Lista kesäkuun odottajista

Mulla muuten kans la vaihtunut, sen voi päivittää jos jaksaa eli tuolla lukee 21.6, mutta la on 29.6
 
Mullakin muuten ru:ssa virallistettiin päiväksi nt-ultrassa epäilty 24.6 eli siirtyi muutaman päivän.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
23.06.2014 Gemini (-88) / toinen / KOS
 
Muokattu viimeksi:
17.6.2014 / Katjuska73 (1973) / 5 lapsi / Vaasan keskussairaala
Katjuska! Saa nähdä ollaanko yhtäaikaa viidensiämme ponnistelemassa? ainakin samaan sairaalaan mennään (ja mun laskuopilla meen ainakin viikon yliajalle, eli samoille päiville:p, missäpäin asut jos saapi kysyä? Itse tuun mustasaaren puolelta..
 
Katjuska! Saa nähdä ollaanko yhtäaikaa viidensiämme ponnistelemassa? ainakin samaan sairaalaan mennään (ja mun laskuopilla meen ainakin viikon yliajalle, eli samoille päiville:p, missäpäin asut jos saapi kysyä? Itse tuun mustasaaren puolelta..


Moi Lambi!

Tosi kivaa, että ollaa niin samoilla eväillä ja lähekkäinkin vielä! Asun Vaasan keskustasta 4 km.
Mulla synnytykset olleet viikoilla 38, 39, 42 ja 41. En todellakaan osaa veikata viikkoa...tai jos sit tulis se 40?
Mulla poika -98, tyttö -00, poika -05 ja poika -07. Nyt odotan POIKAA :wink
Minkäslainen poppoo sulta sieltä löytyy?
:smiley-bounce016
 
Katjuska,
meillä on poika -03, tyttö -06, tyttö -08 ja tyttö -12, eikä sukup tietoa tästä tulevasta..tyttöä voisin veikata, kyllähän se todennäköisyys kasvaa mitä useampi samaa sorttia jo on:p! syntyneet rv42,40,41+,41+..eli mitään kovin ennenaikaista ei odotettavissa-eikä oikeen aikaakaan olis aiemmin synnytellä..jos nyt ennen juhannusta tulisi (la 9.6).

Onko sulla huomattavissa eroa aiempiin raskauksiin? itsellä toi viimeisin raskaus ollut samansuuntainen tämän kanssa, aiemmissa ei ollut mitään vaivoja, nyt ikä(kö?) alkaa tuntua suonikohjujen muodossa:confused:..muuten mennyt mukavasti taas(knokknok).
Voidaan vahvasti:)..isommista lapsista kyllä hurjasti jo apuja! ihan eri meininki nyt kun noiden ensimmäisten kanssa kun kaikki oli "vauvoja"
 
Lambi,

kyllä tää ikä alkaa vissiin tehdä tehtäviänsä. Tai sit kaikki arjen kuorma.
Täällä oon saikulla, kun supistelee niin paljon. Huhtikuun alussa meen takas töihin kattoon jos se onnistuu. Muuten äippäloman ilmoitin haluavani alkavan 1.5. että kuukasi pitäis sit jaksaa.
Kaikki arjen pyörittäminen on täysin mulla. Neljä lasta kouluun, kotiin, harrastukset, kaupassakäynnit, ruoat, pyykinpesu, siivous, huolet ja murheet selvitettävä ja sitten niin ihanaa pussattava ja halattava.
Nyt kun oon jääny saikulle tän kuukauden alusta alkaa supparit vähän rauhoittua. Eipä tartte työtä enää mahduttaa aikatauluun.
Ihanaa.

Vitsi kun on niiiin kevättä rinnassa.
Milloin sä jäät äippälomalle? Ootko jo valmistellut vauvan tuloa?
 
Ai että, mä oon säästynyt noilta ennakoivilta suppareilta (se vaan tarkoittaa mulla sitten äly pitkiä synnytyksiä, kun keho ei yhtään ala valmistautua etukäteeno_O)..
teen toimistotöitä, eli eipä oo mitään työrasitustakaan sen puoleen. mutta enää ensi viikko töitä! Mulla oli lomapäiviä varastossa niin simona, että pakko aloittaa jo nyt:grin, 5 viikkoa lomaa ennen äitiyslomaa, ja kyllä hävettää:grin..on tullut tehtyä vaan monta tälläistä vuoden pyrähdystä töihin, nytkin olis ollut fiksumpaa vaan olla kotona kuopuksen kanssa, syksyllä vasta palasin töihin- mutta pääsi yllättämään tää uusi tulokas-iloisesti (kerkesin viikon olla töissä olematta raskaana..:oops:)!
tuntuis olevan yleinen ilmiö monilapsisissa perheissä että äiti pyörittää kodin arjen(?), meillä ihan sama juttu! Tosin kouluun ei tarvi kuskata, kun ihan vieressä on,ja harrastuksetkin keskittyy samaan kiineistöön-se auttaa kyllä huomattavasti, ei meinaa keritä kuskata oikeen mihinkään..niitä kesän futisturnauksia kauhulla jo odotellen...
Meillä mies sitten rakentaa ja korjaa koneita, metsästää aktiivisti jne, että riittää hommaa kyllä sillekin..tykkään että toimii silti ihan hyvin tää työnjako, mitä nyt siivoamisen oon jättänyt kokonaan, anoppi siivoo meillä kerran viikossa, siihen hommaan ei mitään mielenkiintoa meillä kummallakaan!
meillä on noita tuotantoeläimiä pieni lauma, niidenkin päivittäishoito mun vastuulla, aika alkaa olla kortilla, vaikka 6h työpäiviä teenkin. Mutta ei oikein huvita toimistohommat enää, kotitilalla alkaa olla jo niin paljon mieluista hommaa..ehkä se kotiäidin ura/yrittäjyys tästä urkenis..jos malttais pienillä tuloilla elää:think005
 
Älä:grin, mutkun ei tiedä löytyykö se toinen ihminen sieltä:think005.. mutta kyllä, parannan tapani ja siirryn oikeaan paikkaan..vois sitä varmaan yksityisviestiäkinlaittaa, mutta pieni sääntöjenvastaisuus välillä virkistää:p...
 
Uutena tulokkaana ihan pihalla
mutta laskettu aika 21.06.2014 ensimmäistä odotellessa synnäri vielä valitsematta (jorvi tai kättäri)
 
Takaisin
Top