Lista toukomammoista!

Meille on toinen tulossa la16.5. 2013 Ja mun ikä on 26 ja asustellaan Jyväskylässä. Synnytys paikka on Jyväskylän keskussairaala.
 
heips! Aika myöhässä tänne kirjottelen, mutta mulla olis l.a. 14.5.2013 ja 5. lapsi tulossa. Mulla on ikää 34v. ja synnytyspaikka on LKS (jos ehtii sinne asti...:)
 
Moikka... Mulla meni kesken alkuviikoilla, joten mut voi poistaa täältä... ja jokapuolelta, täällä en oo käynytkään oikeen senjälkeen....
 
Lista päivittyy sit kun minä jaksan sitä päivittää :p joulukuun jutut päivitin, mutta nyt pitää mennä viemään esikoinen päikkäreille. Päivitn tammikuun tapahtumat tässä kunhan ehdin.
 
Taikatutti; jos jaksat, niin vaihdatko mun iäksi 21v sitten kun päivittelet listaa :)
 
Niille jotka kyseli niist mamma tapaamisista. Tapaaminen tampereella 2.2 klo 16.00 Cafe Linkosuo Koskikeskus
 
Aikas myöhässä ilmoittaudun mutta laskettu aika ois 18.5, ikää mulla on 34 vuotta, eka on tulossa ja TYKSiin ois tarkoitus mennä synnyttää.
 
Mukaan ilmottautuisi Aye LA 8.5. 28v. 1. lapsi Pirkanmaalta

Tänään alkoi 29. viikko, jännittävää :)
 
Terppa :) liityin vasta tänään tänne sivustolle joten vähän ulkona kaikeata ;) mutta kuitenki täällä odotellaan ja LA olis 6.5, itse olen 28,ensimmäistä odotellaan. Turussa asustellaan ja tyksiin sitä kait ollaan menossa ponnistelemaan! Haluisin myös liittyä tuohon fb ryhmään et voisko joku helpata miten sen löyrän :)
 
En oo mäkään tainut aikaisemmin itseäni esitellä eli 32v ensikertalainen, kyydissä pikku-ukko, jonka tarkoituksena olisi ulostautua 28.5.2013, mutta jotenkin ois sellainen kutina, et tulloo aikaisemmin kun on nytkin jo sen verran reippaasti kasvattanut kokoa.

Asuskellaan Vantaalla ja jakautumisen oli tarkoitus tapahtua Naistenklinikalla, mutta ne ilmoitti aloittavansa rempan nyt maalis-huhtikuussa niin tiedä sitten missä sitä muksua sit yritetään pukata ulos.
 
Vieläkö mahtuu mukaan kun näin loppusuora alkaa häämöttämään? =) Täällä olisi 30v mahan kasvattaja Vantaalta jolla laskettuaika toukokuun lopulla ja ennestään jaloissa hyörii yksi taapero.
 
Täällä olisi vielä yksi 27v odottaja..
Elikkäs la olis 30.5, toista odotellaan ja synnytyspaikka on TAYS
 
Sainpahan minäkin vihdoin tänne liityttyä.

Olen turkulainen 24-vuotias toista lastamme odottava, laskettu aika 18.5 ja synnytyssairaalana TYKS.
 
Takaisin
Top