Lokakuisten äidit

emsu86

Asioista perillä oleva
Lokakuun äidit 2019
Moi! :greet025

Ajattelin että aloiteltaisiinko mekin jo oma pieni esittäytymisketju, kun meitä on täällä jo muutama ja uusia odotellaan kun alussa vasta mennään.

:smiley-bounce016
 
:greet025

Olen 32vuotias perheenäiti. Perheeseen kuuluu minä, mies 37v, esikoispoika 8v (synt. 11/10) sekä junioripoika 1v (synt. 12/17).

Ammatiltani olen lähihoitaja ja töissä kehitysvammaisten kanssa.

Tavallista arkea tallataan. Harrastuksia ei oikeastaan ole, käsitöitä, erityisesti neulomista tulee tehtyä vähän joka välissä kun ehtii istumaan alas.
 
Muokattu viimeksi:
:greet025

Olen 29v., esikoista odotellaan. 1.5 vuotta meni yrittäessä ja viime vuonna saatiin lähete lapsettomuuspoliklinikalle, hoitojen oli tarkoitus alkaa tänä vuonna. Sitten kävikin niin, että tärppäsi luomuna :Heartred

Olen ammatiltani sairaanhoitaja, työskentelen tk:n vuodeosastolla. Kolmivuorotyötä siis, esimiehen kanssa oli tosin jo juttua et jätän yöt todennäköisesti hyvin varhaisessa vaiheessa pois, koska kärsin muutenkin unettomuudesta ja nyt en voi syödä melatoniinia. :wacky:

Harrastuksia on jonkinasteinen liikunta, lukeminen ja käsityöt. Kaikki edellämainituista fiilispohjalta :grin
 
Hei

Täällä tänään plussattiin selkeä plussa Clearbluella :)
Olen 31v DI ja ensimmäistä odotetaan. Työt tahtoo häiritä harrastuksia mutta koiran kanssa puuhastelua sekä vähän sisustelua ja matkustelua tulee harrastettua. (Taitaa matkustelut jäädä vähemmälle tulevaisuudessa :grin ) Nyt sitten jännäämään pysyykö kyytiläinen matkassa.
 
:greet025

Täällä 28v, maaliskuussa 29v :)
Autoalalla töissä ja ensimmäistä odotellaan :love017 Puolisen vuotta meni ”yrittäessä”. Päätettiin kesällä, että jätetään ehkäisy pois ja tärppää jos on tärpätäkseen :joyful:

Koirien kanssa koittanut jaksaa lenkkeillä ja onkin tällä hetkellä ainut harrastus. Työn määrän ja stressin takia tällä hetkellä sairaslomalla ja suunnitelmissa alkaa repimään tapetteja seinistä irti :hilarious: Olisikohan jtn pientä pesän rakentamista :laughing002
 
Moikka, oon 25v ja odotan ensimmäistä. :) Yritystä ehti olla takana muutama kuukausi ennen tärppiä ja nyt toivotaan kovasti että pysyisi matkassa! Olen päätoiminen yliopisto-opiskelija tällä hetkellä ja nyt vaan kaiken tän väsymyksen keskellä hullun raivolla kirin opiskeluja etten jäisi hirveästi jälkeen mahdollisella äippälomalla lähitulevaisuudessa jos kaikki menee niinkun toivotaan. :) Edellisen kanssa yhdyn tohon pesänrakentamiseen, plussaamisesta asti ollut hirveä sisustus -ja siivousvimma päällä. :D
 
Heippa! Olen 38-vuotias ja minulla on 3 v. 8 kk poika. Olen ammateiltani laulupedagogi ja doula sekä opiskelen kätilöksi. Keski-Uudellamaalla asutaan. Ensimmäinen lapsi tuli luomuna pitkähkön yrittämisen jälkeen, ja nyt tämä juuri plussattu on donor pas -hoidon tulos. Munasarjasairauteni uusi 2017 joten lähdimme sitten näihin lahjasoluhoitoihin. Viides ja viimeinen huurunenä tarrasi nyt sitten kiinni, toivotaan, että matkassa pysyy. Tänään arvioni mukaan h4+4 ja laskettu aika olisi siten 9.10. Aion nauttia tästä raskaudesta täysin siemauksin. Ei kiirettä.
 
Moi kaikille! Meillä on 3v2kk tyttö ja hänestä olisi lokakuussa tulossa isosisko. Olen laborantti ja harrastuksia tällä hetkellä juuri ole. Kun aika ja jaksaminen riittää niin joitain käsitöitä. Yhden videotreeni-sivuston kautta koitan kotitreenejä tehdä ainakin 3kertaa viikossa.

3vee ja talon rakennus vie aika tehokkaasti aikaa ja mehuja.. Saa nähdä saadaanko talo valmiiksi ennen kun vauva syntyy! Se olisi aika ideaalitilanne, mutta voi olla, että tiukille menee :P
 
Mä oon 30-vuotias yhden lapsen äiti. Lapsi on kotihoidossa, kun ei ole vielä kahtakaan vuotta (1v10kk), joten mun aika menee enimmäkseen hänen kanssaan. Asumme Pirkanmaalla ja raskaus alkoi ensiyrittämästä. Nopeuden takia päätettiin jättää esikoinen vielä kotihoitoon. Yhdistelen lapsenhoitoa ja töiden tekemistä nyt kesään asti sitten, joten kiirettä piisaa. Harrastuksille ei oikein ole liiaksi aikaa. Valokuvaan ja lenkkeilen, kun ehdin.
 
:greet025 Täällä 30-vuotias ensiodottaja. Syksyllä siirryin päivätöihin ravintola-alalla ja nautin vapaista illoista ja viikonlopuista. Harrastuksia on mm. virkkaaminen ja kalligrafia. Yritän myös käydä salilla mutta varsinkin viime vuosi oli aika rankka ja urheileminen jäi vähän toissijaiseksi. Jos nyt vuonna 2019, mutta ei ehkä rantakuntoon 2019 kuitenkaan :grin
 
Moikka! :greet025
Täällä kirjoittelee 28v DI Pirkanmaalta. Mies on myös saman ikäinen. Meillä on jo 3,5v tytär entuudestaan ja nyt siis toista odotellaan saapuvaksi lokakuun alussa :Heartred

Tällä hetkellä arki menee töissä ja lapsen kanssa, mutta oon innokas sisustamaan ja lenkkeilemään. Juoksu talvella ei kuitenkaan ole mielekästä, joten se on ollut tauolla tässä lumen tulon jälkeen.
 
Moikka :)

Olen 25v ensimmäisen odottaja Pirkanmaalta, osittain vielä opiskelen ja osittain töissä.
Laskettu aika olisi lokakuun puolivälissä, kovasti nyt toivotaan että pieni pysyy matkassa loppuun asti. :)
 
Minä olen myös esikoisen odottaja Pirkanmaalta, ikää on tosin ehtinyt kertyä jo 34 vuotta. Asuin pitkään Turussa, mutta muutin vajaat puolitoista vuotta sitten takaisin näille nurkille saatuani työpaikan. Hirveästi ei ole ehtinyt töiden takia harrastella viime aikoina, mutta koira (kuvassa) onneksi takaa ainakin päivittäisen ulkoilun! Sopivaa kuoroa olen etsinyt täältä suunnalta, ehkä jossain vaiheessa löydän passelin. :cat:

48A40163-F46B-4B41-B5FD-BF53A810702C.jpeg
 
29v esikoista odottava Pohjois-Pohjanmaalta moikka!

Työskentelen sihteerinä kaupungilla, vapaa-aika kuluu eläinharrastuksen parissa ja amatöörivalokuvausta harrastellen. Ihan omaksi ilokseni räpsin ilman sen kummempaa taiteellista silmää. Muutettiin uuteen kotiin joulukuussa ja nyt tässä kovalla hulinalla koitetaan saada kaikki remppa-asiat hyvissä ajoin valmiiksi, että on sitten kaikki valmista jos/kun lapsi sitten tulee. :) LA on vissiinkin jotakuinkin 10.10. jos ihan oikein laskin, joten aikaahan tässä onneksi vielä on. :D
 
Moi, olen 38v, myös DI koulutukseltani Helsingistä. Teen tosin toista tutkintoa ja enää pitäisi tehdä lopputyö siitä tämän kevään/kesän aikana jos vain saan itseäni niskasta kiinni kun tämä alkuraskaus tuntuu pyörivän päässä tehokkaasti. Käyn siis myös ihan täyttä päivää töissä.
Toista odotetaan, toivottavasti tämä kestää, ainakin alku on lupaava. Ensimmäinen täyttää parin kk päästä neljä vuotta. Yritetty on jo kauan, ensimmäisen jälkeen enemmän ja vähemmän koko ajan, takana kaksi alkuraskauden keskenmenoa ja tuloksettomia lapsettomuushoitoja.
Mutta nyt on hyvä fiilis ja toistaiseksi kaikki hyvin, LA on 9.10. (tai 11.10.) ja alkuraskauden ultra 20.2.
 
Täällä 31v Länsi-Suomesta. Olemme olleet yhdessä avomieheni kanssa 10vuotta. Vauvayritystä pari vuotta takana ja nyt aloitimme IVF-hoidot josta ekasta alkiosta tärppäsi. Plussa 2.2 :happy093. Laskettuaika on 7.10. Eka UÄ ja neuvola on viikolla 9 .

Tähän mennessä on ollut hieman pahoinvointia, närästystä ja väsymystä :singing:.

Olen miesvaltaisella-alalla. Harrastuksia on (juoksu), kieltenopiskelu ja ruoanlaitto. Unelma vauvamääräni voisi olla kolme :binkybaby
 
Moikka! Täällä 24-vuotias landelle muuttanut kaupunkilainen. Tällä hetkellä aikani menee opiskellessa ja netflixin syövereissä.

Meillä yksi keskenmeno takana viime kesältä ja nyt saatiin sitten uusi toivon kipinä. La pitäisi olla 8.10, jos pikkuinen pysyisi nyt matkassa loppuun asti :Heartred
 
Moikka! Täällä kirjoittelee 36-vuotias esikoista odottava heppa"tyttö" Oulun seudulta :) Olen hallinnonassistenttina IT-alan firmassa ja maalla asustellaan. Ehkäisy jätettiin syyskuussa pois ja laskettuaika olisi lokakuussa. Jänniä aikoja elellään :) :Heartred
 
Moi! Täällä 28-vuotias vaimo ja kahden tytön äiti Oulun eteläpuolelta. Opiskelen terveydenhoitajaksi. Olin just jatkanut opintoja, kun tulikin kaksi viivaa testiin ihan täysin yllärinä. Nyt taas sitten vähän opintoja alle ja uudelle äitiyslomalle :) Minun laskettuaika on näin ennen ultraa arvioituna 16.10., mutta se nähdään sitten. Yleensä meidän vauvat on tulleet vasta la:n jälkeen, joten pitää nyt yrittää valmistautua, että tälläkin kertaa käy niin. Ihanaa odotusta teille muillekin :Heartred
 
Takaisin
Top