Loppuajan henkevät..

Ja varsinainen kymysys.. oliko kellään tietoa saako nokkosta syödä raskaana?
 
Iha omituista, kun tietää lapsen syntymäpäivän etukäteen. Ja, sen että millon raskaus loppuu. Iha käsittämätöntä. Nii outoa. :rolleyes:
 
kaverilla oli suunniteltu sektio viime vkolla niin olihan se jännää, kun kuukausi ennen se oli jo hänellä tiedossa. pystyi toivottamaan tsempit yms.

pakkasi laukunkin vasta edellisenä iltana :)
 
No sitä laukkua minä en nyt päässyt pakkaamaan mikä on myös outoa. Esikoisesta se oli yks rituaali se synnärilaukun pakkaaminen. Nyt mies tuo mulle vaa kotiutumisvaatteet ja itse kotiudun todennäköisesti ennenkuin vauva nii ite saa käydä valkkaa vauvalle vaatteet ja ottaa ne kaukalon kanssa vauvan kotiutuessa. :rolleyes: Iha outoa!
 
Pilvilinna, oliko teillä siis paljon vkoja kasassa, kun hän tulee?
Ja oliko arvioitu kauan on sairaalassa ja painoa nyt?
 
Okke, vois jopa päästä kotia jos kaikki ok :) ? Ainakin paino omaan silmään ihan oke, jos ei keltaisuutta tai tipu paino liikaa.

peukut pystyssä täältä teille!!
 
Mä olin n. 1,5 sitten ultrassa, nyt vähän parempi tilanne ku toissapäivänä, B:n napavaltimovirtaus edelleen koholla, mutta nyt ei blokkia siinä. Huomenna ultrataan uudestaan ja jos sama tilanne, niin voin päästä kotiin sillee, et käyn täällä lauantaina tarkistuksessa ja sit maanantaina takas. Nyt toivotaan, että päästään vielä viikko eteenpäin ja sit mahdollisesti synnytys, luultavasti sektio ku on niin epäkypsä kohdunsuu ja -kaula. :sorry:
:sad001:smiley-angry017:sad010

Kummallakin vähänlaisesti vettä, mutta on kuitenkin.
Käyrät ja verenpaineet hyvät.
 
Okke, vois jopa päästä kotia jos kaikki ok :) ? Ainakin paino omaan silmään ihan oke, jos ei keltaisuutta tai tipu paino liikaa.

peukut pystyssä täältä teille!!
No kaikki alle 36+ syntyneet joutuu teholle täällä suoraan vaikkei oiskaa mitää. Sen näkee sit mite alku lähtee.
 
Mua vähän jo surettaa, kun tietää että raskausaika loppuu kohta. Johtuu varmaan siitä, että mitään isompaa vaivaa ei ole (ainakaan vielä) ollut. Tuntuu siltä että vastahan tämä odottaminen alkoi, ja nyt vasta on päässyt kulkemaan oikea raskausmaha pystyssä ja kuulostelemaan toisen liikkeitä. :grin
 
Mä taas olen tosi loppu tähän raskauteen! Mä kaipaan mun työtä ihan hirveesti ja harrastuksetkin on olleet sellaisia, mitä ei raskausaikana voi jatkaa. Monena iltana mun mies on joutunu tsemppaamaan mua et enää ei oo pitkä aika. Ja henkisesti rankkaa on se, että joutuu koko ajan olemaan laina-ajalla, miten se vauva jaksaa kohdussa ja mikä on se päivä jolloin se ei enää jaksakaan. Huomataanko nyt varmasti ajoissa jos lapsi ei voikaan hyvin..Toisaalta toivon sitä, että käynnistetään ajoissa ja toisaalta olisi ollut kiva kerran elämässä kokea miltä tuntuu synnyttää niin ettei lasta ajeta ulos kohdusta järjettömällä määrällä lääkkeitä. Luonnollinen synnytys toiveissa :) mut turvallisuus ennen kaikkea!
 
Osittain samaistun tuohon Sg86 ajatusmaailmaan.. Lähinnä se, että nyt on vain omalla kontolla tuo sikiön voinnin kuulostelu. Sitten, kun on pihalla niin meitä on kaksi jotka voi sen nähdä ja miettiä onko kaikki hyvin. Eniten pelottaa ajatus, etten huomaisi liikkeiden hiipumista...? Mutta näillä mennään.
Itse, kun olen syntynyt viikolla 29 sillon 80- luvulla ja muualla, kuin suomessa, ei oikein osaa pelätä sitä, että tämä saapuisi pian. Viikkoja pian kuitenkin 34..

Sitten muita ajatuksia.. Imetysliivit? Onko joku jo hankkinut, mulle jostain sanottiin, että jo raskauden puolivälissä voisi hankkia..
Mäkin nyt tilasin niitä silikoni helmiä ja väännän pari korua niistä :) .

Rintapumppu on hakusessa. Sähköistä ajattelin, mutta pärjääkö manuaalilla?
 
Mullakin käsikäyttöinen ja hyvin on toiminut :)

Mä tilasin just Lindexiltä parit uudet imetysliivit. Semmoset saumattomat, jotka ei paina.
 
Mä olen hankkinut ja ottanut käyttöön imetysliivit, sellaiset henkkamaukan halpikset. Ihanan mukavat päällä, kun alkoivat kaarituelliset painaa ikävästi päivän edetessä. Katon sitten synnytyksen jälkeen että tarviiko hankkia eri kokoiset tai laadukkaammat liivit.
 
Pääsin sittenkin ultraan jo tänään kun sokerit ollu hyvät ja mietittiin jo kotiuttamista, mut ultrassa näkyi taas B-vauvalla napavaltimovirtauksessa blokki, joten sektio huomenna tai maanantaina. Synnytyslääkäri kysyy nyt lastenlääkäriltä mielipiteen ja sen mukaan sit päättävät onko syntymäpäivä huomenna vai maanantaina.
Nyt jännittää ihan hirveesti!
Apua! En oo yhtään valmis!
 
Takaisin
Top