Mammojen HÄÄPULINA

minto

Näppärä viestien naputtelija
Eiks meidän pitäny perustaa tällänen??? [:)][:)][:)]
Mä oon jo niin intona vaikka mennään vasta 6.8.2011 naimisiin.
En halunnut mennä vielä tänä kesänä koska Nuutti on niin pieni. Haluan laihduttaa kaikki kilot pois ennen häitä [;)] Ja muutenkaan en ehtis enää suunnittelemaan häitä täksi kesäksi.
Mitäs hääsuunnitelmia muilla olikaan? täällä tais muutama olla jotka on menossa?!?! onks tänä kesänä menijöitä?
Nyt mammojen hääpulinat pystyyn!
 
[8D]uijui...ihanaa kun on häät tulossa...omistani on kyllä jo kolme vuotta[>:]
olis ihanaa päästä taas juhlimaan häitä ja olla ite morsiamena...nii,sitä mun piti laittaa että jos aiotte mennä naimisiin niin tehkää sitten oikeen olan takaa omanlaiset häät,älkää kuunelko anoppeja ja mummoja vaan ihan just niinku parhaaksi näette,vaikka maksaisi vähän extraakin[:)]
meillä kävi niin,että aluksi ei meinattu saada cateringia ja sit ku saatii porukka kasaan ni olivatkin melkosen kädettömiä...hääkakun koristekin oli ehditty pistää paloiksi ja kaapissa on koristeena sulhanen joka kannattelee morsiamen torsoa[:D] eipä siinä kun liima on keksitty,mutta häissä kun ei sitä liimaa ollut ni teipillä korjasivat ja tietäähän sen millanen jälki siitä tuli ja loppuillasta morsiamesta oli enää se torso jäljellä sulhasen syleilyssä[:D] tosi kivaa ajatella että näinkö tää meidän tulevaisuus menee,puolikas emäntää...nauroin kyllä koko jutulle,mutta otti se päähän sillo häissä...ja se hame!!!!!anoppi teki häämekon ja se näytti upeelta kun oli suunitelmallisesti tehty ja ihan niinku halusin...lopulta kuitenki hääkuvissa näyttää niinkuin mulla olis makkarankuoret päällä[>:]
ja kun en oo ihan hoikemmasta päästä vaan enempikin tasainen laatikko...
 
mitäs vielä kivoja juttuja...aijuu,hääyön jälkeen mentii sitte juhlapaikalle hiomaan lattiaa kun bestman heitti ruusuja häävalssin aikaan meidän niskaan ja huuti"elämä ei aina oo ruusuilla tanssimista mutta nyt on..." no tietysti ne ruusun terälehdet pyöri sitte tanssijoiden jaloissa ja lattia oli sen näkönen...kolme tuntia porukalla hiottiin ruusun mehuja parketista[:D][:D]
 
eipä siinä,hyviä muistoja nuokin...mutta paremminkin olisi voinut mennä...ja tuo naapurin spurgu-isäntä tukki kahvipöytään heti mun ja isännän jälkeen ja hääkuvissa näyttää ihan siltä että menin naimisiin sen spurgun kanssa!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]
 
ONNEE KAIKILLE HÄÄHULLUILLE JA IHANIA HETKIÄ!!!!niin suunittelun kuin juhlienkin kanssa!!!
 
Enhän mä nyt voi olla ainoa joka on  menos naimisiin?!?!?! huhuuuuuuuuuu kaikki!![:D]
 
Voi kun oiski[:D][;)][;)]
Me mennään sit joskus 20vuoden päästä naimisiin.

Voinhan mä tietty alkaa jo suunnittelee niitä[:)][8D]
 
Heh, meillon kyllä "häät" tässä joskus lähiaikoina tulossa, mut koska inhoon kaikkea häähössötystä niin niistä tulee varmaan hyyyyyvin pienet. Mun toive olis että karattais salaa jonnekin kauas ulkomaille ihan vaan kaksistaan... No jokatapauksessa, taitaisin olla hieman huonoa seuraa tän tyylisellä palstalla, joten kohteliaasti vetäydyn. [:D] Mäkin kyllä muistelisin että täällä on useammat höpisseet häistä??
 
Tottakai lauranen tuut pulisee häistä vaik teil onki pienet häät! Ei kaikilla tosiaan oo sellasta häähössötystä, en usko et mullakaan hirveesti tulee vaikka isot häät haluankin. Tai niistä tulee väkisinkin kun on suht iso suku. Jonkun verran askartelua ja jotain kivaa koristetta, ei liikaa. ja kun meillä kotona pidetään juhlat niin tärkeintä olis nyt saada pihapiiri kuntoon ja talo maalattua yms. 
 
enaj siis 2011 kesällä? Onks teillä toinen lapsi suunnitteilla vai mitä tarkotit ettet uskalla suunnitella [;)][;)]?
Siis me ollaan pähkäilty nyt tota toisen lapsen tekoa niin paljon et huh huh! ku mä en halua mennä naimisiin raskaana tai silleen et on  ihan pieni vauva. Häät on naisen ja miehen juhla, ei vauvan. Monet kysy multa ku olin raskaana et mennäänks me naimisiin ennen ku lapsi syntyy..olin et wtf?"?" miks? mä en oo onneks sellanen vanhanaikanen et voin kyllä synnyttää aviottoman lapsen ihan hyvällä omallatunnolla [:D]

Toinen asia on häämatka! syksyllä/talvella 2011 Nuutti lähenee jo kahden vuoden ikää ja on helpompi antaa hoitoon. Me kuitenkin halutaan kunnollinen häämatka KAHDESTAAN! mä en ymmärrä sellasta et otetaan lapsi mukaan, silloin  se olisi perheloma, ei perinteinen honeymoon missä vaan nautitaan toisen seurasta, ei vaihdella vaippoja! ja ku pienen lapsen kanssa kuitenki sitä kahenkeskistä aikaa silleen on vähemmän, ni musta häämatka on ihana katko arkeen! Me ollaan suunniteltu et lähetään joko Meksikoon tai sit Borneon sademetsään Malesiaan vaeltamaan vuorille ja sit siihen samaan rantalomaa ja löhöilyä. Saas nähä! Mut tosiaan viimeistään häämatkalla sit jää ehkäisy taas pois [;)] Jos nyt tulisin raskaaksi niin varmaan sit siirrettäis häitä. Ei niillä nyt niin hoppu ole kun onnellisia ollaan muutenkin. Haluun vaan niin kovasti olla jo rouva Mattsson :)
 
Toi on just hauska ku miehet on häistä sitä mieltä et varataan kirkko ja mennään! ei siinä sen kummempia tarvita suunnittelua [:D] mä ostin jo nyt häälehtiä ja mun ukkeli vähän kummissaan niitä katteli et ööö eiks me mennä vasta puolentoistavuodenpäästä naimisiin?!?! Mun mies on siitä ihana et se ei "tuomitse" mun aikaista suunnittelua ja muutenkin antaa aika vapaat kädet häihin mutta kuitenkin haluaa itsekin suunnitella! olis hirveetä jos mies vaan aneemisena kattois vierestä ja hääaamuna vetäsis puvun niskaan muuten osallistumatta mihinkään. On se kuitenkin niin tärkeä päivä!
Ai niin oliks täällä jollain niitä häälehtiä? mä voisin olla kiinnostunut! Muistan et joku niitä tarjoili täällä [:)]
 
mulla on iso pino niitä lehtiä. sellaisia isoja oliko se nyt mennään naimisiin niminen?? ne on jo hiukan vanhoja.. -05-07
mä voin jossain vaihees katsoa tarkemmin et kuinka monta niitä oli ja miltä vuosilta.
 
Hienoa! Mä voisin olla niistä kiinnostunu! eihän ne jutut vanhene kuitenkaan! niistä saa hyviä vinkkejä askarteluun kattauksiin yms-[:)]
 
Moikka!
Siskoni häät takana, hyvin sujuivat kaikesta huolimatta.. mitä nyt seremoniamestari unohti muutaman ohjelman, kun nuoleskeli laastarisuhdenaikkostaan! (joka näytti justiin sellaiselta peuralta joka ei nuku jalat ristissä...)

Omaa hääjuhlaa ollaan alettu pikkuhiljaa miettimään ja kasattiin vieraslista, nyt paikka pitäisi etsiä.. muutama paikka mielessä :) Mietittiin jotakin hauskaa teemaa, jonka mukaan vieraatkin pukeutuisi.. sopis meidän mielestä hyvin maistraattivihkimisen jälkeen juhlaksikin, ettei tavisjuhlavaatteet päällä... jos jotakin ideoita niin saa ehdottaa :)

Vieraslistalle pääsi vain muutama sukulainen, loput ovat ystäviä <3 rennompi ja meidän näköisempi juhla tulee ilman sukulaisia (kovin kateellisia ja arvostelevia, emme ole juurikaan tekemisissä heidän kanssaan...)

juhlapäivää ei olla vielä päätetty, riippuu täysin juhlapaikoista!
 
meillä oli joskus synttärijuhlien teemana merirosvot! oli todella hauskaa ja hienoja asuja. ja oikein merorosvo laiva joka ampui tykeillä. tuo teema ainakin meillä varmisti sen ettei liian jäykäksi mennyt tunnelma! aarteen etsintää suoritettiin gps-koordinaattien perusteella.[:D]
 
Meillä myös häät tiedossa syksyllä 2011. Alkuun kaavailtiin pieniä ystävien kesken pidettäviä häitä, mutta nyt näyttää siltä että suvut tulee hieman väkisinkin kuvioihin. Kunhan saan haaveilemani pöytiin tarjoiltavan illallisen upeassa juhlatilassa niin ei nuo sukulaiset haittaa..rahapuoli kun vaan tuppaa olemaan se kaikista ratkaisevin tekijä =(
Meillä tulee olemaan mustavalkoinen teema ja odotan jo ihan innosta soikeana että pääsisin sovittamaan hääpukuja!! Kiloja on vielä raskaudesta aivan liikaa niin en viitsi vielä mennä mieltäni pahoittamaan lukuisten peilien eteen.
 
Häiden yksi tärkeimmistä asioista hoidettu! nimittäin meikki!!!!! Yks tunnettu maskeeraaja joka on tuttuni, lupautui tulemaan!!kutsun hänet häihin samalla! hän on todella kysytty, meikkaa julkkiksia yms ni hyvissä ajoin halusin tiedustella asiaa! Ja hän lupasi tulla[;)][;)][;)]JESSSSSSSSSSS
 
Äh, meillä kaikki junnaa paikallaan kun anoppi ei saa tehtyä listaa sukulaisista ja tuttavista, mieheltä meinaan kun kysyy ketä pitäisi kutsua niin sillä ei ole hajuakaan...Tosin eihän tässä vielä mikään paniikki ole, mutta haluttaisiin Temppeliaukion kirkossa naimisiin ja juhlapaikkakin on jo yhdeltä lauantailta varattu 2011 lokakuussa...järkyttävän ajoissa pitää olla jos aikoo saada haluamansa!
 
Tunkeudun tänne(kin) vaikka tammimamma en olekaan. Meillä kanssa häät tulossa vuoden päästä heinäkuussa. Kirkko ja juhlapaikka varattu :) Aikasin pitää tosiaan olla liikkeellä jos tahtoo ehdottomasti jonkun tietyn kirkon juhlapaikan. Tuolle meidänkin vihkikirkossa oli jo tuolle "meidän" päivälle pari varausta, mutta onneksi saatiin kuitenkin just se kellonaika kun tahdottiin. Sitä juhlapaikkaa, joka oltas välttis tahdottu, ei kyllä saatu :( Mutta onneks kuitenkin löyty eräs toinen paikka jossa saadaan vielä ilman tilavuokraa olla! Isukki nimittäin hoitaa kyseisen paikan isännöinnin :) Voidaan viikko ennen häitä rauhassa siellä järjestellä ja viikko jälkeen siivota, ei mitään kiirettä. Toivottavasti vaan kaikki sinne mahdutaan... Vaikka ei meillä isot pirskeet tuukkaan olemaan. Alustavan listan mukaan 66 vierasta, mutta luulen, että muutaman ainakin tiputan pois ja kaikki ei varmasti pääse tulemaankaan. Ja tässäkin vierasmäärässä on 12 alle 5-vuotiasta... Jospa ei ainakaan kaikki muksujaankaan tois... 
En kanssa millään malttais odottaa, että pääsen hääpukua sovittamaan! Oon jo netissäkin katsellu erilaisia malleja, että tietää vähän minkä tyylistä lähtee hakemaan. Jospa viittis kuitenkin tonne ens kevääseen oottaa ennen kun lähtee sovittelee. Pääsis näistä raskauskiloistakin eroon :)

Ihanaa suunnitella jo nyt rauhassa kaikkia koristeluja ja muita juttuja vaikka ei vielä mitään tekiskään :)
 
Nyt on vierasmäärä vihdoin ja viimein edes suurin piirtein selvillä! Voidaan siis paikat varata [:D] Nautin kanssa siitä että saa ilman mitään paniikkia ostaa tilpehööriä ja hoitaa hääjärjestelyitä ja eipähän tartte sitten ihan sillä kalleimmalla hinnalla ostaa mitään kun on aikaa katsella et josko jostain löytyis parempia ja halvempia vaihtoehtoja. Ihan miljoona isoa asiaa on vielä auki ja kaikki lähinnä tuon ruokailun osalta. Tosiaan haluisin et ruoka tarjoiltais pöytiin, mutta mutta..tarjoilijat tulee tooooosi kalliiksi ellei saada niitä esim. ammattikoulun kautta...hmm..täytyy koulujen alettua alkaa kyseleen.
 
Ihanaa Minto että oot saanu hyvän meikkaajan! Mä itse meikkaan paljon ja saksassa asuvan kaverini (meikkaaja-maskeeraaja), jonka kanssa aikoinaan oltiin kuin paita ja peppu, "opissa" olleena osaankin jonkin verran vielä tuhrata naamaani. Siksipä hyvän meikkaajan löytäminen tuntuu tosi vaikeelta. Oon about 5 kertaa käyny meikkaajalla ja aina vähän pettynyt lopputulokseen, vaikka oon meikit naamassa menny, että näkisivät miten arkena meikkaan. Hirvittää etten sitten oo hääpäivänä tyytyväinen siihen meikkiin.
 
Mä hössötän nyt jo niin kovin häitä, että tätä menoa meillä (tai mulla [:D]) on kaikki jo valmiina vuodenvaihteeseen mennessä!
 
Takaisin
Top