Maaliskuun mutinat

Mä olin jo päättänyt, etten enää tälle neljännelle ota pakkausta, mutta toi on kyl niin ihana, että ehkä vaihdankin mielipidettä :D
 
Ainut johon oon vähän pettyny niin petivaatteet. Mun mielest vähän tylsät verrattuna aiempiin vuosiin. Muuten kyllä ylitti odotukset!
 
On kai varma et toi 2017 tulee meille? Oliko se niin et ne jakaa eka vuoden 2016 pakkaukset loppuun?
 
No toivottavasti ne 2016 vuoden pakkaukset loppuu 2017 alkuvuodesta, niin syksyllä jo kovasti uusia pakkauksia jaossa. :p

Aattelin vaan että eikö voisi jo toukokuussa tilata? Että mistä tietää jos tulee kumpi? :angelic:Rakastuin nyt vaa niin tohon että ois tyhmää jos sit tuliskin se edellinen ku oltiin jo vähän ajateltu ettei oteta pakkausta :wacky:
 
Muistaakseni Kelan arvio on että 2016 pakkaukset tulee jaettua huhtikuun aikana. Uuden pakkauksen julkaiseminen tietysti aina vähän vaikuttaa arvioon, hyvässä tai pahassa. Eikös pakettia ru:n jälkeen saanut hakea (mikä viikko nyt olikaan kun raskaustodistus kirjoitetaan), joten eiköhän siinä touko-kesäkuussa jo ole ihan hyvät tsäänssit tän uuden pakkauksen kanssa. Pikemminkin niin, että jos haluaa vanhan niin toiveet on aika matalalla.
 
Kelakin muistaakseni ilmoittaa sivuillaan tai kela-kertun kautta, kun ekat uudet pakkaukset lähtee.
 
Onpa ihana :) Ja minusta aika runsas, ei toki ole aiempaa kokemusta mutta tuntuu että tuossa on hirveästi kaikkea :)
 
Mä tykkäsin tuosta. Harmaa kevyttoppahaalari on tylsä, edellinen oli hienompi, imo, ja makuupussin 2015 -kuosi oli hienompi kuin nämä pöllöt. Pari oudon väristä raitatuotetta tuntuu aina olevan mukana, nyt se on toi kuvan yläkulma ja tuo potkupuku, mutta muuten näyttää oikein mieleiseltä ja ennen kaikkea hyvin toisiinsa yhteensopivilta vaatteilta!
 
Munkin mielestä aivan ihana pakkaus! Haalari, kevyt toppapuku ja makuupussi mukavan unisex värisiä ja bodyissa kunnolla värejäkin. Tietenkin myös uutuudenviehätystä näin esikoista odottaessa, että oikeestiko saadaan noin paljon tavaraa ilmaiseksi. Kyllä taas voi ollu tyytyväinen että veroja on maksettu!
 
Ihana tämä uus! :) Olisin ottanut joka tapauksessa, mutta nyt otan vieläkin innokkaammin :)
 
Ihana pakkaus. Ihastuin itse siihen makuupussiin mutta paljon muitakin kivoja tuotteita. Ja bodyjen kaksoisnepparit plussaa! Se jumpsuit oli kans kivan näköinen mutta omasta mielestä hupulliset vaatteet ei ole olleet oikein käytännöllisiä vauvojen kanssa. Itse ei kuitenkaan ehkä pakkausta oteta kun kaikkea on jäljellä edelliseltä lapselta.
 
Äh miten ihana tuo makuupussi ! :Heartred olin jo miettinyt että en ota pakkausta, kun ei tullut juuri ollenkaan käytettyä esikoiselle kun oli aina väärään aikaan sopivia. Mutta nyt melkein ton makuupussin vuoksi vois kyllä harkita :)
 
Takaisin
Top