Mamma tapaamiset =)

noppa13

Jostain jotain jo tietävä
Hei! Aloitin ihan uuden ketjun näille tapaamisille. Olet siis vielä raskaana tai jo jakautunut niin kirjuutellaan treffit tähän ketjuun :)

Kaikki ovat siis yhtälailla tervetulleita mukaan!

Tänään perjantaina Helsingissä, Kampin Johto Cafe:ssa tapaaminen klo 11, tervetuloa!
 
no mä jätän tulematta nyt tällä kertaa.. aamulla heräsin miehen pusu herättelyihinja kävin sitten aamun tapaan vessassa ja verta tuli humisten kävellessäni vessaan. noh, soittelin kättärille kun mitään (limaa) muuta ei tullut. pyysivät käymään (klo oli hieman ennen 8) ja nyt saavuin kotiin ja olen ihan naatti.. joten viettäkäähän ihanat hetket teidän tuhnujen kanssa (odotin kovasti että olisin päässyt näkemään teidän ruttunaamoja ja ihailemaan niitä, mutta eih).

Mä lepäilen ja aloitan aamun ns. uudestaan.. :)
 
Jäi sitten tulematta, yyber kipeät menkat alkoi ja massu solmulla meni monta tuntia :sad001 Ens vkolla sitten?? :)
 
Vauva syntyi viime sunnuntaina 26.5 klo 23.38 sektiolla. Kotiin päästiin eilen ja alan taas pikkuhiljaa olemaan arjessa kiinni. Tulemme vauvan kanssa ilman muuta seuraaville mammatreffeille jos ei esteitä ilmaannu, aika lähteä pikkuhiljaa ihmisten ilmoille... Kirjailen synnytystarinan tonne omalle viestiketjulle erikseen. Vip Angel, tsemppiä, viimeinen vaihe on lähellä !
 
No torstaina mää lähden jo kotiin maalle juhannuksen viettoon :) Joten ens viikkoon! :))
 
Takaisin
Top