Mammavaatteet

Minä oon tykänny hm mamma vaatteista. Ja käytin esikoista odottaessa koko ajan mamma housuja, ahisti normi verkkarit tms jotka jäi mahan alle, parempi oli ku sai housuista vetää sen resorin mahan ylitte :p nyt turvottanu jo kauan ni ei oo lemppari farkut mahtunut päälle pitkiin aikoihin. Leggareita käyttäny nyt. Pitäis ostaa uusia mamma vaatteita, säästin esikoisen ajoilta farkkusortsit vain. Hypistelin vasta hennesin mammavaatteita ja ei oiken jotenki iskeny muhun. Pitää odottaa että tulee kesä vaatteita :happy:
 
Sopiskohan ne synnytyksen jälkeiseen aikaan tarkoitetut housut alkuraskauteen? Ne in käteviä sitten, sillä tulipa kiloja tai ei yhtään, alussa vyötärökoko harvoin palaa heti ennalleen (turvotus tms)...
 
Olisiko ideoita mahan peittäviin naisellisiin paitoihin, kun maha ei tule esiin ennen viimeistä kuuta (kohtu niin takana kuin olla ja voi)? Vaikka en kerää kiloja, piiloutuva maha tekee valaan [emoji43]
 
Muokattu viimeksi:
Mä ajattelin ostaa kesäksi muutaman ihanan mekon jotka ehkä sitten syksymmällä menisi legginsien kanssa paitoina. Voisko toimia sullekin, Kyfi? Viime kerrasta mulla on yhdet farkut tallessa ja ne on jo päässeet käyttöön kun ei muut mene enää mukavasti päälle. Kesähäihin pitäisi myös jotain päälle saada. Menisköhän vielä heinäkuun lopussa joku tavallinen mekko päälle kun en raaskisi äitiysmekkoa yksiä juhlia varten hankkia?
 
Mulla on elokuun puolivälissä 60-vuotis juhlat tiedossa ja silloin viikkoja just yli 28+ eli kohtu on sen kokoinen kuin yksöisraskaudessa sit lasketun ajan tienoilla eli aika valas varmaan jo oon :-D
Mietin että saakohan jostain vuokrattua äitiys ajan juhlamekkoa, kun en kans sellaista viitsisi ihan omaksi ostaa :-)
 
Toivottavasti keksitte jonkun ratkasun juhlia varten :)

Mun tarvis mennä ostamaan housut kun mulla ei oo nyt kuin yhdet äitiyshousut ja sit jotain kesäpaitoja tarvis kans kun mulla on vaan noita puolipitkähihasia paitoja. :)
 
Yksi vaihtoehto on ostaa sellainen raskaus&imetysmekko, jota voi käyttää sitten ristiäisissä/nimijuhlissa synnytyksen jälkeen :)
 
Mä vaa luulen et se on ristiäisissä sit aika teltta ku maha hävinnyt :p
 
Mulla toi raskaus-imetysmekko vois toimia kun ei se maha vielä mikään valtava häiden aikoihin ole. Täytyypä katsastaa tarjonta. Kiitos vinkistä pookkana!
 
Mistähän löytyisi edullisia urheiluvaatteita (lähinnä housuja) isolla vyötäröllä? Onko kukaan nähnyt? :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon yrittänyt jotain löytää mutta huonolla menestyksellä. Muutenkin kaikki vähän erikoisemmat vaatteet on vähän hankalampia, kuten juuri urheilu ja sitten eräily on toinen ongelma-alue.
 
Mistähän löytyisi edullisia urheiluvaatteita (lähinnä housuja) isolla vyötäröllä? Onko kukaan nähnyt? :)

Mä ostin edellisessä raskaudessa (viisi vuotta sitten) H&M:stä sellaisia trikoisia joogahousun tapaisia äitiyshousuja. Niitä olen käyttänyt jumpassa ja salilla. Tällä kierroksella en ole käynyt katsomassa, onko vielä valikoimissa.
 
Täällä tarvittaisiin kanssa jotkut raskausajan urheiluhousut tai trikoot.. :) täytyy etsiä jos jostain löytyisi - luulisi että löytää.
 
Tuntuu että urheiluvaatteet on niin kiven alla! Olen noita housuja metsästänyt jo monta viikkoa, kaikki peruskaupat on kierretty mutta ei ole löytynyt :sad001 H&M:llä muuten hyvä valikoima mutta urheiluvaatteita ei ole äitiysvalikoimassa. Ainoat mitä olen löytänyt oli jotain ~80 euroa maksavat, vähän liikaa mun budjetille :D ne oli siis myynnissä jossain nettikaupassa.
 
Mä muistan kyllä nähneeni hennesin äitiysosastolla sellaset urheiluhousut pari viikkoa sitten. Sellaset trikoot siis. En niitä tarkemmin tosin tutkinut, mutta sellasta joustavaa kangasta olivat.
 
Moikka,
Sivusta seuranneena tätä ryhmää niin pakko kommentoida.
Itsellä tuli tänään ja jo viime viikolla ongelmia treeni housujen kanssa kun painavat ikävästi pientä. Googlailin niin löysin ozbaby sivustolta n. 30e maksavia housuja treenaamiseen. Tulee kyl varmaan tilaukseen palkkapäivänä :D.

Terveisin MillaG + Pena 16+6
 
Täälläkin alkaaa olla ajankohtaista löytää äitiysvaatteita. Oon pienikokoinen ja lyhyt, joten haasteita lienee edessä. Ulkoiluhousut nyt ens hätään pitäis löytää..

Jos joku on tilannut tuolta mamalicoukselta, niin toimiiko nettitilaukset hyvin? Entä onko minkälaista mitoitusta?
 
Mulla on Mamalicioukselta ainakin yksi mekko ja se on hieman ehkä lyhyensorttinen mun pitkille jaloille - ehkä ne on suunniteltu vähän lyhyemmille, olen itse 173 cm. Tykkään kyllä niiden vaatteiden laadusta, kangas on jämäkkää ja mukavaa päällä. Suosittelen! Niitä pääsee sovittamaan, jos satut asumaan lähellä lastenvaatekauppoja. Ainakin Anton&Nina ja olikohan Jesper Jr. jotka pitää niitä valikoimassa.
 
Kiitos Cedju kommentista:) toi onkin hyvä jos pääsis ihan kokeilemaan. Ja kiva kuulla, että laatukin on hyvä. Netistä tilaaminen randomina on aina vähän arpapeliä...
 
Jos Helsingin suunnalla asustelee niin ainaki Itiksen Name it:ssa on mamalicous mammavaatteita. Ja yks rekki tarjouskamoja. Pari hametta kävin sieltä ostaan, ku en muualta löytäny.
Ainoa huomio niistä, et esim mä jouduin ottaan kokoa L, yleensä olen S-M. Eli suosittelen todellakin kokeilemaan.
 
Takaisin
Top