Maca-jauhe tai kapselit

Eetuha

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
Onkos kukaan käyttänyt maca-jauhetta tai kapseleita raskautumisen tueksi?

Olisi mukava kuulla :)

Itse aloitin kun kuulin että me tasaisivat kiertoa... Se olisi tervetullutta kun kierto on 15-75 pv välissä.
 
Ite en oo testannu mutta kaveri kyllä. Ei raskautumisen toivossa mutta juuri epäsäännöllisen kierron takia. Sanoi että meni vielä enemmä sekaisin kaikki, vaikutti mielialaan ja naama alkoi kukkia yms.hormonit heitti häränpyllyä.:wideyed:
Itse ajattelin että olis voinu kokeilla raskautumisen toivossa mutta en taida uskaltaa. Mulla on säännöllinen kierto niin jos se menee sekaisin.
 
Olisiko tänne kellään kertoa tuoreita kokemuksia macasta? Miten vaikuttanut kiertoihin, tuliko plussaa jne.

Itse laitoin tänään macat tilaukseen :p Vähän vielä mietityttää niiden käyttö, mullla ollut nyt letrozolet kahdessa kierrossa käytössä ja mietin meniskö seuraavan ilman niitä ja käyttäisi macaa. Vai mitä tekisi. Kierrot olleet aika hyvin siinä 28-33pv paikkeilla, huolettaa että jos menee macasta ihan sekaisin..:confused:
 
Mä oon käyttänyt macaa ikuisuuden, en hedelmällisyys tarkoituksena vaan ihan treenien ”piristeenä” ja kierron/vuodon tasaajana. Mulla kierrot oli ennen macaa jokseenkin ihmeelliset ja epämääräiset, kaveri sitä sitten vinkkas ja kokeilin. Noh n kk käytön jälkeen kierto otti syklin 27 päivää mutta vuoto oli/on edelleen todella runsasta... kuulin myös (täällä foorumilla :wink ) että sillä on positiivinen vaikutus hedelmällisyyteen ja liekkö maca osa syyllinen että meille on nyt tulossa 6 vauva ja näitä juurikaan koskaan tehty...
toivotaan että siellä että macasta olisi haluttu apu:wink
 
Olen nyt yhden pussillisen saanut macatabletteja melkein syödyksi. Vielä ei ole vaikuttanut mihinkään mutta minulla ei ole kierto-ongelmia ollut muutenkaan.
 
Takaisin
Top