Maaliskuisille oma FB-ryhmä?

Olen nyt hyväksynyt kaikki jotka tähän mennessä ovat laittaneet tuon pyynnön. Vaikeeksihan tämä tuntuu menevänkin, ei tosiaan aiemmin ollut yhtään näin huono tuo ryhmäjuttu. Sopiskohan kaikille pyynnön lähettäneille vielä semmonen, että laittavat mulle nimensä yksityisviestillä niin pystyn katsomaan ketkä ovat "sallittuja" jäseniä? :) ja siis potkimaan pellolle ne jotka eivät ehkä ryhmään kuuluisi.

Vai unohdetaanko jo koko juttu?
 
Nannasu: ei ole tullut perille, mihinhän katosi. Jos olet kuitenkin facebookin kautta pyynnön liittymiselle laittanut, olet hyväksytty jäseneksi. Jos vielä voisit käydä laittamassa ryhmän "seinälle" nimimerkkisi niin saan katsottua kuka olet, ja saan sut omilla listoillani laitettua ihmiseksi joka kuuluu ryhmään :)

KAIKILLE: Annan ryhmän olla avoinna tämän viikon sunnuntaihin asti, sen jälkeen laitan sen taas salaiseksi. Jos tämän jälkeen haluaa liittyä mukaan voi laittaa mulle asiasta yksityisviestiä :)
 
Unohdin sitten muuttaa ryhmän salaiseksi sunnuntaina :) Nyt olen sen muuttanut, joten jos vielä haluat liittyä laita minulle yksityisviestiä, niin saadaan sut jäseneksi :)
 
Mie kun olin taas jotenki hidas ja jäin tuosta ryhmästä pois aluksi.. nyt mie olen jossain ryhmässä, mutta sen nimi on Maalismasut 2011 eikä Maaliskuiset 2011, joten olenkohan mie nyt vahingossa päätynyt "väärään" ryhmään???


Muoks muoks..
Juu, asia taisi selvitäkkin, niin ei tarvitse vastata edelliseen viestiin.
Miehän tietysti oonki jossai väärässä ryhmässä..
 
Takaisin
Top