Maaliskuun höpinät

Alkaako muilla olemaan jo paksu olo? Itelläni jo selkeä pallo edessä ja venyvä vatsa alkaa jo ahdistamaan. Pelolla jo odotan millaiseksi tää maha ehtii kasvamaan ennen syyskuuta.

Ainoastaan iltaisin :woot:
Aamulla on oikein mukava littana vatsa ja sitä miettii että oonkohan enää edes raskaana... :bored:
Aamupalan syöpi niin alkaa tuntemaan itsensä jo melko paksuksi kun alkaa turvota :shifty:
 
Alkaa olemaan! Eilen huomasin, että maha on jo semmonen kiinteä pallo :D Iltaturvotus tulee jo keskipäivän aikoihin :wink
 
Onko joku hankkinut jo vauvakirjan? Koitin tänään kirjakaupassa katsella vaihtoehtoja, mutta en vielä viitsinyt ostaa, koska en halua myöhemmin vahingossa törmätä vielä kivempaan kirjaan! Yksi oli sellainen, jota täytetään lapsen täysi-ikäistymiseen asti, mikä kuulostaa meikäläiselle aika tuhoon tuomitulta idealta... Saa vinkata, jos on jotain hyviä kirjoja tiedossa :)
 
Täällä nyt ei saa mainostaa, mut mä oon julkaissut vauvakirjan Pienen suuri seikkailu :shy: Luonnollisestikin meillä ei muita täytellä :grin

Se näyttää kyllä kieltämättä ihanalta, ehdottomasti yksi vaihtoehto meillekin! :)
 
Mulla alkaa olla sellanen olo koko ajan, että joku kova pallo tuolla sisuksissa on :rolleyes: ja kun turvottaa, niin näyttääkin kyllä näiden lisämakkaroiden tiivistyessä niinku oisin ainakin yli puolen välin reippaasti :confused::sorry::oops:

Tänään rv 13 :happy: niin paljon, mutta silti tuntuu että niin vähän vasta :grin en silti haluais että aika alkaa juosta :nailbiting: en oo vielä valmis syksyyn vaan haluan fiilistellä tätä raskautta ja tulevaa vauvvaa :angelic:
En oo vauvakirjaa edes miettinyt vielä, mutta vois kyllä kurkata tuon shainin :thumleft
 
Mahan päältä tuntuu jo ajottain kova kohta joka häviää kun sitä tunnustelee . Muutenkin muljahteluja on alkanut tuntumaan mut ei kuitenkaan mitään ihan selvää. Nyt mennään 15+2 kohdalla ja istukka on edessä. Pari viikoa vielä niin sit pitäisi selvästi jo tuntua potkut
 
Eilen oli oikein energinen päivä, olisko loma tehny tehtävänsä. Tänään on sitte ollu normiolo, eli aamiaisen syönti takkuili ja puolen päivän aikaan piti ottaa päikkärit.
 
Onks siellä salaisessa ryhmässä paljon keskustelua? Mulla kyllä kriteerit täyttyis sinne, mutta ne viestivaatimukset tuntu liian työläiltä, joten en oo laittanu liittymispyyntöä. Pitäiskö? :think005
 
Mullakin vissiin täyttyis kriteerit mutten ole vielä laittanut pyyntöä :confused004 varmaan meidän pitäis virkkuukoukku :happy119
 
Samaa itse miettinyt, pian alkaa ainakin olla kriteerit täynnä. Kannattaako liittyä? Onko siellä enemmän jutustelua kuin täällä?
 
Tarkoitus olisi kanssa liittyä kun viestimäärä tulee täyteen. Hiljaiseksi on täällä höpöttely mennyt alun jälkeen.
 
Kyllä salaisella enemmän höpötellään varmaan, tai itse lähinnä vaan siellä :)
Meillä on esikoisella Muumi -vauvakirja, koska äiti on muumifani :grin
Se ehkä ostetaan toisellekin, tosin vaikuttaa aika kivalta tuo pienen suuri seikkailukin :happy:
 
Mää nyt laitoin pyyntöä suoraa vargynjan nimimerkin kautta (vaikka siinä luki, että ei sinne liittymispyyntöjä) kun ohjeissa oli sekin vaihtoehto ja en löydä itseltä mistään postilaatikkoa jota vois klikata :eek:
Katsotaan huomataanko sitä viestiä sieltä ja pääsenkö salaiselle puolelle :facepalm:
 
Joo, vähän tylsää, jos tää puoli hiljenee sit kokonaan. Eli enköhän mäkin salaiselle puolelle sit pikkuhiljaa siirry...
 
Onks siellä salaisessa ryhmässä paljon keskustelua? Mulla kyllä kriteerit täyttyis sinne, mutta ne viestivaatimukset tuntu liian työläiltä, joten en oo laittanu liittymispyyntöä. Pitäiskö? :think005

Samaa olen miettinyt. Ei mulla kyllä taida vielä olla vaadittava viestimäärä tännekään puolelle täynnä, mutta kauheat paineet sit kirjoittaa tarpeeksi ja pysyä siellä toisella puolella :eek::grin
 
Aika monta viestiä pitäisi vielä tälle puolelle kirjoitella ennen kuin pääsee salaiselle puolelle mukaan. Saattaa mennä yksinpuheluksi jossain vaiheessa. :laughing002
 
Joo olin ihan oikeaan osoitteeseen laittanut pyynnön, ymmärsin ite vain asian väärin :grin :coldfeet:

Eihän sinne tarvinut laittaa kun.....oliks se 10 viestiä/kk? :) ja jos tuntuu, että ei tuu oltua ite niin aktiivinen niin kai sieltä voi poistua :think005 että sinne vaan :thumright
Hyvä kannustaa ku ite just vasta liityin laughing7
 
Kiitos kannustuksesta. Mulla alkaa varmaan olla jo viestit täällä puolella täynnä ni enköhän mäkin perästä tuu.
 
Aika monta viestiä pitäisi vielä tälle puolelle kirjoitella ennen kuin pääsee salaiselle puolelle mukaan. Saattaa mennä yksinpuheluksi jossain vaiheessa. :laughing002
On meitä sitten ainakin kaksi täällä pulisemassa, jos ei muita enää tällä puolella näy. :laughing002
 
Takaisin
Top