Loppuraskauden oireet

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heippa,huomenna tulee täyteen viikkoja 31+0.Mietin viimeviikon perjantaina että mistä johtuu nämä kauheat pahoinvoinnit ja yökötykset mutta nehän on näitä loppuraskauden oireita jotka alkavat viikolla 30.Onko kenelläkään muilla näitä oireita ollut loppuraskaudessa? Laskettu aika mulla on: 31.03.2009 elikkäs kohta ja jännittää ihan hirveästi koska on ensimmäinen vauva.[:)]
 
heips, mulla nyt viikkoja 34+3 ja laskettuaika 6.3... 39 päivää vielä..[:)]
tähän asti mulla ei oo ollu minkänlaisia vaivoja tai ongelmia, mut nyt on alkanu särkeen tuota häpyluuta niin että liikkuminen on tosissaan hankalaa ja kivuliasta!! ekan lapsen kans mulla ei ollu mitn vaivoja.
suututtaa kun ei pääse enää lenkille ei kä oikee voi tehä mitään.... pahoinvointia ei oo ollu edes sillon alkuaikoina...
 
Moi!

Itsellä nyt menossa rv 32+2 ja välillä on ollut pahoinvointia. Liitoskivut ovat myös alkaneet mutta onneksi ne eivät ole jokapäiväisiä. Ja sitten vielä selkäkipu....[:(] Noh, onneksi ollaan jo loppusuoralla tässä raskaudessa [:)]
 
Itsellä on menossa vk 22+2. Alkuraskauden pahoinvointia kestikin se 4kk ja väsymys jatkuu edelleen. (alhainen hemppari varmaan osasyynä) Niin, "kauhulla" odottelen loppuraskautta että tuleeko taas pahoinvointia ja kaikennäköisiä muita oireita. Raskausarpia ei vielä näy, ja toivottavasti ei tulisikaan.
 
Heip! Itsellä viikkoja kertynyt 32+3 ja laskettu aika siis 30.3 :) minulla loppuraskauteen on kuulunut todella paha ja liikkumista haittaava selkäkipu, joka tuntuu keski- ja alaselässä :( mikrossa lämmitetty jyvätyyny ja kaksi panadolia auttavat hieman. Panacodia otin hetken ajan kunnes alkoi tehdä pahoinvoivaksi. Pahoinvointia ei onneksi ole muuten ollut alkuraskauden jälkeen, tosin pääsin kokemaan oksennustaudin tuossa pari viikkoa sitten :S
 
Takaisin
Top