii eteenpäi :)
 
Niin, vaunuttelulenkit meillä melkein joka päivä, n.4-6km yleens kerrallas.

Perjantaina omat synttärit, poika mummulaan yökylään. Siitä saanee voimavaroja pitkäksi aikaa tulevaisuuteen!
Tulee kamuja kylään, saa ottaa muutaman sidun ja yöllä kattoo Waldoo -heheh-. Voi että. :)
 
Olen tassa parin viime viikon ajan alkanut liikkua enemman, kaynyt pari kertaa viikossa pilateksessa ja kerran circuitissa. Olen myos yrittanyt syoda terveellisemmin. Olen tassa ollut vahan myos huolissani maidon tuotannosta ja tuntuu etta poika ei aina saa riittavasti ja syo tosi usein. Poikahan ei siis huoli korviketta ollenkaan. Eilen sitten tosi vasyneena vetaisin lakritsipussin ja paivan aikana viela puolikkaan suklaapatukan seka join oikein tietoisesti paljon vetta. Kuinkas ollakaan tanaan maidontuotanto on kaksinkertaistunut. En ilmeisesti ole syonyt riittavasti. Tama on aika vaikeaa kun haluaisin palata entiseen minaani ja saada kroppani takaisin mutta tavallaan niin kauan kun imetan niin joudun syomaan enemman eika toivoakaan etta mahtuisin vanhoihin vaatteisiin. :confused:
 
Takaisin
Top