Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Ne hm äitiysvaatteet ei kyllä istuneet ollenkaan pitkälle ihmiselle. Legginseistä jäi nilkat paljaaksi ja farkut ei tunutuneet yhtää hyviltä :sour:
Ei ne istu oikein 10 cm lyhyemmällekään... Mä kävin kanssa H&M:ssä kattelemassa ja koitin kaikkia housuja, farkkuja, shortseja ja legginsejä. Farkut (ja farkkushortsit) oli kaikkista surkeimmat, joko ne on reisistä niin kireät ettei pysty olemaan tai sitten vyötärö on niin löysä että näyttää tosi rumalta. Shortseissa vähän samaa ongelmaa, mutta ne menetteli kun osti sellasta mallia joiden pitäisi olla vähän löysemmät lahkeista. Legginssit oli ihan jees, mutta yksikään malli ei kyllä mullekaan yllä pohjetta pidemmälle. Ne yhdet ainoat siistit (eli ei näytä kalsareilta) housut mitä siellä oli onneksi tosi hyvät. Sellasta pehmeetä venyvää kangasta, suosittelen testaamaan jos löytyy. Taitavat olla samat kuin mitä dadapls mainostaa.

Kesällä onneksi pärjää aika simppeleillä vaatteilla, mut mitäköhän tästä tulee kun ilmat kylmenee.. Mä olen ennenkin ihmetellyt minkä mallisille ihmisille nykyään vaatteet oikein tehdään. Aina sama homma, joko lantio on liian löysä, tai reidet ei mahdu housuihin. Eikä mulla ole mitään massiivisia muskelireisiä :hilarious:
 
Ei ne istu oikein 10 cm lyhyemmällekään... Mä kävin kanssa H&M:ssä kattelemassa ja koitin kaikkia housuja, farkkuja, shortseja ja legginsejä. Farkut (ja farkkushortsit) oli kaikkista surkeimmat, joko ne on reisistä niin kireät ettei pysty olemaan tai sitten vyötärö on niin löysä että näyttää tosi rumalta. Shortseissa vähän samaa ongelmaa, mutta ne menetteli kun osti sellasta mallia joiden pitäisi olla vähän löysemmät lahkeista. Legginssit oli ihan jees, mutta yksikään malli ei kyllä mullekaan yllä pohjetta pidemmälle. Ne yhdet ainoat siistit (eli ei näytä kalsareilta) housut mitä siellä oli onneksi tosi hyvät. Sellasta pehmeetä venyvää kangasta, suosittelen testaamaan jos löytyy. Taitavat olla samat kuin mitä dadapls mainostaa.

Kesällä onneksi pärjää aika simppeleillä vaatteilla, mut mitäköhän tästä tulee kun ilmat kylmenee.. Mä olen ennenkin ihmetellyt minkä mallisille ihmisille nykyään vaatteet oikein tehdään. Aina sama homma, joko lantio on liian löysä, tai reidet ei mahdu housuihin. Eikä mulla ole mitään massiivisia muskelireisiä :hilarious:

Sama ongelma täällä :D Ja viimeistään kun istuu niin alkaa puristaa. Onneks voi käyttää mekkoja nyt kesällä! Syksyllä sit varmaan ostan (pitkät) legginssit jotka on niin isoa kokoa etten edes huomaa niitä päällä :grin
 
Mulla taas kävi niin päin että tilasin zalandolta yli kymmenet farkut (eri merkkejä) joista yhdetkääm ei ollut hyvät. Osa oli liian lyhyitä, oli liian isoja, yksissä se mahaosuus puristi vaikka oli muuten liian isot ja oikeestaan ne kaikki sai mut näyttään vaan lihavalta. Ne kaikki jotenkin levensi lantioo ja osa oli tooosi matalia. Palautin sit ne kaikki ja menin h&m:ään. Löysin sieltä varmaan 10 minuutissa hyvät farkut :grin Vähän jouduin niissäkin pohtiin otanko minkä koon mutta tyytyväinen oon ollut. Ne legginsit oli mullekin liian lyhyet ja farkut vois olla ehkä sentin pidemmät mutta kuitenkin ihan hyvät näin.
 
Mulle käy tosi hyvin ne H&M äitiysfarkut. Yllätyin jopa että pikkumahan kanssa pysyy hyvin päällä ja istuu mukavasti.
 
Minä taidan kans olla h&m standardikokoa, kun kaikki sieltä ostamani mammavaatteet ovat olleet just hyviä :grin Jotain hyötyä kerrankin vähän lyhyistä jaloista, vaikka pituutta muuten on 170 cm. Capreja oon yrittänyt metsästää, mutta mistään ei tahdo löytyä muita kuin legginssimallia. Haluaisin sellaiset housujen näköiset caprit, jos tajuatte mitä tarkoitan :hilarious:
 
Sama ongelma täällä :D Ja viimeistään kun istuu niin alkaa puristaa. Onneks voi käyttää mekkoja nyt kesällä! Syksyllä sit varmaan ostan (pitkät) legginssit jotka on niin isoa kokoa etten edes huomaa niitä päällä :grin
Mä toivon että äitiysukkikset olis käyttökelpoisia. Jotkut kunnon paksut villa versiot, pitkä lämmin hame tai mekko minkä alle alushame tai kaks ja paksut säärystimet. Pitäis tarjeta.

Jollei mikään muu onnistu niin kaivan ompelukoneen esiin ja teen ite. Ei sillä väliä vaiks tuis vähän rumat, ei kukaan kehtaa raskaana olevasta mitään sanoa ja ekologisuus on muotia :hilarious:
 
Mulla menee vielä tavalliset housut jalkaan mutta shortseissa siirryin jo mammamalliin. Paidoista olen myös joutunut valitsemaan kaapista pidempiä, ettei maha vilku. Olen viime päivinä harkinnut mammahousujen tilaamista H&M:ltä, mutta tuntuu että koot on loppu. Housujen pitäisi olla nilkkapituiset, jotteivät ole ihan liian pitkät mulle.
 
Tänään tuli ekat äitiysjumppalegginsit Sportamorelta. Oli mukavat jalassa ja mahan kohdalla vielä kasvuvaraakin, varmaan tulee käytettyä muutenkin kuin jumpalla noita :pmuita äitiysvaatteita ei ole vielä tarvinnut ostaa ja toivottavasti ei tarvisikaan
 
Mulle käy tosi hyvin ne H&M äitiysfarkut. Yllätyin jopa että pikkumahan kanssa pysyy hyvin päällä ja istuu mukavasti.

Mulla sama! H&m farkut ihan täydellisesti istuu ja on mukavat päällä. Viime raskaudesta oli yhet jäljellä jotka tosin sano sopimuksen irti maanantaina ja ratkesivat haaroista.. piti sitte uudet käydä ostaan. Ale rekillä ei tietenkään oo enää minun kokoa vaan niitä pieniä ja muutamat liian isot. Nää on nyt semmoset vähän sinisen harmaat nii mustat tai ihan siniset siniset ois kiva vielä löytää.
 
Mistä löytyis isokokoisemmille äitiysvaatteita? H&M melko pientä kokoa...

En oo vielä ees töissä joutunu siirtymään isompiin kokoihin. Hieman farkut meinaa kiristää, mutta vielä menee. [emoji4] Ehkä loppuvaiheessa kaipas joustavampaa vyötäröä housuihin.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 
Takaisin
Top