Maaliskuun höpinät

Eleanoora

Näppärä viestien naputtelija
Uutta ketjua uudelle kuukaudelle :grin

Täällä tekee mieli vain roskaruokaa ja sehän tekeekin hyvää painolla :banghead:
 
Sokerirasitus varattu ensi viikolle, innolla odottaen Sekin ihanuus täytyy sukurasitteen takia kokea taas kaksi kertaa. Viime raskaudessa arvot oli molemmilla kerroilla kunnossa, joten samaa odotan nyt ja hieman turhauttaa mennä.
 
Mulla kans tullu nyt jotain roskaruokahimoa ilmaan :hungry::nailbiting: ei hyvä, ei yhtään :coldfeet:

Mulla alko eilen illalla yhtäkkiä vuotaa verta nenästä :eek: siinä sitten tovi parkeerattiin vessassa ton 1,5v kans :wacky:

Sokerirasitusta en ole varannut vielä kun se varataan neuvolasta ens kerralla eli parin viikon päästä. Ja meillä kans ollu sitä sitruunan makuista :wtf: se on pahinta niistä..cola paras ja vadelma sitten :angelic: jos nyt voi ees sanoa, että parasta :hilarious: kyllä jännittää sekin, että paljon tällä kertaa arvot heittää :facepalm: ennen vaan vähän ja kaikki menny ok kun huomioinut ruokavaliota ja raskauksien jälkeen ok arvot taas...mutta mutta....ylipaino ja sukurasite :confused:
 
Täällä käyty tänään Hesburgerissa. :wacky:
Ekaa kertaa teki roskaruokaa mieli, tähän asti lähinnä tehnyt mieli kaikkea raikasta.
 
Täällä sama ton ruuan suhteen, voisin syödä pelkkää mäkkiä! Varsinkin ku tuntuu ettei se painoon vaikuta niin ei sekään esteenä tai hidasteena pitäis aatella vauvaakin ja antaa sille enemmän salaattia
Missä vaiheessa tai millä viikoilla toi sokerirasitustesti tehtiinkään, kun ei ainakaan vielä siitä puhetta oo neuvolassa ollut? Ekassa raskaudessa sen läpikäynyt muttei enää voi muistaa.
 
Roskaruoka :Heartred

Ite varsin sokerirasituksen aprillipäivälle, 1.4 :grin
Ällöttää jo ajatuskin koko sokerihommasta.. se litku on kamalaa :arghh:
 
Täällä sama ton ruuan suhteen, voisin syödä pelkkää mäkkiä! Varsinkin ku tuntuu ettei se painoon vaikuta niin ei sekään esteenä tai hidasteena pitäis aatella vauvaakin ja antaa sille enemmän salaattia
Missä vaiheessa tai millä viikoilla toi sokerirasitustesti tehtiinkään, kun ei ainakaan vielä siitä puhetta oo neuvolassa ollut? Ekassa raskaudessa sen läpikäynyt muttei enää voi muistaa.

Jos alkuraskauden sokerirasktukseen joutuu se on 12-16 viikoilla
 
Roskaruoka on täälläkin ollu alusta asti himona. Eilen käytiin pojan kanssa hesessä syömässä. Onneksi aamupaino ei oo noussu yhtään vielä joten ei se niin haittaa jos välil mättää ☺
 
Mä en ole koskaan käynyt sokerirasituksessa, vaikka 4 raskautta takana. Nyt ikää 33 ja ajattelin haluta sinne. Kiinnostaa vaan se tulos, koska oon kauhee sokerihiiri. Kun oikein herkuttelee, niin tulee huono olo ja sydämentykytyksiä. Jännä nähdä, pääsenkö siihen. Ylipainoa ei ole mutta 10kg painoa enemmän, kuin edellisessä raskaudessa.

Herkut menee täällä samallai ku ennen raskauttaki Ja paino kertyyy, ällöttävää.. Eikä imetys vie multa yhtään kiloja, huoh..
 
Multa ei myös vie imetys yhtään kiloa...niin ärsyttävää ja oon miettiny että miten sekin voi olla edes mahdollista :eek: toiset voi syödäkki mitä vaan imetyksen aikana ja silti kilot lähtee helisemällä :angelic:
 
Mua ällöttää sekä herkut että normaali ruoka. Porkkana ja kurkku menee. Ja paino vaan nousee. Sama kävi esikoisesta, en ymmärrä.
 
Mitäs muuten ekalta lääkäriajalta viikolla 14+0 kannattaa odottaa? Tehdäänköhän sisätutkimus?
 
Milloin tämmönen lääkärineuvola on yleensä ekaa kertaa? Mulla on seuraava tapaaminen neuvolatädille viikolla 13+ eikä mitään oo puhuttu mistään lääkäristä...
 
Kyllä täällä taidettiin sisätutkimus tehdä lääkärineuvolassa. Ja ultralla muistaakseni kuuntelee sykkeet. Sit jutustellaan vaan. Itellä on lääkärineuvola rv 16 vasta. Edellisellä viikolla normaali neuvola.
 
Meil on seuraava neuvola 27.3 jolloin on 16+3 ja se on neuvolalääkäri. Ja tää tuleva on vasta toinen neuvola aika. Tosi harvakseltaan tuntuu olevan näit aikoja.
 
Meillä ei muistaakseni ekassa lääkäri neuvolassa tehä mitään muuta ku jutellaan... Mun terkka itseasiassa kysyi et haluanko seuraavalle kerralle lääkärin vai vähän myöhemmin :grin valitsin myöhemmin ku ei mulla nyt ainakaan oo mitään kysyttävää ja tiiän että mulla alkaa närästys jossain vaiheessa niin ehkä sitten vähän myöhemmin voin pyytää jo reseptiä lääkkeeseen :angelic:
 
Tulipa koettua eilen tuo "raskauspahoinvointikin" :grin Sympatiat kyllä kaikille jotka niistä joutuu kärsimään.
Jostain iski aivan käsittämätön päänsärky.. piti yrittää mennä nukkumaan, mutta yltyi vaan niin kovaksi että piti ihan oksentaa. Ihankuin olisi krapula ollut :dead: Oon koittanu välttää kaikkia särkylääkkeitä parasetamolia myöten, mutta eilen oli kyllä pakko ottaa, tuntu että tukka irtoaa. :eek:

Muilla kovia päänsärkyjä?
 
Mulla tulee kans ihan hirveitä päänsärkyjä, mutta onneks ei kovin usein. Oon ihan toimintakyvytön sillon, makaan pimeässä peiton alla ja parasetamoli tuntuu lähinnä lumelääkkeeltä.
 
Mulla alkoi nyt levottomat unet. Monena yönä olen herännyt monta kertaa ihmettelemään et mitä sitä oikein juur näki. Aamulla unet kuitenkin haihtuneet.
Muuten alkaa olot paranemaan. Tosin viime viikolla yritin tyhjin mahoin lähteä töihin ja sieltä se pahoinvointi taas tuli
 
Takaisin
Top