Luotanko testiin Clearblue??Kommentteja

Kyfi4940040

Vasta-alkaja
Hei,

mulla viimeiset kuukautiset alkoi 9.5.

Tein 17.6 testin, joka näytti raskaana 2-3 viikko (clearblue) ja myös tavallisen raskaustestin kahdella viivalla :-)

22. 6 kävi varhaisultrassa. Näkyi hentoinen pieni rengas, mutta lääkäri ei ollut varma onko se mitään.

25.6 uusi clearblue testi osoitti taas 2-3 viikkoa.

1.7 ultassa taas ja pettymykseksi ei mitään havaintoja pussin sisällä. Lääkäri sanoi, että 50 % mahdollisuus tässä on ja pyysi ultraan 2 viikon kuluttua. Samana päivänä tein vielä Clearbluen testin (kolmas) ja nyt se näytti raskaana 3+.

Mitä sanotte, voiko olla vielä toivoa tässä. Olen lähdössä viikoksi lomalle Ruotsiin ja heti sieltä palattuani menen uuteen ultraan ellen nyt jo Ruotsissa löydä yksityisgyneä, jolle voisin mennä.

Olisin kiitollinen kommenteistanne ja kokemuksistanne voisiko tuo Clearbluen testi kuitenkin olla oikeassa ja osoittaa, että raskaus ei ole vielä ihan niin pitkällä, että välttämättä näkyy ultrassa....kuukautisista laskettuna raskausviikot eivät ainakaan vastaa tätä tilannetta. Olo on hyvä ja vatsa alkaa turvota eikä mitään vuotoja ole ollut.

t. Kata
 
Se testi laskee raskaushormoonista sen viikon ja jos se on kerta ollu nousussa viel niin uskon et toivoo on :) semppiä sinne ja peukkuja et ois pikkunen mukana :)
 
No ne cb:n tavalliset viivatestit ei oo kyllä luotettavimmasta päästä! Cb digi on ollu mun kokemuksen mukaan ihan luotettava.

Muakin kiinnostaa lopputulos?
 
Takaisin
Top