Mahakuvat

Iiti86

Päivystävä dosentti
Toukomammat 2017
Maaliskuun äidit 2019
Miuta kiinnostais nähdä teidän mahoja :D laitetaan tänne kuva mahasta ja rv, ja raskauden edetessä aina uusia.
 
Sitä mahaa ootellessa :D Saa tässä vielä jokusen viikon ootella että alkaa vauvamaha näkymään. :P
 
Josko nyt ei vielä. :D Mulla on ihan lähtökohtaisestikin maha, sitä ei kukaan halua nähdä.
 
Höh. Pitäähän se lähtötilanne tietää että näkee miten muuttunut!
Noeivaan...ootellaan :)
 
Aamumaha rv 4+2. Ummetus ja ilman kertyminen ja niitä seuraava turvotus. Pahenee yleensä päivän aikana.
 

Liitteet

  • 1472004007508.jpg
    1472004007508.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 216
Muokattu viimeksi:
Oi Angii :Heartred Jos yhtään lohduttaa, niin näytän ihan samalta iltaisin ja huonoina päivinä. Onneksi ei sentään ole jatkuva riesa, vaan laskee siitä kyllä.
 
Mulla tää on ihan jatkuva tää pötsi, iltasin ehkä viel pahempi:facepalm:
 
Muokattu viimeksi:
Eilen illalla otettu mahakuva,rv 4+0. Kauhee pömppö... miulla on normaalistikin pieni pömppömaha, joka melkein katoaa kun vetää vatsan sisään. Nyt kun vetää vatsaa sisään niin jää se mitä on normaalisti. Ootan kyllä raskausmahaa mutta en ehkä ihan vielä :confused5

Muoks..olipa hyvä ryhti :'D
 

Liitteet

  • P1010397 - Copy.JPG
    P1010397 - Copy.JPG
    471.6 KB · Katsottu: 218
Muokattu viimeksi:
Tuulialla on ihanan tasainen pyöreä maha, mutta kiva nähdä että muillakin on turvotusta. :)

Mie oon joko sopeutunu mahaan tai sit se ei oo niin turvonnu. Ma tai ti otetaan taas kuva :)
 
Onneks on turvotusta ilman raskauttaki nii ei huomaa :D ois se kiva ku ois jo kiva ku se pallo olis :)
 
Mä toivon ettei maha ois viel näin turpea. Ihan vaan sen takia kun en haluis kaikkien tietävän raskaudesta vielä. Läheisimmät ihmiset toki tietävät jo.
 
Mulla itseasiassa kävi kesällä niin, että joku vanha setä tuli ulkona sanomaan 'onneksi olkoon'. :D Mietin pitkään, että mitä ihmettä, kunnes tajusin että se taisi kuvitella mun olevan raskaana. Onneksi aloitin taas jumpat hetki sitten!
 
Voi jonsson kohtalotoveri on tääläki onniteltu mut ymmärrän ku on jotenki omituine kroppa et kaikki kerääntyy tohon mahan kohdalle :D
 
Heh, mus ei oo nyt onniteltu pitkään aikaan mutta joskus nuorena kun kävin ulkomailla ostaa vauvanvaatetta kummipojalleniin kysyttiin oonko raskaana ja mä olin sillon viel paljon hoikempi!
 
Mulla suoliston takii turpoo muutenki maha mut nyt on kyl enemmä turvoksissa, selän puolellaki kivasti turvotusta.. Töissä vastaava hoitaja tietää ja ny oottelen koska alkaa muut kyseleen tai onnittelee ku tätä turvotusta on nii vaikee peittää
 
Jännityksellä odotan kuinka käy katoin tyttöjen raskausaika kuvia niin mä oon kakkosesta 19+1 saman kokonen ku esikoisesta 34+5 :D
 
Takaisin
Top