Mammojen GO FAT GO -haaste pulinat =)

Mulla kans tahtoo joku annos jäädä väliin...eilen iltapala, tänään aamupala (noku kello oli jo 12 [:D]). Tänään ollu hermot kiriällä koko päivän, rahka tökkii ja pahasti ilman mehukeittoa. Söin tänään leivän ku oli niin pirun hirvee nälkä ja tunti ois ollu seuraavaan ruokaan. Saapa nähä miten tän mamman käy.
 
Elegia, kyllä ne kilot siitä lähtee.. tässä dieetissä on niin pieni kalorimäärä, että pakko sillä on pidemmän päälle laihtua [:D]!

Mulla on kans vähän vaikee pitää noista ateria-ajoista kiinni... nyt on tosin kauhea nälkä, iltapala syömättä ja ateriavälikin sopiva [:D]
 
Minä aattelin sunnuntaina mässätä hyvällä omalla tunnolla systerini rippijuhlissa! Hitto, mähän alan itkemään jos en saa voileipäkakkua [:D][:D][:D][:@]
 
Mä mässään huomenna häissä, tosin koitan siäkin hillitä ja jättää hillarirasvaruuat minimiin. Ja tyttö viedään hoitoon ehkä kahvin aikana, ni ei tuu kiusausta kakkuunkaan! Tosin noin viinakset tua sitten senkin eestä grammoja takas. Mutta tänään siis paino oli alhasimmillaan sitten viime vuoden kevään, jeee!!
 
Ja huomista ajatellen, nyt fillarilla pumppiin ja takas! Tulee pari tuntia liikuntaa putkeen, jei!
 
Eilen aamulla puntari näytti -1,1kg täälläkin. Tänä aamuna sama [:(]. Lisäksi tänään ratkesin syömään Chicossa sekä tuon Isännän synttärikakkua 2 palaa [:@]!!! Oli niiiiiin herkullista, etten kertakaikkiaan voinu vastustaa, hmph!
 
Kävin tänään shoppailemassa ja mukava oli huomata, että sain ostaa 2 kokoa pienemmät farkut kuin ennen raskautta, jee [:)]!
 
Tän viikon saldo -1,8kg eilisistä hääruuista ja juomista huolimatta (vaikka söin kakkuakin minisiivun)!!! Ryhdikkäästi vedän puuroo krapularuuaks, ja voin sanoo et ois paljo herkullisempaa syödä ihan jotain muuta...! Onneks parin tunnin päästä saa jo lihaa, nam nam. Ja ens lauantaina on seuraavat häät ja seuraavat kiusaukset.
 
Uskaltaisinkohan mäkin jo testata noita muitakin farkkuja, mitkä on vuoden lojunu vaatekaapin ylähyllyllä..
 
Ikean lihaboltsit on kyl namia [:D] puolukkahillolla... mmmm...
Eilen alko tekee ihan hirveesti mieli Agalin kebua, en ol ikinä siellä syöny, mut mainos torilla oli niiiiin herkullisen näköinen.. Kävelin kuitenkin reippaasti ohi [:)]
Kiltisti syöny juuri niin kuin pitää..
Sielä forumin ruoka-ohjeissa on ohje pannarille.. ÄLKÄÄ kokeilko, ihmiset kehuu, mut musta se oli ihan hirveetä. Väkisin nieleskelin sen annoksen.
Tänään tekaisin ns makaronilaatikon. Tummaa makaronia 40g, naudan paistijauhelihaa 100g, 50g sipulia, 50g tomaatti passattaa, suolaa ja pippuria. Vähän vettä jatkoks ja uuniin.. Ei kananmunaa.
 
Heihei! Täälläkin ollaan vielä mukana :) Just tultiin appiukon synttäreiltä, siellä vähän repsahdin... pikku pala voileipäkakkua, pikkupikku karjalanpiirakka ja pikkupikku Wilhelmiinakeksi...[;)] Ei tuo nyt niin pahasti kuitenkaan mennyt. Maanantaista on -2,5kg lähtenyt, jipii!!

Makeanhimoa mulla vie tee makeutusaineella... niisuneiti, mäkin kokeilin tuota "pannaria", ihan hirveän makuista munki mielestä [:'(][:'(] En pystynyt syömään koko annosta... Miten ne siellä forumilla sitä niin hehkuttaa, en ymmärrä...

Tsempit Elegialle Ikeaan!! Me käytiin myös siellä viime viikolla ja en sortunut lihapulliin vaikka lähellä kyllä oli... Join kahvit ja sen kanssa semmosen protskupatukan [:D] En kyllä ihan kauheesti tykkä noista patukoistakaan, mut toimii ne reissussa ainakin ihan jees [;)]

Toinen viikko alkaa!! Go Mammat Go!!!
 
Mulla on ollu kamala mättö päivä tänään. Rippijuhlissa söin kaikkee vähän ja kävin vielä grillillä illalla [:D] Rahkat alkaa jo oksettaa ja aamupuuronki saa syödä yökkien [&:] Tarttis vähän vaihtelua noihin eväisiin. Noh, nyt on taas hyvä huomenna alkaa syödä oikein [:)]
 
Täällä alotettiin tuo haaste vasta tällä viikolla, kun viime viikon olin kipeänä. Ensimmäinen aamupala takana ja oksennus hyvin hyvin lähellä! Näköjään vihaan raejuustoa oikeen olan takaa [:D] miten te muut syötte tuon aamuisen raejuuston? mulla ei mee alas raakana eikä sekoitettuna...jätän sen kokonaan pois tai vaihdan vaikka rahkaan jos en saa sitä millään alas. Melkonen startti kuurille!
 
Viikko ja 4kg takana [:)] vuhuu!!! Hyvillä mielin uuteen viikkoon.

Mä kippaan sen raejuuston siihen puuron ja mehukeiton päälle.
 
Hyvä niisuneiti!!!!! Täällä ei oo niin paljo lähteny, häät verotti (ja eilen sorruin vähä, mut tosi vähä, ja kieltäydyin kuitenkin mustikkapiirakasta, karjiksista munavoilla ja suklaakääretortusta, hyvä hyvä!!)!
 
Mä vedän sen raejuuston ennen puuroo pelkästeen, mut tykkäänki siitä tosi paljon. Ja muutenkin noi ruuat sopii mun makuun, kun kuitenki syön joka aamu puuroo (välillä tekis vaan hulluna mieli laittaa voisilmä ja maitoo mehukeiton sijaan), ja rahka marjojen ja makeutusjauheen kans on sikahyvää (ei tarvi ees kermaa, mitä yleensä rahkaan tulis). Lihaa trekis mieli syödä enemmän.. Tänään vaihdan lounaan ja päivällisen paikkaa, ku teki hulluna mieli makaronimössöö!
 
Ja kun on tämmösellä kuurilla, ni mulla tekee ainakin mieli jotain normiruokaa, esim kastiketta ja leipää, eikä mitään mässykökköö. Muutenkin mietin et tän 4vkon jälkeen vois pitää viikot tän ruokavalion ja viikonloppusin vois syödä muutaki ruokaa.
 
Hyvä me, reilu 25% jo takana!!!!!!
 
Mites mammoilla menee?? [:)]

Mulla meinaa jatkuvasti lipsua syömingit [:o] Oksettaa ajatus puurosta. En oo mitään herkkuja mässytelly, mut kahvin kans leivän ja eilen piti päivällinen jakaa 2 annokseen ku oli nälkä. Sitte jakso taas [:)] Ja eilen oli pakko juoda kaakaota [:D] Järkyttävä suklaan himo iski eikä se menny useassa tunnissa ohi. Heti helppas ku kaakaomotin sain imastua naamariin [;)] Tosin seki oli rasvattomaan maitoon ja joku 2 dl. Nyt taidan syödä leipää ja mehukeittoa aamupalaksi. Puuro ei innosta ei yhtään! Olo on sellanen että oon mielummin syömättä ku söisin puuron

Puntarilla en oo käyny, mut vaatteista tuntee että paikat on kiinteityny eikä maha pömpötä yhtä paljon!! [:)]
 
Elegia: ei mullakaan painoa ole tippunut ku jotain 2 kg. Ootko mittaillu ittiä, onko senttejä lähteny?
 
Ois kans luullu et kiloja lähtis nopeempaa, täällä saldona -2,1kg. Mutta varmaan noi sentit on enemmän lähteny, mittaan vasta kuurin jälkeen, mut ainakin tuntuu sille. Mutta ei anneta periks, siinä ohjeessakin mun mielestä luki et ekan viikon kroppa totuttelee ruokavalioon tai jotain? Ettei siks välttämättä ekalla viikolla kähe hujauksessa kilot. Ja mulla alko juts menkat, et varmaan kerää nesteeeä seki.
 
Mulla ei oo ruokaan ollu mielitekoja, eilenkin tein dallaspullia enkä ees maistanu ite yhtään!! Hyvä mua, vähän oon ylpee!
 
Mulla meni ihan pipariksi nyt tää kuuri [&:] Vihaan nälän tunnetta ja sitä oli jatkuvasti. Yritän pysytellä säännöllisessä syömisrytmissä ja seurailla annoskokojani. Toki teen lounaan ja päivällisen ohjeiden mukaan, syön puuroa sillon ku saatan ja välipalat on ihan ok [:)] Leivän lisäsin aamupalalle, koska sitä saatan syödä sillon.
 
Ei mullakaan oo nälkä, paitsi sillon kun onkin jo aika syödä. Kokeile JT10 sellasta, et tunti syömisen jälkeen vedät kolpakollisen teetä, täyttää mahaa kummasti! Ja vettä viä päälle. Lisäks koitan juoda vettä ennen syömistäki. Ja kohtahan tässä ollaan jo puolet urakasta suoritettukin, hyvä me!!!!!!!!!!
 
Mulla on kanssa nyt pari päivää ollut vähän nälkä koko ajan... en ole lipsunut, mut tiukkaa on väliin tehny. Paino on pudonnu pikkasen päälle 3kg ja makkarat tuntuu aavistuksen sulaneen... Sisulla vaan eteenpäin vaikka herkkuja tekis kyllä mieli [;)]
 
Onko teillä muuten käytössä noita Green Tea-kapseleita ja fat burnereita? Entä onks kukaan ostanu tuota dietmixiä? Sitä saa näköjään suklaan tai mansikan makuisena, onko kokemuksia mille maistuu?
 
Jospa huomenna ois parempi pv taas. Ottaa ittiä niskasta kii ja kokeilla tuota tee juttua [:)] Saakohan siihen laittaa sokeria?? Yleensä 1-2 lusikallista laitan (riippuen mukin koosta). 
 
Takaisin
Top