Lokakuisten äidit

emsu86

Asioista perillä oleva
Lokakuun äidit 2019
Moi! :greet025

Ajattelin että aloiteltaisiinko mekin jo oma pieni esittäytymisketju, kun meitä on täällä jo muutama ja uusia odotellaan kun alussa vasta mennään.

:smiley-bounce016
 
:greet025

Olen 32vuotias perheenäiti. Perheeseen kuuluu minä, mies 37v, esikoispoika 8v (synt. 11/10) sekä junioripoika 1v (synt. 12/17).

Ammatiltani olen lähihoitaja ja töissä kehitysvammaisten kanssa.

Tavallista arkea tallataan. Harrastuksia ei oikeastaan ole, käsitöitä, erityisesti neulomista tulee tehtyä vähän joka välissä kun ehtii istumaan alas.
 
Muokattu viimeksi:
:greet025

Olen 29v., esikoista odotellaan. 1.5 vuotta meni yrittäessä ja viime vuonna saatiin lähete lapsettomuuspoliklinikalle, hoitojen oli tarkoitus alkaa tänä vuonna. Sitten kävikin niin, että tärppäsi luomuna :Heartred

Olen ammatiltani sairaanhoitaja, työskentelen tk:n vuodeosastolla. Kolmivuorotyötä siis, esimiehen kanssa oli tosin jo juttua et jätän yöt todennäköisesti hyvin varhaisessa vaiheessa pois, koska kärsin muutenkin unettomuudesta ja nyt en voi syödä melatoniinia. :wacky:

Harrastuksia on jonkinasteinen liikunta, lukeminen ja käsityöt. Kaikki edellämainituista fiilispohjalta :grin
 
Hei

Täällä tänään plussattiin selkeä plussa Clearbluella :)
Olen 31v DI ja ensimmäistä odotetaan. Työt tahtoo häiritä harrastuksia mutta koiran kanssa puuhastelua sekä vähän sisustelua ja matkustelua tulee harrastettua. (Taitaa matkustelut jäädä vähemmälle tulevaisuudessa :grin ) Nyt sitten jännäämään pysyykö kyytiläinen matkassa.
 
:greet025

Täällä 28v, maaliskuussa 29v :)
Autoalalla töissä ja ensimmäistä odotellaan :love017 Puolisen vuotta meni ”yrittäessä”. Päätettiin kesällä, että jätetään ehkäisy pois ja tärppää jos on tärpätäkseen :joyful: