Lokakuu!

Ootteko ulkoilleet vauva manducassa? Mitä olette pukeneet vauvalle päälle? Meillä ainakin vauva on tosi lämmin manducassa ollessaan sisällä, lämmitänhän mä sitä toiselta puolelta. :) tänään kävin pikaisesti ulkona niin, että sisävaatteiden lisäksi vauvalla oli vain pipo päässä ja mä venytin omaa takkia suojaksi sivuilta (ei mahtunut kiinni kuin ihan alhaalta). Pidättekö siis vauvaa oman takin sisällä vai ulkopuolella? Mulla ei kyllä taida olla niin isoja takkeja, että mahtuisi sisään. Mutta ei kai tuo vauvakaan mahdu manducaan jos on kovasti vaatetta päällä..?
 
Meillä on ihan normaalit ulkovaatteet. Pakkas aamuina ollut jopa toppapuku. Ja tottakai se mahtuu sinne vaatteet päällä! Ei tulisi mieleenkään lähteä sen kanssa sisävaatteilla ulos, vaikka ihan kiinni vartalossa onkin..
Mulla on yleensä itsellä takki siinä "päällä", muuten tulisi itselle liian kuuma ja ei mene siis kiinni asti. Talvella varmaan kannan niin että ensin itsellä takki kiinni ja sitten vasta kantoon.

Ei ole tullut kuuma ja hyvin nukkuu parinkin tunnin lenkit.. Yks päivä yritin mennä lenkkeilemään silloin kun vauva oli virkeimmillään, ajattelin että näkee hänkin vähän metsää ja maisemia.. jaksoi olla hereillä pari minuuttia ja silmät painui kiinni.. Ei nukkunut varsinaisesti mutta fiilisteli kyydissä.
 
Manducassa oon käyttänyt vauvalla ihan ulkovaatteita, samoja mitä jos lähden vaunuajelulle tai autolla liikenteeseen turvakaukalon kanssa. Minulla Manduca (ja vauva) on omien ulkovaatteiden päällä, koska ei mulla niin isoja takkeja oliskaan, mihin mahtuisivat alle. Tosi lämmin on aina pojalla ollut. Tosiaan, kuten TerhiJii kirjoitti: vauva rauhoittuu ihan hetkessä Manducassa. Meillä tosin on nukahtanut joka kerta, eikö kyllä ole herännyt ennen kuin kävelylenkki on päättynyt ja ollaan tultu kotiin :) Ihan paras kapistus tuo Manduca, kun antaa vielä itelle enemmän lenkkivaihtoehtoja, kun ei tarvii aina miettiä, mistä pääsee vaunujen kanssa kulkemaan!
 
Takaisin
Top