Lokamasujen fb ryhmä

meemi

Piirimestaruustason postaaja
Jos joku vielä haluaa liittyä lokamasujen fb ryhmään, kyselköön siitä yv:llä. Sinne on muodostunut jo tiivis poppoo ja jaamme paljon ykityisiä asioita. Sen vuoksi ryhmään liittyviltä edellytetään Esittelyn tekemistä esittelyt-asiakirjaan heti liittymisen jälkeen ja lisäksi oletetaan, että kaikki ryhmään kuuluvat myös osallistuvat keskusteluihin kun on kerran kyse suljetusta ryhmästä.
 
Ei ryhmää löydä kuin tuon linkin kanssa. Mullekin Facebook ilmoitti hakutuloksiksi nolla, kun hain ryhmää nimellä. Jos haluaa liittyä ryhmään, kannattaa suoraan klikata tuota yllä olevan viestin linkkiä
 
Mä olin siellä mut sit mut jostain syystä ulkoistettiin.. syytä enb tiedä. Olisi kiva päästä akaisin mutta kiva olisi tietää mistä ulkoistuskin johtui :s
 
Varmaan ollu vahinko tai jotain fb:n sekoiluja. Laita vaan pyyntö uudelleen :)
 
Vauweli: jos et ollut tehnyt esittelyä Esittelyt-asiakirjaan niin ylläpito on poistanut sinut ryhmästä. Tuolla ollaan sovittu, että kaikilta edellytetään se esittely, että tiedetään, ettei ole ulkopuolisia ryhmässä.
 
Laitoin Meemille yksäriä, josko ryhmään vielä pääsisi mukaan :). Olis kiva tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin jostain lähettyviltä.
 
Juu, eli kävimme tuolla fb:n ryhmässä pohdintaa asiasta ja todettiin yhdessä, että nyt kun on raskaus puolivälissä ja ollaan alusta asti siellä tiiviisti jaettu asioita niin porukka on tullut niin tutuksi ja tiiviiksi ryhmäksi, että tuntuu hankalalta, jos tässä vaiheessa tulee uusia mukaan. Siellä kuitenkin jaetaan näiden yleisten juttujen ohella paljon henkilökohtaisia ja arkojakin asioita. Tuntuu parempana jatkaa tutun, turvallisen porukan kanssa. Toki fb:n puolelle pystyy tekemään uuden ryhmän tms. jos siihen löytyy teiltä halukkuutta. :)
 
Onpa harmi :(. Mä olen raskausviikolla 14, ihan lokakuun lopussa on laskettu aika siis, ja tähän mennessä ei vielä juuri ole ollut energiaa jakaa näitä juttuja tai alkaa tutustua uusiin ihmisiin, ennenkuin vasta nyt. Tylsää huomata, että onkin jo myöhässä. No, ehkä muihin vastaaviin ryhmiin vielä mahtuu. Kannattanee kuitenkin muokata tuo ensimmäinen viesti niin, ettei siellä enää kehoteta kyselemään yksärillä liittymistietoja..?
 
juu, tuossa fb ryhmässä taitaa olla nytkin about 60 jäsentä ja tosiaan ihan ekoilta viikoilta asti ollaan asioita jaettu, eli jo useampi kuukausi. :)
 
No mutta eikös tämä ketju ole jo aivan turha sitten ja sama poistaa? Ei kukaan muu sitten enää elättelisi toiveita päästä mukaan.
 
ompas tylsää :( mä en oo heti alusta mihinkään liittynyt, kun en ole vieläkään paljastanut raskauttani niin facessa kuitenkin ollaan omalla nimellä ja kuvalla ja facen ku tietää niin se voi millon vaan seota jtn et kirjotukset taas paljastuukin kaikille vaikka ei pitäis :D ja mul oli aluks laskettu aika marraskuussa joka siirtyikin lokakuulle joten siksikin olen myöhässä.. mutta marraskuisissa onneks on ihmiset ihan täällä juttelemassa eli jos sullakin (nikki unohtu jo) on laskettu aika lokakuun lopussa, niin tuu marraskuisiin höpötteleen :) meil on masugalleriakin siellä :)
 
Facessa on lokakuisille ainakin kaksi muutakin ryhmää. Tuolla on tosiaan valtaosa jäsenistä ollut alusta asti mukana ja sinne nyt ei enempää porukkaa oteta. Ja niinkuin yllä sanottiin, ainahan sitä voi tehdä uuden ryhmän, se ei ole sen vaikeampaa, kuin klikata facessa "luo uusi ryhmä". 
 
tuskin meitä enään montaa on ilman omaa ryhmäänsä, että kannattaisi mtn ryhmää alkaa tekemään :D tyydyn sit tohon marraskuitten ryhmään, siel ainakin riittää porukkaa, vaikka jotku onki yli kk mua "jäljessä" :D
 


Ansku92 kirjoitti:
Facessa on lokakuisille ainakin kaksi muutakin ryhmää.



Millä nimellä nämä ryhmät löytyy/miten niihin pääsis mukaan, vai ovatkohan jo myös sulkeneet ovensa? Olen Facebookissa yhdessä isohkossa äitiryhmässä, mutta siellä vain osa on tällä hetkellä raskaana ja vain muutamalla on lokakuussa laskettu aika, joten tosiaankin olis kiva löytää lisää ihmisiä, jotka on just siinä samassa tilanteessa........(Tuo ryhmä on pk-seutulaisille, jos butter ja muut olette täältäpäin niin laittakaa viestiä jos ryhmä kiinnostaa!) 

Uuden ryhmän luominenkaan ei mitenkään kovin tasaveroisesti ratkaise asiaa, koska tuskinpa sinne mistään yhtäkkiä kuuttakymmentä ihmistä enää löytyy tai edes pariakymmentä, meitä on ainakin täällä ilmeisesti vain muutama jotka jäi rannalle.

Siinä vaiheessa kun ensimmäiset jäsenet oli jo perustettuun lokakuisten Fb-ryhmään liitetty, en ollut itse vielä raskaudestani edes tietoinen, saati että olisi jotain verkostoitumista silloin miettinyt. Oma laskettu aika on vasta aivan kuun lopussa, ja näin ollen marraskuisten ryhmät kiinnostais myös. Varsinkin semmoiset, joilla olis jotain tapaamisia!
 
Siitä on nyt alle 2 viikkoa kun ryhmä suljettiin. Eli ei todellakaan alkuraskaudessa pistetty ryhmää suljetuksi... On ihan eri asia tulla mukaan keskiraskaudessa kuin että on ollut mukana alusta asti. Kaikilla on ryhmän sulkemisen aikaan ollut vähintään 15 raskausviikkoa takana jos la on lokakuussa. Kurjaahan tällainen rajanveto on, mutta luottamus tuolla on jo niin suurta, että sitä ei haluta rikkoa ottamalla uusia, joihin täytyisi luoda uusi luottamus.
 
Takaisin
Top