Maaliskuun muminat

Meilläkin imi tänään nyrkkiä ekan kerran niin että tajusin. Yks päivä vauva maisteli myös mun käsivartta. Yllättäen alkanut viihtymään vähän myös lattialla makoillen.
 
Täällähän on ollut taas monta päivää hiljasta. Tosin eipä meilläkään täällä mitään ihmempää kerrottavaa ole. Tasaista vauva-arkea on päivät. Nyt poju meinaa alkaa vähän syrjimään oikeeta rintaa, haluais vaan syödä vasemmalta. Toivottavasti menee pian ohi tämä vaihe.
Mä oon nyt vähän hurahtamassa kantoliinoihin.. tekis mieli vaan kokoajan opetella uusia sidontoja ja ostaa uusia liinoja. Onneks ovat sen hintasia, ettei ihan tuosta vaan tuu ostettua!
 
Meidän neiti käänsi itsensä tänään 2 kertaa kyljelleen ollessaan leikkimatolla.. kyllä se selkeesti on nyt liikkeelle lähtö mielessä :joyful: ikää nyt 9viikkoa. Mites muilla joko kääntyillään..??
 
Meillä kans ihan pari kertaa vasta kääntyny selältä kyljelleen. Enemmän on tullu "treenattua" tota mahalla oloa ja pään nostoa. Ikää nyt 8.5 vk :)
 
Täällä menee aina silloin tällöin kyljelleen, mutta taitaa olla enempi vahingossa kuin tarkoituksella. Sängyssä on kerran onnistunut vahingossa pyörähtämään ihan mahalleenkin, mutta se johtui ihan patjasta eikä pojan taidoista. Nyt on alkanut leikkimaton roikkuvat helyt kiinnostaa niin, ettei suurempia kääntymispyrkimyksiä edes ole. Jos taas kääntää mahalleen, niin koittaa kamalasti punkea että pääsis eteenpäin
 
Täällä ei olla vielä lähdetty kääntyilemään, kun selällään on köllötelty. Kai ne lelut kiinnostaa täälläkin niin ettei ole tarvetta ollut kääntymiseen. Pari kertaa masultaan on kääntynyt vahingossa selälleen ja siitäkös poitsu on itsekin säikähtänyt... kauheet itkut kun ei tajua itse että mitä tapahtui kun yhtäkkiä lattia ja katto vaihtaa paikkaa :joyful:
 
Perjantaina, tasan 2kk, meillä käännyttiin selältä mahalle. Kamalan ähellyksen jälkeen onnistui. Nyt viikonlopun aikaan on sit käännytty jo monta kertaa. Olin ihan ihmeissäni kun esikoinen kääntyi vasta 5kk 3vk iässä. :eek:
 
Meillä on tähän asti kellahdettu vaan kyljeltä selälleen, mut nyt kaks kertaa vääntäny itsensä kyljeltä vatsalleen. :) Kyl se siint! :)
 
Täällähän on ollut taas monta päivää hiljasta. Tosin eipä meilläkään täällä mitään ihmempää kerrottavaa ole. Tasaista vauva-arkea on päivät. Nyt poju meinaa alkaa vähän syrjimään oikeeta rintaa, haluais vaan syödä vasemmalta. Toivottavasti menee pian ohi tämä vaihe.
Mä oon nyt vähän hurahtamassa kantoliinoihin.. tekis mieli vaan kokoajan opetella uusia sidontoja ja ostaa uusia liinoja. Onneks ovat sen hintasia, ettei ihan tuosta vaan tuu ostettua!


Meillä kanssa kantoliinat kovassa käytössä :) niitten kanssa on niin helppo tehdä kotihommat vauva kyydissä :)
 
Meidän neiti käänsi itsensä tänään 2 kertaa kyljelleen ollessaan leikkimatolla.. kyllä se selkeesti on nyt liikkeelle lähtö mielessä :joyful: ikää nyt 9viikkoa. Mites muilla joko kääntyillään..??
No ei kyllä vielä kääntyillä vaikka leikkimatolla ollaankin joka päivä. 9vkoa meidänkin neiti :)
 
Meijän beibi on maanantaista alkaen kääntyny masulta selälle, ja nyt ei meinaa pysyy mahallaan enää ollenkaan. Ikää ensi viikolla 3kk, niin ihanaa seurata miten hän kehittyy kokoajan :)
 
Takaisin
Top