Lista tammikuisista

korjaan muuten mun tota juttua, eli olin laittanu vahingossa esikoisen syntymäpaikan VAS:in siihen, mutta tuleva pienokainen syntyy HUS:issa hyvinkäällä :)
 
Miut voi poistaa, Pe spontaani keskenmeno 5+1. Tännää ultrattiin, tyhjenee hienosti.

Toinen keskenmeno jo perätysten, ehkä kolomas kerta toden sannoo. Lääkärit vaan lässyttää, "teillä on jo yks lapsi"

;(
 
Moikka kaikille =)
Oon uus täällä, mutta tammikuisiin kuulun minäkin =) Eli nyt ois viikkoja 6+3 ja LA on 10.1.2014. Eli tässä vielä suoraan siirrettävänä rimpsuna nuo tiedot, joita muutkin ovat laittaneet =) Onkos meillä mitään Facebook-ryhmää olemassa? Olisin kiinnostunut =)

10.1. / Milli79 / 33 / toinen / TYKS
 
Nyt on kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet lisätty listaan ja muokkailtu myös. :)

Josefiina: Olen pahoillani. :sad001 :Heartred

Milli79: Toisessa ketjussa taidettiin puhua että fb-ryhmää perustettais sitten kun eka kolmannes olis ohitettu ja raskudet varmemmalla pohjalla. :)
 
Tsemppiä ja voimia Josefiina! Keskenmenot on aina tosi surullisia ja ikäviä, vaikka olisikin jo lapsi. Toivottelen sulle hyvää jatkoa ja oikein megatehokkaita jarrusukkia seuraavalle pikkuiselle, sitten kun onnistutte taas raskautumaan...
 
Äh! Varmaan lättäisisin lekuria naamaan jos tuollaista keskenmenon jälkeen kertoilisi. Mulla kauhea stressi että menee kesken kun aiemmin keskenmenon kokenut, oli kauheaa vaikka silloin ei ollut edes toivottu tapaus, saati jos nyt menisi kun miehen kanssa ollaan onnesta soikeana. Voimia Josefiinalle!
 
Takaisin
Top