Mönkijällä ajelua

Snorbe

Jostain jotain jo tietävä
Moikka,

Mietin sattuuko täällä olemaan yhen ainutta raskaana olevaa joka on ajellut/ajelee mönkijällä? Mönkkärit on kuulunut minun harrastuksiin jo pitkään ja nyt raskauden myötä olen vähentänyt ajamista mutten lopettanut kokonaan, tarkemmin asiaa miettimättä mut nyt kuitenkin olen joutunut hieman paheksunnan kohteeksi kyseisen harrastuksen myötä. Tarkotus ei kuitenkaan ole tahallisesti vahingoittaa pikkusta niin mahtaako jollain olla mielipidettä asiasta.
 
Tuotahan vois jollain tasolla verrata moottoripyörällä ajamiseen. Minun mielestä voi ihan hyvin ajaa, kun välttää äkkijarrutuksia tai liiallista "rytkytystä" eli ei aja liian epätasaisessa maastossa. :) No mönkkärillä ei ehkä voi kiihdyttää nopeasti niinkuin moottoripyörällä, sitä pitää pärrän kans myös varoa.
Mutta siis mönkkärillä ajamisessa ei nähdäkseni oo mitään ihmeellistä, tietämättömät paheksuu..:) Tietty pitää varovainen olla ja pitää maalaisjärki kädessä kun ajelee.
 
heips! itte en ainakaan lopettanu mänkijällä ajelua. Tosin vähän rajotin vauhti ja vaarallisia tilanteita etten menny nilkka suorana joku mutkaan yms. Eikä masu asukki ollu moksiskaan, meni vielä 1viikon 2päivää yli ja tuskimpa olis tullu sillonkaa vielä jollei olis pakotettu.
Nykyään poikaa kiinnostaa erittäin paljon kaikki ohjelma missä vähänkää moottori pärisee. se on kaikki touhu seis ja tiukkaa telkkarin tuijotusta ja välissä kiljuntaa.
itte oon sitä mieltä että kettuako se kellekkää kuuluu mitä harrastaa sillon ku on raskaana. osottelis ennemi sormella niitä jotka polttaa, juo alkoholia ja väli huumeita. mut se on mun mielipide.
 
Takaisin
Top