Maaliskuun pakinoita

Tata87

Puuhakas puhuja
Talviloma alussaan (miehellä siis) ja hyvät kelit toivottavasti tiedossa :) Saas nähdä mitä keksii :D
 
Meillä meni juuri ekaa päivää töihin loman jälkeen :)

Olihan loma, ihanan rauhallista ilman juoksua sinne ja tänne..

Tää maaliskuu muuten onkin aika kiireinen, riittää käyntiä sielä ja täälä.
 
Mä oon taas miettiny et kui voisin jäädä töistä pois :sad001 selkä niin kipeänä ettei yksinkertasesti kykene ja lääkärit ei tutki tai anna saikkua 3-5pv enempää... Nyt rv24 ja oon jo niin loppu. Ei tää raskausaika esikoisen kanssa näin haastavaa ollu :/
 
Tänään on aika neuvolalääkärille, sinnekkin ollu niin hirveet jonot. Toivottavasti pistäis pitkän saikun. Otin ton selän takia mammalomankin varhennettuna eli alkais jo 20.4 :D
 
Onpas täällä ollu hiljasta jo tovin vai eikö mun puhelin päivity :D kuis on mammoilla ja mukuloilla mennyt? Mä luulin et päästiin jo yöheräilystä mut p***** :/ viime yönä n.5krt joutu nousemaan. Noh ehkä tää tästä jossain välissä :D kovasti neiti kehittyy liikkumisen ym.suhteen. Joko ootte ottanut vk puvut käyttöön? Meillä aina päivisin mut jos aamulla joutuu neidin hoitoon viemään niin laitan toppiksen kun tääl ollut -5 :/
 
Käyn aina kurkkii onko mitään tullut.. Hiljaista on :)

Meillä ei koskaan vielä oo kunnolla nukuttu. Ehkä joskus..

Eilen lääkärissä molemmissa korvissa tulehdus :sad001 onneks on tuo nenäletku niin saa lääkittyä :)
 
Mä käyn kans tässä katselemassa onko tullu kirjoituksii :-) mut oon ollu niin kiireinen etten oo itse ehtiny kuulumisia kirjoittamaan. Nyt on taas aikaa ku makaan sairaalan osastolla.
Kerroinki jo viime vuoden lopulla joutuvani leikkaukseen, joulukuun alussa koitti se päivä. Leikkauksen jälkeisten komplikaatioiden takia viime viikolla kirurgin kontrollissa tehtiin päätös kiireellisesti tehtävästä uudesta leikkauksesta, 2 päivää myöhemmin olinkin jo leikkaus salissa leikkauksessa. Nyt alkaa toipuminen uudestaa ja toivottavasti paremman tuurin kera :-)
Onneks lapsien molemmat isovanhemmat asuu lähellä ja pystyy auttamaan, ovat korvaamaton apu.
Meillä taapero kehittyy kovaa vauhtia joka päivä. Sanoja tulee jo kovasti ja on varsinainen ikiliikkuja :Heartred isoveljen piinaaja
 
Sama juttu täälläkin ku muilla eli kiirusta on pitänyt :) Ulkoillaan tosi paljon (ennätys yhden päivän osalta on 4h aktiivista touhuamista ulkona, välissä vain käytiin syömässä). Välillä on pidetty vk-haalaria mut vain jos tuntuu kuin lämpö on ollut +4 yli :D

Päikkärit on lyhentyneet suurinpiirtein 40 minuuttiin. Joskus saattaa nukkua kauemminkin mut harvoin enää. Kohta sit varmaan jää kokonaan pois.
 
minäkin käynyt toteamassa täällä aina että hiljasta on:grin meillä nuo yöheräämiset on onneks jäänyt jo aikaa sit pois mutta nyt on aamut aikastuneet ku neiti ponkassu viikon ajan 5 aikaan ylös:banghead: eikä se muuten haittais mutta minun aamukahvihetki on mennyttä:smiley-angry017 plus nyt on pitäny siirtyä takasin kaksiin uniin ku ei pysy hereillä muuten ruokaan asti tai nukahtaa pöytään:grin no nyt laitoin pimentävät sivuverhot tilaukseen nykysen pimentävän rullaverhon lisäks ja onneks kellojaki kohta siirretään ni jospa tää tästä taas asettus:smiley-angelic001
tyttö on kauhee ikiliikkuja ja nyt ois tosi in kiivetä joka paikkaan, mitä ylemmäs ja vaarallisempi paikka sen parempi:meh: ja sanat alkaa olemaan koko ajan selkeempiä ja uusia tulee lähes päivittäin:) on se vaan rakas vaikka tältä äidiltä meinaa tasasin väliajoin hieman hermokin palaa tuon riiviön kanssa :happy:
 
Meillä syö hermoja toi neidin tottelemattomuus, kiivetään pöydälle, tuolille, tv-tasolle vähän hyllylle josta meidän sänkyyn... Ja mitään ei uskota :/ onku huutais kuuroille korville :D toi keittiön pöytä on varsinki se ihan lemppari juttu :/ neiti juttelee kans tosi paljon mut ei kyllä niin selviä sanoja tule vielä. Muutamat on mitä hokee esim.kissa, kakka, joo, aaai (kun silittää koiraa), äidinki jo osaa mut harvoin se pääsee suusta muuten ku pienen raivon kera :D
 
hah, onneks muillakin eikä vaan meillä nuo korvat alkanu muuttumaan välillä vaan koristeiks :rolleyes::grin ja sit päiväkodissa saa kuulla että voi ku on aina niin hyväntuulinen yms...:meh:
 
Harvemmin tänne kirjoittelen kun ei oikein ole aikaa. Tuo taapero on ihan mahoton kiipeilijä nytkun se on sen oppinu. Siis niin raivostuttavaa ettei tosikaan. Me ollaan keittiön tuolit sidottu selkänojasta selkänojaan pöydän yli ettei saa vedettyä niitä koska salamana on pöydällä jos näkee tuolin olevan vapaana.
Ja nuo lelut ei kiinnosta ei sitten pätkääkään. Kaikki muu kyllä. Me nyt tilattiin muutama lelu että josko alkais kiinnostaan. Semmonen ensi kauko-ohjattava auto, autorata ja semmonen virtahepo minne työnnetään palloja ja pitää jotain ääniä jne. Tulispa jo ne lelut.
Pihalla on aika tylsää kun ei osaa tumput kädessä mitään tehä kun ei saa otetta mistään. Tumput joissa peukalon paikka ni aina vetää sen peukalon sieltä pois. Meillä sitten se pihalla oleminen on vaan semmoista käppäilyä ees sun taas :) Hiekkalaatikko pitää käydä ostamassa biltemasta, siellä näytti olevan aika edullisesti. Ja mietin jos tykkäis semmosesta kiipeilytelineestä missä liukumäki. Torista löysin mutta se tyyppi ei oo vastannu mun sähköpostiin.
 
Meillä olis huomenna edessä taas sydänultraa, pahan lääkärikammon takia tehdään rauhoitettuna että nähdään edes jotain..
Toivottavasti nyt olisi se viimeinen kerta :Heartred
Labrat tiistaina, niistäkin mieluusti hyviä uutisia!
 
toivottavasti saatte hyviä uutisia vauva3 :) toi on kyllä ihan totta että kaikki muu kun lelut kiinnostaa enemmän:meh: ite vielä ollu kahen vaiheilla tuon hiekkalaatikon kans että hommaisko vaiko eikö, leikkimökki onneks jo onki:)
me nyt siirryttiin d-vitamiinissa tabletteihin ja hyvin on muksu tykänny ottaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä menossa flunssa numero 2 tälle vuodelle. Sekä muru että minä kipeänä... pläääh. Yhtä tyhjän kanssa oli tosiaan influenssarokote tällä kertaa. Ensi vuonna ei varmaan oteta.

Me ostimme leikkikeittiön joka on tarkoitettu +18kk ikäiselle. Pienoinen rakastaa sitä tosi paljon :D Jahka isompi niin täytyy hommata se brion ihan oikean näköinen tms ^^

Yritettiin hieman taloyhtiön tyypeille puhua että jospa saisimme hiekkalaatikon pihalle ainakin jos ei muuta. Saa nähdä toteutuuko toive. Onneksi ainakin mummolaan omalle isolle pihalle voidaan hankkia mitä halutaan mut ne onkin sit siellä x/
 
pakko kysyä... ootteko ollut erossa lapsesta/lapsista tyyliin yön yli (tai vaikka useammankin)?
 
En oo ollut sen jälkeen kun pääsi sairaalasta kotiin. Mutta elokuussa lähdetään isojen kanssa viikoksi turkkiin :O :) :D Pelottaa ja jännittää selviänkö VIIKON!

Sydänultra meni päin honkia, eri hoitaja joka ei uskonut/ymmärtänyt että pitää rauhottaa.. no enskuussa taas uudelleen.
 
tässä vaan pohdiskelen että oonko nyt ihan "kauhea"kun ehdotin että kävisin yhden yön yli kestävän reissun...o_O siis ensimmäistä kertaa muksun syntymän jälkeen ja olis siis miehen kans kotona lapsi
 
Takaisin
Top