Lista maaliskuisista vol.2

8.3. / iskallt / 25 / 1 / OYS

(tämä on muuten fiksumpi listaus kuin joissain toisissa ryhmissä, kun ei tarvitse aiemmista raskauksista mainita, kiitos! :))
 
Minusta ne on niin henkilökohtasia asioita ettei välttämättä halua listaan..:)
 
onpas täällä jo monta mukana!! en kyllä oo katsonut että onko ihan tavanomainen määrä vai ei... sillo 3 vuotta takaperin tammikuu 2012 - ryhmässä oli varmaan vaan alle puolet tästä :)
 
Laskettu aika muuttui siis reilusti helmikuun puolelle eli 14.2.15. Tuon voisi päivittää listaan, kun varmaan nyt sitten molemmissa ryhmissä pyörin.
 
Syyskuun supinoissa jo tuosta kerroinkin eli oli vain tullut vielä yhdet menkat, vaikka raskaus olikin jo alkanut enkä sitten tietenkään osannut vielä siinä vaiheessa aavistaa olevani raskaana. Tämä ensimmäinen laskettu aika laskettiin sitten niistä viimeisistä menkoista, mitkä sitten tuli jostain syystä raskaudesta huolimatta. Joillain kai voi tulla useammatkin kuukautiset, mutta ensimmäistä odottaessani ne loppuivat heti, joten enpä osannut ottaa moista omituisuutta huomioon tällä kertaa.
 
BabyBlues, juu juu helmikuun puolelle meni meilläki :) Näinkin nimimerkkisi, ja reagoinkin että enkös moiseen nimimerkkiin olekkin törmännyt aikaisemminkin!! En sit enää mennyt katselemaan vanhaan ryhmään - ehdit ensin! Kiva kiva :dance008
 
me jäädään nyt tällä erää pois joten listalta joku voisi meidät ottaa pois.. toivotan kuitenkin muille ihanaa raskausaikaa ja ilon täyteistä vauva-arkea kun sen aika koittaa :Heartbigred
 
Mun LA oli nettilaskureiden mukaan 15.3. ja neuvolan mukaan 13.3. Ultrassa vahvistui että virallinen LA on 13.3. Voisiko joku päivittää tiedon listaan? Kiitos! :)
 
  1. 27.3./ Lismubettiina / 22 / 1 / OYS

    Mulla meni uusiksi tuo päivämäärä nyt ultran jälkeen. :) Eli alunpitäin oli 14., nyt tuumattiin että 27.
 
uuteenkevääseen: Todennäköisesti joo, voidaan huutaa kilpaa :D Jännityksellä odottaen kaikkea tulevaa... täytyypi toivoa että nkl on rempattu siihen malliin, että ei tarvitse kättärille mennä :)
 
NKL:n remppa valmistuu vasta 2016, joten jos ei ole missään riskiryhmässä, niin synnytys kättärillä on todennäköisempää. Itse synnytin esikoisen kättärillä ja toivottavasti tämäkin.
 
Minut voi poistaa maaliskuisista odottajista. Meille ei nyt tulekaan kevätvauvaa.
 
Takaisin
Top