maalaus

UskoToivo

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kysymystä pukkaa ja mielipidettä kaivataan. Eli meillä rakennusprojekti menossa ja kovin tekis mieli osallistua maalauspuuhiin. Mitä mieltä ootte. Neuvolasta sanoivat että voi maalata jos on hyvin ilmastoitu tila. Kyseessä on vesiliukoiset maalit. Eli onko kukaan kuullut mitään vastaan tai puolesta. Ja onko maalarit ihan töissä normaalisti raskaanakin ollessaan vai kielletäänkö niiltä maalaus?
 
Itsehän en ole enempää aiheeseen perehtynyt, mutta olen useasti maalannut silloin kun en ollut raskaana, ja kyllä mulla jo silloin oli ihan maalaisjärjellä perusperiaate että täytyy hyvin tuulettaa ja saada välillä kunnon raitista ilmaa! Kyllä siinä jo ilman vauvojakin on tullut pää kipeeks ja ruvennu huimaamaan, jos olen liian kauan siinä hajussa ollut.
 
Viime raskaudessa, muutettii pois kuukaus ennen adan syntymää niin minä remontoin sen asunnon iha itse ja maalasin kaikki seinät
 
Viime raskaudessa, muutettii pois kuukaus ennen adan syntymää niin minä remontoin sen asunnon iha itse ja maalasin kaikki seinät
 
Tulee nyt vähän myöhässä varmaan vastaus, mutta pintakäsittelyn perustutkinnon omaavana voin sanoo, että jos tulee liuoteohenteisii maaleja mitä pitäis käyttää ni sanot miehelles että maalaa mutta noi lateksi maalit ei oo niin pahoja :)
 
Takaisin
Top