Maaliskuisille oma FB-ryhmä?

niisku_

Jostain jotain jo tietävä
Kaverilta kuulin, että ovat perustaneet oman FB-ryhmän kuukauden kesken ja kokeneet sen todella hyväksi/helpoksi/kivaksi tavaksi pitää yhteyttä myös tämän foorumin rinnalla.

Ajattelin pitäiskö meidänkin? Senhän saa tosiaan salaiseksikin niin olisi sitenkin kätevää :) Jos luon sellaisen, niin olisiko kukaan kiinnostunut liittymään?
 
no miksipä ei... mukavahan sieltäkin käsin olisi jutella. Ainakin kuvat tulisi paljon helpommin katseltaviksi, mä en saa niitä ladattua tonne masukuviin jostain syystä... ja jos joku ei taho niin ei ole pakko liittyä koska siinä kuitenkin selviää oikeat nimet sun muut jutut.
Mutta omalta osaltani kannatan emoticon
 
Yritin luoda, mutta se vaatii heti ilmoittamaan jäseniä. Eli tarvitsisin ainakin kai yhden teidän sähköpostiosoitteen (jolla käytätte FB:tä), jotta saan sen luotua. Ymmärtääkseni myöhemmin voi sitten kutsua muitakin ryhmään. Laittaisko joku vaikka jotenkin yksityisesti mulle sen spostiosoitteensa? :)
 
Kiitos, sain jo parikin yhteydenottoa. Yritys ryhmän luomisesta part 2 käynnissä ;) Ilmottelen kun pääsen seuraavaan vaiheeseen.
 
Sain luotua, mutta en ole vielä ihan tyytyväinen siihen :) Luulin saavani siitä samanlaisen kuten esimerkiksi VAUn mammat -ryhmä on, mutta ei. En esimerkiksi pysty (ilmeisesti) lisäämään muita ryhmän jäseniksi kuin vain omalla kaverilistalla olevia..

Jatkan tutkintaa ja yritän kysyä viisaammilta :)

Tai tietysti, jos joku muu tietää osaavansa homman ja haluaa, niin saa ottaa ohjat käsiinsä ;)
 
Onnistuisikohan se niin? Ryhmän nimi on Maaliskuiset 2011, tosin se on salainen tällä hetkellä eli ei pitäisi löytyä.. Jos sen laittaisi jokskuks aikaa "julkiseksi" ja sitten kun halukkaat on mukana niin salaisi taas?

Nannasu, jos kehtaat niin kokeile löydätkö sen vaikka se on salainen :)
 
mun mielestä sinne pitää ylläpitäjän kutsua muut...esiim. että laitetaan sinun mailiin nimet ja kutsut sitten?
 
Joudun vaan ensin lisäämään teidät kaikki kaveriksi, jotta kutsuminen onnistuu. Mutta tokkopa tuo haittaa? Jos haittaa niin voihan sitä sitten "sanoa kaverisuhteen poikki" kun on päässyt ryhmään mukaan :D Kamalan huonoon suuntaan menny toi ryhmän hallinnointi tuolla, ennen oli ihan erilaista - paljon parempaa ;)
 
entäs jos niisku laittais sen avoimeksi siksi aikaa, että kaikki halukkaat pääsis liittymään?! .. pystyykö sitä muuttamaan nyt jälkeen päin ?! .. ei tarvis sun nähdä sit sitä vaivaa, että hyväksyt ensi meidän kaveriksi ja sit teet saman rumban poistellen .. :D 
 
Tota mäkin ajattelin et mitäs jos teen siitä julkisen ja muutetaan sitten salaiseksi kunhan kaikki halukkaat on mukana?

Laitan sen nyt samantien julkiseksi niin pitäisi sitten löytyä. Jos nyt sinne joku ihan uppo-outo sitten myös eksyy ni potkitaan se sit pellolle ;)

Ryhmän nimi siis: Maaliskuiset 2011
 
Mä laitoin ainakin liittymispyynnön tulemaan sieltä ryhmän etusivulta. Ilmeisesti sun pitää niisku_ kuitenkin vielä hyväksyä kaikki pyynnöt vaikka ryhmä onkin julkinen.. Meneepä hankalaks tää :D
Mietin nimittäin just, et mistä sä tiedät, että kuka on kuka ja kenet kuuluu hyväksyä ryhmään, kun täällä on nimimerkit ja facessa taas oikeet nimet. Ei siihen liittymispyyntöön ees pystynyt laittamaan mitään viestiä mukaan, niin et ois voinut laittaa vaikka oman nimimerkin siihen.
 
Mä kävin nyt kans liittymässä FB:ssä tuohon ryhmään. Toivottavasti liityin oikeaan ryhmään..;) Tosiaan en mäkään saanut mitään viestiä jätettyä, joten en saanut nimimerkkiä kirjattua edes.
 
Takaisin
Top