Lokakuun loilotukset

Hyviä uutisia Jonsku, mutta jo olikin teidän vuoro! Ja JN, meillä järkätään 3 osassa kun asutaan edelleen kaksiossa :D
 
Meillä on synttärit kovasti osissa. Ens tiistaina tulee mummo (miehen äiti) ja vissiin enoista ainakin toinen. 12.11. tulee mummu ja pappa (mun vanhemmat), ja mennään porukalla kädentaitomessuille :D 21. pvä on kutsuttu kummitädit ja kutsutaan kummisetä perheineen (joka on vielä tekemättä koska miehen vastuulla) ja siihen ajankohtaan teen sitten kakunkin (että saadaan ne pakolliset kakkukuvat).

Mun kavereita tulee kylään tytön varsinaisena synttäripäivänä, mutta ne tulee oikeastaan mun pyynnöstä auttamaan koirien kusettamisessa kun mies on takomassa... :D Mutta kai me vähän tyttöäkin juhlitaan siinä sivussa.
 
Onnea Jonsku uuteen kotiin ja kiva että olet paranemaan päin :) Lilliputtis, no on teillä melko pätkissä juhlat, meillä on kahtena päivänä tulossa vieraita ja tuntuu sekin ajatus jo väsyttävältä :D kolmisenkymmentä vierasta tulossa, saa alkaa leipomaan jo hyvissä ajoin.
 
Joo, no eipä noista juhlista varsinaiset juhlat ole kuin ne kun kummit tulee, muuten en mitään ihme tarjoiluja sun muita laita. Mennään periaatteella "ota ite kuppi kaapista" :) Tai oon jo leiponu jotain kakkujuhlia varten niin niistä riittää vierasvaraa muuten.
 
Kuulostaa ihanan rennolta! :) ois pitäny itsekin tehdä niin, nyt jo myöhäistä kun kutsut laitettu... :D
 
Ihanaa Jonsku että olet jo parempana. Kyllä sulla olikin koettelemusta kerrakseen. Ja onnea uuteen kotiin ! :)
Mä pidän kans juhlat kahdessa osassa. Ylihuomenna kavereille ja kummeille, myöhemmin isovanhemmille. Torstaina on virallinen 1.v päivä, mutta silloin olen töissä. Mä en mitään ihmeempiä tarjottavia tee. Leipomistaitoinen kaveri tekee kakun ja mä teen jonkun suolaisen piirakan. Lisäksi keksiä ja karkkia yms pientä. En jaksa liikoja stressata :P Nyt aamupuuron keittoon. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)
 
Takaisin
Top