??? Lisää Vauvoja Kaikille ???

Siis joo... Tää mun tarina meneekin hieman tavallisuudesta poikkeavalla tavalla.. Lopullisesti erottiin exän kanssa heinäkuussa,siihen asti vitkutin asiaa vetoamalla lapsen parhaaksi- kommenttiin,mut mitäs lapsen parasta se oikeen olikaan jos me koko ajan vaan tapellaan......??? Mulla oli siihen aikaan just koirapentue syntymässä ja ajatus jostain rivitaloasunnosta kahden aikuisen koiran,ison pentueen ja pienen lapsen kanssa ei oikeen tunnu toimivalta,siinä olis loppunu kädet itse supernannyltakin... Ja kun mun nykyinen mieheni sattuu olemaan exän (ex-)paras kaveri,eli ollaan tunnettu jo vuosia ja tää meidän juttu on kyteny jo pitkän aikaa siellä mun ja exän tappeluiden takana,niin muutin siitä sitten elokuussa suoraan tänne nykyisen mieheni luo. Iso talo maalla ja kaikilla tarpeeks tilaa temmeltää,plus mulla vielä ne apukädet :)

Että näillä mennään,yllättävän hyvinä on lopulta säilyneet exän ja nykyisen välit, eivät enää tokikaan niin tiiviisti tekemisissä keskenään kun ennen muta kumminkin aivan hyvissä väleissä.
 
Ahaa, vai sellainen tarina :) Loppu hyvin ja kaikki hyvin, niin sen pitää mennäkin!
Plussatuulia sinnekin vaan..

 
Mää saan vaan unissani vauvoja:
Viime yönä synty kaunis tyttövauva. Synnytys oli niin nopea, etten edes tienny synnyttäneeni. Joku tuli vaan ojentamaan vauvan ja sanomaan, " saitte tytön ", sit ihmettelin, miten se oli edes mahdollista ku mulla ei ollu siinä unessa mahaakaan eikä tietoa raskaudesta :D Kysyin vaan mieheltä, että mitä ihmettä, missä välissä, miten edes tultiin sairaalaan oikeaan aikaan jne.. :DDD
Ainii ja sillä tytöllä oli vaaleanruskeat 5-6 cm pitkät hiukset jo syntyessään :DDD

Ihme unia.. :)
 
Laitanpa tännekkin nyt kuulumiset. :)

Meille syntyi 1.3.2012 klo.13.45 tummatukkainen prinsessa. :)
Viikkoja mulla oli sen 36+6 kasassa ja siihen nähden tulikin hyvän kokoinen emäntä. :) 3230g ja 49cm täyttä rakkautta. <3
Nyt vaan tosin nuo bilirubiinit on kohollaan ja valohoidossa on, onneksi kotona. :) Saatiin sairaalasta semmonen BiliBed kotiin ja hoitaja tulee kotiin nyt sitten aamulla mittaileen noita arvoja ja punnitseen pikkuisen. Syöminen on myöskin vielä hieman uuvuttavaa pikkuiselle ja ei oikeen pitkiä aikoja jaksa syödä tissillä eikä olla hereillä. Joudun muutaman tunnin välein herätteleen syömään. Annan myöskin korviketta hieman lisäksi että sokerit pysyy kurissa ja pikkuinen saa tarpeeksi maitoa.
Mutta muuten täällä kaikki hienosti ja uutta arkea opetellaan kovasti nyt nelistään. :) Isosisko tosin on välillä hirmu mustasukkanen. Hassu.. :D

Tässäpä meidän kuulumiset. :)
 

Hei vaa kaikille vanhoille mammakavereille ja uusille.

Meillähän toi yrittäminen on näköjään käynnissä :D No tämäkin toinen kerta nyt epäonnistu,vaikka alkoi olee semmoisii oireita. No kyllä se kolmas sieltä joskus sitten tulee.
ViuVaulle paljon onnea pikku prinsessasta <3 emoticon
 
Haikea viiva näkyi emoticon

Laskureiden mukaan olisi 4+2 ja LA olis 10.12... Saapi nähdä pysyykö matkassa tuonne viikolle 12 asti...
 
Ei tässä kummempaa fiilistä. Onhan semmoinen happy happy joy joy fiilis, mutta ihan neutraalina koitan ottaa, kun kuitenkin keskenmeno oli ennen Aadaa, nii nämä seuraavat 8vko koitan olla jotenkin iisisti henkisesti ja fyysisesti. Mies on ihan onnensa kukkuloilla
 
No nyt mennään sitten uudestaan 

Nyt olis sitten viikkoja joku 6+4 jos keskenmeno päivä luetaan menkoiksi(näin taistelun jälkeen neuvolan täti sanoi).
11.6 vasta neuvolaan... Pääsenkin oikein kunnolla vetää hermot siellä ku kuulin että nyt on pakollinen +25 ikäisille se sokerinrasitustesti!!! Mä en oo siihen menossa ja saavat kyllä poliisi voimin mut sinne raahata :D
 
Takaisin
Top